Як рекламувати свій бізнес в Інтернеті? – 7 простих способів

У вас може бути успішний бізнес, але якщо ви не знаєте, як рекламувати свій бізнес в Інтернеті, ви не досягнете більшого успіху. Фактично, немає іншої платформи, яка пропонує так багато можливостей для просування вашого бізнесу, ніж Інтернет.

Іноді вам навіть не потрібно нічого витрачати, щоб показати світу свою кращу сторону і залучити цінних клієнтів.

Якщо задуматися глибше, Інтернет – це єдиний шанс на існування компанії-початківця.

Як рекламувати свій бізнес в Інтернеті? - 7 простих способів
Web page template with rating system,male and female characters with rank planks in trendy simple style,internet signs and buttons,vector illustration flat design

Чому?

Бюджет-якій новій компанії становить мільйон телевізійних рекламних роликів або навіть команду в соціальних мережах?

В темряві можна сказати, що немає.

Тому сьогодні я збираюся показати вам 7 способів реклами вашої компанії в Інтернеті.

1. Робіть ставки на блог і контент-маркетинг.
2. Не зупиняйтеся тільки на сайті.
3. Спробуйте Google AdWords.
4. Дізнайтеся якомога більше про свою аудиторію.
5. Продвигайте свій бізнес за допомогою нижнього колонтитула в електронному листі.
6. Додайте свою компанію на Карти Google.
7. Використовуйте YouTube для презентації своїх послуг і продуктів.
Як рекламувати компанію в Інтернеті? – короткий виклад способів
Як рекламувати компанію в Інтернеті? – 7 ідей
1. Робіть ставки на блог і контент-маркетинг.

Згідно Google, контент вашого веб-сайту є одним з найбільш важливих факторів позиціонування в порівнянні з зворотними посиланнями з надійних доменів.

Хоча з цінних сторінок складно отримати зворотні посилання, написання контенту для вашого бізнес-сайту не має бути важким для тих, хто знає свою нішу.

Якщо ви створюєте цінні записи в блозі, описи продуктів і категорій, ви можете бути впевнені, що Google винагородить вас високою позицією в результатах пошуку, що безпосередньо позначиться на кількості користувачів, які відвідують ваш сайт.

Залишається тільки одне питання.

Як створити цінний контент, який підійде як пошуковій системі, так і користувачам?

2. Не зупиняйтеся тільки на сайті.

Іноді одного веб-сайту недостатньо, і вам доводиться шукати інші канали, через які ви можете просувати свій бізнес.

Звичайно, я маю на увазі соціальні мережі.

Завдяки соціальним мережам ви можете зв’язатися з людьми з усього світу за лічені хвилини.

Якщо ваша аудиторія відносно молода, спробувати варто.

Якщо ви хочете просувати свою компанію в соціальних мережах, ви повинні бути активні в:

Facebook
Instagram
Twitter

Ці три засоби масової інформації об’єднують більшість користувачів Інтернету. Отже, як рекламувати компанію в Інтернеті за допомогою соціальних мереж?

3. Спробуйте Google AdWords.

На самому початку варто «спробувати» Google AdWords.

Створіть разову кампанію і перевірте, які можливості у вас є для залучення клієнтів за допомогою платних результатів пошуку.

Чому тільки один раз?

Як новачок, ви насправді нічого не знаєте про Google AdWords, і не варто витрачати всі свої гроші на просування своєї компанії в цій послузі, що, швидше за все, відбудеться, навіть якщо рекламна кампанія буде замовлена ​​сторонньому агентству.

Створивши кампанію, ви можете отримати навіть додаткові 900 гривень, які витратите на Google AdWords.

Така перша рекламна кампанія може дати вам багато цінної інформації про те, що користувачі шукають в Інтернеті, а головне – як часто.

Ви також дізнаєтеся, мало або зовсім немає конкуренції за даними ключовими фразами. Якщо виявиться, що ви конкуруєте, наприклад, з Allegro по більшості ключових слів, відпустіть це, тому що у таких компаній мільйонні бюджети, і вони завжди будуть знижувати результати, що, безумовно, призведе до поразки.

4. Дізнайтеся якомога більше про свою аудиторію.

Розглядаючи свою компанію, ви, мабуть, думали про те, хто ваш так званий ідеальний клієнт, правда?

Швидше за все, на це у вас пішло кілька хвилин.

Правильна аудиторія – одна з найважливіших речей для будь-якого бізнесу, і вам потрібно робити це правильно.

5. Продвигайте свій бізнес за допомогою нижнього колонтитула в електронному листі.

Подумайте – скільки листів ви відправляєте за один день? Приблизно 10, 20 або більше?

Було б трохи нерозумно не використовувати їх потенціал. Тому створіть привабливий нижній колонтитул, яким ви будете підписувати кожне нове відправлене повідомлення.

Це не обов’язково має бути весь час однаковим. Якщо в певний момент ви пропонуєте якісь акції, конкурси або навіть організовуєте захід, варто про це написати.

Не забувайте про посилання, які дозволяють одним клацанням миші відкрити сайт або вибрати телефон.

Ви не знаєте, як повинен виглядати такий нижній колонтитул?

Подивіться, як повинна виглядати професійна підпис електронної пошти.
6. Додайте свою компанію на Карти Google.

Як ви могли помітити, Google показує вам персоналізовані результати пошуку, які в основному залежать від вашого місця розташування.

Коротше кажучи, у клієнта з Варшави зовсім інші сторінки в топ-10, ніж у клієнта з Ольштина. Незважаючи на те, що вони разом вводять, наприклад, ключове слово «сайти» в пошуковику.

Те ж саме і з результатами на Google Maps, що, звичайно, більш логічно, ніж перегляд звичайних текстових результатів, тому що хто хотів би бачити ресторани в Києві, якщо ми хочемо поїсти чи випити?

Тому в наші дні додавання вашого сайту на Google Maps є обов’язковим.

Якщо ви ще не зробили цього, просто створіть обліковий запис в сервісі Google Мій бізнес і виконайте всі кроки.

7. Використовуйте YouTube для презентації своїх послуг і продуктів.

Почнемо з декількох фактів.

YouTube має понад мільярд активних користувачів, що становить близько третини всіх користувачів Інтернету. Ринок величезний, і їм варто скористатися.

Що ви робите, коли вперше виконуєте складне завдання? Ви відкриваєте YouTube і дивіться гіди.

Що робити, якщо ви шукаєте новий телефон, телевізор, комп’ютер? Ви знову відкриваєте YouTube і переглядаєте огляди, порівняння і т. Д.

Думаю, ти вже знаєш, куди я йду.

Іноді досить одного хорошого керівництва у вигляді відеоролика на YouTube, і ваш бізнес може залучити десятки нових і цінних клієнтів.
Як рекламувати компанію в Інтернеті? – короткий виклад способів

Вищевказані 7 способів рекламувати свій бізнес в Інтернеті – лише крапля в морі можливостей.

Найголовніше – спробувати і протестувати різні рішення, тому що один спосіб підійде тому, хто управляє онлайн-юридичною фірмою (наприклад, приймає клієнтів через Messenger в Facebook), а інший – тим, хто продає сауни (наприклад, зосередження уваги на контенті маркетинг і навчання клієнтів).

Чи знаєте ви інші способи швидко і легко просунути вашу компанію в Інтернеті?

Поділіться ними з нами в розділі коментарів.

10 ключових кроків до створення веб-сайту для бізнесу

Facebook відхилив рекламу? — ось 8 можливих причин

Що таке трейдинг і де пройти навчання (курси) трейдера

Коментарі 1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *