Як просувати сторінку в Інстаграмі в 2022 році

Instagram – один із найпопулярніших соцмереж як для обміну фотографіями, так і для просування бренду. Щоб досягти успіху в цьому додатку, необхідно мати сотні, а то й тисячі фоловерів, які виявлятимуть активність на сторінці. Щоб досягти такої аудиторії, необхідно знати, як просувати свою сторінку в Інстаграм.

Давайте дізнаємося про тонкощі роботи з додатком.

Усі починаються з малого

Перед початком просування сторінки необхідно подбати про наповнення контактних даних, особливо це актуально, коли власник має кілька сторінок у соціальних мережах. Також варто не забути надати коротку інформацію про сторінку.

Контурний дизайн

Instagram – це насамперед програми для перегляду фотографій, тому профілі, менш орієнтовані на дизайн, будуть не настільки популярними. Усі публікації на сторінці мають бути в єдиному стилі, фотографії мають бути чіткими, з гарною роздільною здатністю, унікальними та цікавими.

як просувати сторінку в інстаграмі

Якщо подивитися на сторінки найкращих блогерів у Instagram, то можна помітити, що фотографії у них мають єдиний стиль, який більшою мірою використовує якийсь фільтр або іншу постійну «фішку», таку як цікаві заголовки або круглі фотографії.

Для кращого просування через зорову привабливість не варто обмежуватися вбудованим додатком для обробки фотографій. Добре себе показують редактори:

  • VSCO,
  • Snapseed,
  • Afterlight та схожі.

Варто пам’ятати, що останні 10-20 фотографій, розміщених у профілі, будуть переглядатися, а це означає, що вони повинні бути візитними картками.

Тема профілю

Для отримання позитивних результатів у просуванні сторінки, особливо при внутрішньому просуванні, важливо, щоб пости до фотографій мали спільну тему (ідею). Наприклад, якщо профіль присвячений здоровому способу життя, то варто створювати публікації на тему рецептах здорового харчування, спорту та спортивних досягненнях і т. д.

Звичайно такий профіль також може включати фотографії з відволікаючими темами, наприклад, знімки з відпустки або огляди відмінних фільмів, проте їх кількість повинна становити не більше 20% загальної маси контенту.

Контент

Крім фотографій, багатьох користувачів Instagram також цікавить якісний контент. Кожен запис повинен супроводжуватися цікавим описом: це може бути розповідь про фотографію або це може бути текст на зовсім іншу, але цікаву тему, яка може викликати бурхливе обговорення в коментарях.

Instagram

Частота публікації

Інтерес фоловерів та відвідувачів профілю слід постійно підігрівати. Найкраще з цим справляються публікації, які відбуваються регулярно. В ідеалі частота має становити від 3 до 5 разів на день. Звичайно, підтримувати цю швидкість вручну дуже складно, тому є безліч сервісів, що дозволяють автоматично відкладати публікацію.

Зворотній зв’язок

Кожен фоловер хоче, щоб його почули. Якщо ігнорувати коментарі відвідувачів, то вони ніколи не стануть фоловерами, а кожен фоловер може згенерувати ще більшу аудиторію глядачів.

Звичайно, на всі поспіль коментарі відповісти неможливо, особливо при великій аудиторії.

З цим можуть допомогти роботи, як альтернатива, варто постаратися відповідати найактивнішим користувачам.

Хештег

До кожного посту в Instagram варто прикріпити низку тегів, щоб інші користувачі могли швидше знайти цільову сторінку. Наприклад, якщо публікується фотографія хмари, можете сміливо додати такі теги:

  • #хмара
  • #життя
  • # краса
  • #природа.

Існує дві стратегії просування через хештег.

Перший полягає у підборі найпопулярніших хештегов, тобто ті, про які пишуть більше людей. Друга його протилежність. Низькочастотні хештеги хоч і малопопулярні, зате мають більший шанс залучити нових фоловерів, особливо актуально для тем для вузькоспрямованої аудиторії.

профіль в інстаграм

На одну публікацію може вмістити велику кількість хештегов, особливо на сторінках з малою кількістю контенту, проте варто завжди дотримуватися балансу між частотою і якістю тегів.

Геолокація

Багато хто втрачає такий привабливий інструмент просування, як геолокація. Цей внутрішній інструмент дозволяє вказати, де було зроблено фотографію та згенерувати просто величезну базу фоловерів. Не варто дивуватися, якщо за день на сторінку підпишеться офіційна сторінка місцевої мерії чи начальник пожежної станції міста.

Самореклама

Один із найпростіших способів просування, який добре працює на ранніх етапах – самореклама. Він реалізується за допомогою написання коментарів під публікаціями популярних сторінок. Генерація фоловерів відбувається через систему «також підписані».

Ця система працює і з менш популярними сторінками, але віддача у рази менша.

Головне проявляти активність як у написанні коментарів, підписки, так і додаванні «лайків».

Конкурси

Усім подобається отримувати подарунки. Конкурси та розіграші – це популярна форма просування, яка збільшить активність існуючих передплатників та залучить нову аудиторію. Сам процес розіграшу призів варто зробити у вигляді запису реальному часі, наприклад, з допомогою IGTV.

Сторіс

У Instagram є можливість публікувати короткі відео або фото у вигляді слайд-шоу. Не варто недооцінювати цю функцію, тому що регулярне додавання нового контенту зі «Сторіс» сприяє попаданню в рекомендоване для великої кількості профілів в Інстаграм, а це означає, що є реальна можливість залучити нову аудиторію.
Перехресне просування

Щоб досягти швидких результатів у просуванні сторінки профілю в Instagram, варто вдатися до системи перехресного просування. Вона працює таким чином: цільовий профіль розміщує фотографій з контентом, а серед хештегов встановлює посилання на профіль сторінки зі схожою стратегією. Потрібно пам’ятати, що перед публікацією варто домовитися між собою про просування. Ідеальним варіантом буде підібрати «донора» зі схожою тематикою профілю.

Сервіси для просування сторінки

Сьогодні є різні сервіси, призначені для просування Instagram. Серед них можна знайти платні послуги та абсолютно безкоштовні послуги. До безкоштовних і відносно «білих» відносяться сервіси, які додають цільову сторінку до своєї бази та пропонують підписатися іншим користувачам із цієї бази. Такий тип просування називають взаємним піаром.

Сервіси для просування інстаграм

До більш поширених, але менш безкоштовних відносяться сайти та програми, де за внутрішню валюту можна «купити» лайки та підписників. Внутрішню валюту можна придбати як за певні дії, так і за реальні гроші.

Ми сподіваємося, що ця стаття дала уявлення про те, як просувати профіль у Instagram. Цей процес складний і трудомісткий, а іноді й потребує грошових вкладень, проте весь витрачений час і сили окупляться з головою, якщо виявити високий рівень аналізу, посидючості та завзятості.

Безкоштовна реклама в Інтернеті

5 хитрощів супермаркетів для покупців

10 уроків успіху засновника «Apple» Стіва Джобса