Як просувати свої послуги (товар) в Instagram

Багато продавців своїх послуг (копірайтери, менеджери реклами, нумерології, астрологи, психологи, фотографи, ріелтори, майстри вій і манікюру) не вміють знаходити нових покупців (клієнтів), тому що у них немає сторінки в соціальних мережах.

Молоді люди останнім часом часто сидять в Instagrame. У цій соціальній мережі можна знайти багато багатих, знаменитих людей, які мають заробіток завдяки цьому додатком.

Продавці послуг та творчі люди задаються питанням: як створити там свою сторінку для бізнесу?

Головна проблема в тому, що продавців послуг у соціальній мережі багато і не факт, що люди зацікавляться сторінкою продавця (блогера).
у статті можна дізнатися рекомендації про те, як створити профіль у соціальній мережі.

8 рекомендацій про те, як створити профіль у соціальній мережі «Instagram»

Як просувати свої послуги (товар) в Instagram
Follow and like me, bloggers male and female isolated stickers vector. Thumb up and emoji, like and person with phone taking photos and streaming

Людині, яка хоче просувати свій бізнес або послугу повинен:

1. Зареєструватися в соціальній мережі і в настройках перетворити профіль в сторінку компанії (бізнес – сторінка).

До плюсів бізнес – сторінки відносяться:

1) наявність статистики ( можна подивитися охоплення, демографічні та географічні дані передплатників, які будуть заходити на сторінку);

2) короткий опис (можна додати способи зв’язку і місто, вулицю, де знаходиться продавець (бізнес)) і запуск реклами з програми.

2. Заповнити шапку профілю.

Підприємцю потрібно підібрати аватар – фотографію, яка буде відображати бізнес (послугу). Якщо людина працює психологом, йому краще в Instagram помістити своє фото. Після того як підприємець підбере аватар, йому потрібно приступити до полю: «назва сторінки».

Воно повинно відповідати тематиці блогу. Якщо людина просуває себе, як фахівця, він повинен написати в назві сторінки прізвище (ім’я) і професію. Простір назв має бути написано латинськими літерами. У рядку «ім’я» людина може представитися, вказати сферу діяльності і місто проживання.

В поле «інформація про профіль» людині потрібно написати про те, чим він займається і чому на нього потрібно підписатися. У Instagram можна вказати посилання на сайт або сторінки в інших соціальних мережах і свій (компанії) номер телефону.

3. Придумати стиль профілю.

Якщо людина працює фотографом, можна помістити на сторінці фотографії своїх робіт. Підприємці можуть додавати фотографії, де вони одні сфотографовані (власники бізнесу) і зі своїми клієнтами.

Майстри вій можуть додати фотографії вій клієнтів до і після процедур. Людині потрібно додавати на бізнес-сторінку фотографії людей, щоб викликати у них довіру.

4. Скласти план з корисними, що продають і розважають постами. Людині потрібно пам’ятати, що у нього є всього 2 секунди, щоб захопити увагу передплатника, і він продовжив читати. Йому потрібно вчитися писати чіпляють заголовки, щоб залучити клієнтів в свій бізнес.

Людині потрібно виділити кілька категорій посад – про бізнес, про товари та послуги, навчальний контент, пости від імені власника бізнесу. В рамках цих категорій йому потрібно придумати кілька ідей. Не потрібно боятися конкурентів. Людині потрібно дивитися профілі своїх успішних конкурентів і вчитися у них.

5. Розробити стратегію просування.

До способів просування відносяться:

Instagram
Follow me smile, emoticon showing on text and followers statistics with cat set vector. Stickers and patches, blog and laptop screen with chat box

1) Взаємний піар.

Людина може домовитися з профілем зі схожою цільовою аудиторією. Наприклад, перукарі можуть співпрацювати з косметичними магазинами. Психологи можуть співпрацювати з астрологами і нумерології або з лікарями.

2) Гостьовий постинг.

Цей спосіб схожий на перший спосіб просування, тільки реклама тут одностороння. Наприклад, дитячий психолог може помістити свій пост у мами – блогера. В результаті, профіль отримує додаткову аудиторію, а блогер – лояльність своєї аудиторії за важливі рекомендації.

3) Платна реклама у блогерів.

Підприємцю потрібно скласти список блогерів і розіслати їм свою пропозицію. Вони готові працювати за бартером (рекламі). Потрібно надіслати блогерам потрібний товар або надати послугу, а вони напишуть у себе на сторінці позитивний відгук.

4) Просування через «Instagram».

Під кожним постом бізнес – сторінки є кнопка «просувати», яка дозволяє швидко створити промоакцію в іншій соціальній мережі – «Facebooke».

5) Використання хештегів.

Людина може залишити будь-хештег: # манікюр, # астрологія, # психологія та інші назви послуг.

6) Коментарі під постами у блогерів.

Підприємець може висловити свою думку у вигляді розгорнутого, осмисленого коментаря під будь-яким постом, в темі якого він розбирається.

6. Проводити прямі ефіри і публікувати відеоролики.

prosuvannia-v-instahram
April 15, 2017, Two girls holding a picture frame of instagram.

Людина може показувати в своїх відеороликах:

1) свої товари і послуги;
2) особисті справи і події (за бажанням);
3) інтерактивні ігри ( відмінності);
4) привітання;
5) лайфакі (корисні поради по темі роботи).

7. Проводити конкурси та розіграші з подарунками для своєї аудиторії. Умовами розіграшу може бути написання коментаря, лайки і збереження поста. Фотографи можуть розіграти фотосесію.

Нумерології, психологи, астрологи можуть розіграти консультацію.

Майстри салонів краси можуть розіграти свої послуги. Підприємці можуть в якості виграшу подарувати своєму передплатнику гроші.

8. Не забувати про історії. Людині потрібно знімати Stories за своєю тематикою. Йому потрібно використовувати всі можливості цієї функції: опитування, маски, вікторини. Не можна знімати однотипні історії.Людині, яка хоче багато передплатників, не повинен соромитися себе.

Висновок

Людина, яка хоче просувати свої послуги в Інстаграм, повинен користуватися рекомендаціями, які написані вище. За допомогою їх, він не тільки збільшить охоплення своєї бізнес – сторінки, але і стане популярним.

Як обманюють в Інтернеті?

Як відкрити майстерню з ремонту взуття?

Інструмент Facebook Insights — для поліпшення бізнесу

Просування аккаунта в Інстаграм ( корисні поради )