Як просувати свою творчість в Інтернеті

Завдяки інтернету діяч мистецтва може не тільки показувати свої роботи світу, але і знаходити покупців, постійну роботу в великих компаніях і все, що для цього потрібно – камера і бажання.

Але якщо раніше далеко не всі люди могли собі дозволити займатися творчістю і, отже, конкуренція була значно менше, то зараз будь-яка людина може зробити фотографію на телефон і викласти в мережу менше, ніж за хвилину.

Так як же при такій конкуренції зробити так, щоб твої роботи виглядали виїгришней без великих вкладень?

Для початку визначте мету. Ви просто хочете собі гарну сторінку, щоб їй хвалитися? Або хочете пов’язати з творчістю своє життя і зробити його своєю роботою? Від цього буде залежати ступінь завантаженості, адже до хобі завжди менше вимог, ніж до того, на чому заробляють.

Забудьте про перфекціонізм і страх. Якщо Ви постійно будете думати “ну, у мене недостатньо хороші роботи / вони гірше, ніж у блогера з досвідом довше ніж моє життя”, і творите “в стіл”, то ви програєте, навіть не почавши. Ідеалів не існує. Так, прагнення до поліпшення результатів – це, безсумнівно, добре, але ніхто не вимагає від Вас шедевра. Можна читати безліч книг, дивитися ролики, але Вам завжди цього буде мало.

Як просувати свою творчість в Інтернеті

А можна щось викласти і дивитися на реакцію потенційних покупців, підлаштовуватися під течії і змінювати свій продукт і це дасть великих результатів в просуванні. Зрештою за невдалі спроби вас не вб’ють, але Ви можете отримати слушні поради, які Вам допоможуть.
Перевірте свою сторінку

Змоделюємо ситуацію: хтось шукає портретиста, який працює в графіці. Він натикається на Вашу роботу і йому вона подобається. Він заходить на Вашу сторінку і … Ваш ник довгий, нечитаний, останній пост вийшов кілька місяців тому і це була фотографія неба, а до нього селф, а ще раніше фото їжі. Буде ця людина замовляти у Вас? Скоріше немає.

Отже, потрібно виправити 3 помилки:

Частота викладання. Нагадуйте людям про себе! Зробіть свої пости рутиною, щоб люди не відписувати, а запам’ятовували Вас. Звичайно, викладати щодня повноцінні роботи дуже важко, але це і не обов’язково! Зробіть пост з начерком, сам малюнок, а потім ще кілька постів з виборчим процесом чи збільшеними фрагментами роботи, щоб показати деталізацію.

Також назва. Щось незвичайне, просте і добре звучить. Довга назва не запам’ятовується так швидко.

Окрема сторінка. Людям потрібно сталість, так дайте його їм! Навіщо кондитерові в стрічці інформація про ремонт труб? Створіть окрему сторінку виключно для своїх робіт або заархівуйте / видаліть зайве з існуючої сторінки.

Подивіться на свої роботи

А точніше на те, що ви викладаєте. Для чого люди дивляться на чужі роботи? Адже не всі хочуть купити щось. Правильна відповідь – для задоволення. Чи приємно дивитися на те, що ви викладаєте?

Навіть хорошу роботу можуть зіпсувати ці речі:

Освітлення. Чи добре видно сам малюнок? Або аркуш паперу так “світиться”, що нічого не розгледіти? Або навпаки – все темне. Людський мозок краще бачить чорне на білому, ніж сірий або інші бліді кольору. Контраст дуже важливий для сприйняття роботи в цілому.

Стан роботи. Знову до малювання. Що ви віддасте перевагу – малюнок на чистому папері або на пом’ятому аркуші в клітинку, навколо якого є залишки гумки? Люди звикли бачити в соціальних мережах чистоту. Так, може ви безліч разів стирали і малювали знову, але для сторонніх людей все повинно виглядати акуратно, та й просто неприємно дивитися на чужу неохайність.

Розташування. Намалюйте на аркуші коло. Подивіться на нього. Круглий? А тепер трохи нахиліть лист. Ви можете побачити, що під кутом коло виглядає скоріше овалом. Точно так само будь-яка робота спотворюється, якщо її фотографувати не в правильному ракурсі.

Якщо ви знімаєте відео стежте за звуком. Сторонній шум знижує якість в тій же мірі, що і погана картинка, а іноді і більше, так як багато хто дивиться відео в фоновому режимі.

У Вас все це є, але аудиторією і не пахне?

Що ж, якщо якість вашого контенту відповідає всім вимогам, а люди не приходять …

Беріть участь у всьому. У творчих колах безліч марафонів різної довготи і масштабів. Багато хто під час цих марафонів дивляться чужі роботи і створюють взаємний актив.

Розіграші. Цей варіант підійде тим, у кого вже є багато передплатників, так як якщо їх буде мало – це принесе менше репоста, меншу популярність.

Колаборації. Бажано вибирати людей приблизно з такою ж кількістю передплатників, що і у Вас, а також зі схожим контентом, все-таки не всім людям, які цікавляться роботами з полімерної глини, будуть так само цікаві каструлі і “нігтьові Краснодар”.

Хештег. Досить спірний пункт, але на самому початку найпростіший. Виставляєте найпопулярніші хештег пов’язані з виставленим контентом – дивіться, чи приносить бажаний результат – міняєте деякі хештег і коли знаходите найбільш дієвий ставите на все схожі роботи. На кількість підписників це особливо не впливає, але досить швидко допомагає набрати лайків.

Таким чином можна збільшити шанси знайти покупця без вкладень в рекламу і дорогу апаратуру.

Ютуб-заробіток на каналі зі страшними історіями

Чому гроші люблять рахунок: з чим же це пов’язано

Заробіток на вирощуванні грибів в домашніх умовах