Як просувати сайт статтями?

Хороші статті, які регулярно з’являються на сайті, здатні «приводити» нових відвідувачів. А ще це хороший спосіб «сподобатися» пошуковим системам. Якщо тексти пишуться для інтернет-магазину або іншого комерційного сайту, є і приємний бонус до зростання позицій – лояльні клієнти.

СУТЬ МЕТОДУ, НА ПЕРШИЙ ПОГЛЯД, елементарно:

• пишеться якісний текст;
• до статті красиво вписуються потрібні ключові фрази;
• матеріал розміщується на веб-ресурсі, який потрібно просувати;
• для залучення трафіку на сторінку, де опубліковано текст, роблять посилання на інших ресурсах (на форумах, блогах, соціальних мережах).

Але не все так просто. Щоб грамотно просувати сайт статтями, недостатньо написати 10 або 20 статей, а потім переключити увагу на щось інше.

Є секрет: вплив контенту на просування ресурсу тим вище, чим частіше додаються нові тексти. Пошукова система сприйме сайт серйозно, якщо в місяць будуть з’являтися мінімум 3-4 статті.

Та й тексти підійдуть не всякі. Якщо підібрати правильні ключові слова і словосполучення, по яких просувається ресурс, результат виявиться майже в 2 рази краще.

Як просувати сайт статтями
Asian Teenage girl wearing earphones sitting in front of lapttop, attending online video classroom with teacher in her bedroom

Адже грамотно складене семантичне ядро ​​збільшує ефективність просування приблизно на 70%. Виходить, що 30 оптимізованих статей «обженуть» за підсумком 60 неоптимізованих.

Які статті «сподобаються» пошуковим системам

Раніше пошукові системи орієнтувалися на тематичний індекс цитування – ТИЦ. Значимість і авторитетність ресурсу визначалися за кількістю і вагою зовнішніх посилань. Вважалося, що ТІЦ – один з чинників ранжирування сайтів.Бажаючи ефективно просувати сайт статтями, використовували посилання на сторонні ресурси.

Влітку 2018 року алгоритми змінилися. ТИЦ замінили на ІКС (індекс якості сайту). Тепер пошуковики оцінюють корисність сайтів в цілому.

Це не тільки кількість посилань на авторитетних ресурсах, а й глибина перегляду, тривалість відвідування, показники відмови. За допомогою ІКС визначається релевантність сайту.

ЯК ДОГОДИТИ пошукових системах, наповнити сайт Статті:

• використовувати унікальні авторські матеріали. Стаття повинна бути написана власником сайту або фахівцем на його замовлення. Тексти, скопійовані з інших джерел, не підійдуть;
• вибирати цікаві теми – давати відповідь на конкретні актуальні питання;
• змістовна інформація, яка приносить користь відвідувачам;
• грамотно підібрати ключові слова – це підвищить позиції ресурсу у видачі та збільшить приплив трафіку;
• згадка товарів і послуг майже не передбачається. Просування веб-ресурсу відбувається за рахунок корисної інформації та оптимізації за допомогою ключових слів.

Як просувати сайт статтями: алгоритм

Щоб просування виявилося ефективним, потрібно дотримуватися основних принципів при написанні статей.

ТАКТИКА ДІЙ:

1. Зібрати семантичне ядро ​​- основні ключі для статей, за якими пошукові системи будуть знаходити сайт.
2. Вибрати теми, які будуть цікаві користувачам сайту, продумати приблизний план і заголовок.
3. Сформувати технічне завдання для написання статті.
4. Написання статті, коригування, додавання картинок і статей.

Вибір ключових фраз

Визначитися з семантичним ядром потрібно з самого початку. Це дозволить грамотно просувати сайт статтями, розподіливши ключові запити по сайту по сторінках. Це також дасть чітке розуміння, з чим доведеться працювати копірайтер і куди приведуть посилання.

Публікація матеріалів за принципом «чому б і ні» підходить лише розкрученим ресурсів, які можуть похвалитися стабільним припливом трафіку.

У кожного SEO-фахівця може бути власний метод формування семантичного ядра.

Як дізнатися що ваш сайт зламали?

Як написати цікаву статтю: поради копирайтерам

Facebook pixel — що це таке і як він використовується?

Заробіток в Інтернеті на лайках

Хитрощі маркетинга при створенні цін (магія чисел)

Як додати мою компанію на Карти Google?

Один з варіантів – виписати маркерні запити по тематиці, досліджувати семантику конкурентів і розширити перелік, проаналізувати ключові через Wordstat для збільшення глибини.

Потім потрібно згрупувати запити і виділити основне.

Кластеризація ключів можна довірити спеціальних сервісів або провести вручну. Рекомендується об’єднати ці методи – спочатку проганяти через «розумну» програму, потім допрацьовувати самостійно.

В результаті семантичне ядро ​​потрібно розділити на групи, кожна з яких буде призначатися для окремого тексту.

Для зручності виділяють головний запит для кожної сторінки, яка буде оптимізуватися. Швидше і простіше просувати сайт статтями, якщо орієнтуватися на частотність і конкуренцію.

Низькочастотні запити не подарована істотного приросту трафіку, а високочастотні ключі мають на увазі серйозну конкуренцію. Просування по високочастотних запитах можуть дозволити собі лише великі сайти, новачкам краще використовувати ключові слова середньої частоти.

Наступний крок – визначитися з темами для статей. Важливо, щоб матеріал не тільки був цікавий користувачам, але і відповідав напрямку ресурсу. Специфіка роботи припускає розважального контенту? Тоді упор варто зробити на тексти, що приносять користь.

Потім потрібно продумати приблизний план і попередній заголовок майбутньої статті, з огляду на ключові запити для сторінки. Залишиться лише сформувати технічне завдання, на яке можна буде орієнтуватися при написанні. Щоб заощадити час і швидше просувати сайт статтями, завдання краще довірити копірайтер.

ЗВИЧАЙНО В технічному завданні ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ НАСТУПНІ ВИМОГИ:

• унікальність статті не менше 90% (перевіряється на спеціальних сервісах) ;
• входження ключових слів – вони повинні органічно виглядати;
• приблизна структура тексту;
• заповнення мета-тегів;
• бажано вживання списків і таблиць – це підвищує якість статті для пошукової видачі;
• використання заголовків, поділ по абзацах. Суцільна стіна інформації відлякує читачів. Можна також розміщувати ілюстрації та відеоролики.

Підготовка до написання тексту

Написання статей та шліфування

Будь-який текст не підійде. Стаття повинна бути глибокою, а інформація – якісною.

Іноді заради економії власник сайту пише матеріал самостійно або максимально економить на оплаті праці. Але якщо корисного наповнення немає і в помині, є тільки ключові слова і «вода». Замість того, щоб просувати сайт статтями, власник ресурсу отримує «песимізація» – зниження результатів пошукової видачі.

Спрацьовує не найприємніша ланцюжок. Читачі переглядають текст і майже відразу його закривають, йдучи зі сторінки. Статистика «відмов» накопичується – на неї реагують пошуковики. Сигнал, що сайт нікуди не годиться, «перетворюється» в зниженні видачі.

Коли стаття написана і ключові слова розподілені, пора опублікувати матеріал на сайті. Отриманий текст «шліфується» і обробляється, додається візуальна інформація (таблиці і зображення). Потім статтю розміщують.

Як ефективніше просувати сайт статтями: підключаємо сторонні ресурси
Максимальну користь дозволить витягти публікація посилань на матеріали – вони повинні розміщуватися на сторонніх ресурсах.

Це робиться і для того, щоб донести інформацію потрібної аудиторії, і для статейного просування за допомогою посилальної маси (можливість вирости у видачі пошукових систем). Особливо пункт важливий для сайтів-новачків.

ЯКІ МОМЕНТИ СЛІД ВРАХОВУВАТИ:

• вдало обрана майданчик – це вже 70% успіху. Підійдуть ресурси, де «водяться» потенційні читачі і споживачі.Використовуються тематичні форуми, соцмережі, інформаційні сайти;
• матеріал повинен бути логічно пов’язаний і з рідним ресурсом, і з сайтом- «донором», де публікується посилання;
• якість майданчика, де розміщується посилання. Важливі показники відвідуваності, популярності, трастовості. Тоді ресурс-«донор» принесе користь партнеру;
• не варто зловживати: різкий стрибок посилальної маси на сайт може викликати санкції пошукових систем.

Підключення сторонніх ресурсів – це зовнішня робота з контентом. Трафік перенаправлятиметься на цільовий сайт. Так йде передача «ваги» від авторитетного «донора».

Скільки потрібно статей для просування сайту
Ні конкретного кількості статей, яке виведе сайт в топ. Звичайно, бажано подбати про базову добірці – розмістити 10-20 статей. Потім – запланувати бюджет і на регулярній основі наповнювати ресурс новим контентом.

І дійсно, щоб просувати сайт статтями, питання з частотою – ключовий. Пошуковик реагують на регулярність. Краще розміщувати 2-3 статті в місяць, але на постійній основі, ніж 15 статей відразу, але «стрибками».

Вплив контенту на просування буде вище, якщо регулярність появи нових текстів виявиться частіше. Бажано розміщувати хоча б 5 матеріалів на місяць. Посилить ефект правильне складання семантичного ядра.

До слова сказати, оптимізація статей нічого не дасть, якщо рейтинг сайту невисокий. Контент працює, якщо веб-ресурс і самостійно успішно просувається по комерційним запитам.

Чим більше його рейтинг, тим вище підніметься грамотно оптимізована стаття.Тому плануючи просувати сайт статтями, це потрібно робити разом із загальним просуванням всього ресурсу.