Як розкрутити Ютуб канал безкоштовно в 2022 році

YouTube – це відеохостинг, яким користуються, як професіонали в галузі маркетингу, так і звичайні споживачі. Щоб зацікавити відвідувачів каналу, необхідно зацікавити Youtube. Отже, як розкрутити Ютюб канал, щоб він охоплював ширшу аудиторію?

Все починається з аналізу

Старт успішного каналу на YouTube починається з гарного SEO. Гарне SEO починається з розуміння того, що шукають користувачі, а зрозуміти це можна тільки після ретельного аналізу.

Люди шукають не тільки відео на YouTube; вони також використовують Google. У 2018 році другим за популярністю пошуковим словом було «YouTube».

Ось як шукати ключові слова, зручні для Google:

  • Визначити можливі ключові слова за допомогою такого інструменту, як Планувальник ключових слів Google Реклами.
  • Просканувати сторінку результатів пошукової системи (SERP) для кожного ключового слова. Верхні рядки пошуку в вигляді посилань на сайт або на відео?
  • Змініть ключове слово і спробуйте ще раз.
  • Вибрати ключове слово, яке віддає пріоритет відео і відповідає контенту каналу.

Привабливу назву каналу

Тема або назва каналу, є не найголовнішою річчю для відвідувача контенту, проте воно відіграє важливу роль в плануванні SEO. Ось кілька швидких порад, як писати привабливий заголовок на YouTube:

Стислість: популярні відеоролики і канали на YouTube, як правило, мають більш короткі заголовки

Опис: пошуковий робот працює відразу з усім контентом на каналі, в той час, як користувач може перейти тільки, побачивши назву ролика і ім’я каналу. Дуже важливо закласти в назву суть каналу.

Оптимізація відео

Жоден канал не буде добре рости, його кожне відео в неї не пройшло процедуру оптимізації. Найнеприємніше, а може і зручне, полягає в тому, що необхідно робити SEO як на YouTube, так і на Google.

Насправді, відео на YouTube з’являються в 70% з 100 кращих результатів пошуку Google, а результати відео часто розташовуються над посиланнями на першій сторінці.

Ось кілька аспектів, про які потрібно подбати:

Релевантні ключові слова в заголовку і опис відео. Алгоритм YouTube може аналізувати текст безпосередньо. Написання цільове ключове слово в метадані, даємо імпульс пошуковому роботу про необхідність його розгляду для запиту.

Пошук релевантної фрази, що описує зміст. Для пошуку таких ключів, можна скористатися спеціальними програмами та розширеннями, наприклад, Tubebuddy і / або vidIQ.

Додавання субтитрів. Додавання і написання субтитрів додає можливості обхвату ширшої аудиторії (навіть іноземної).

Створення мініатюр. Мініатюра – перший візуальне взаємодія відео з потенційним глядачем. Один тільки зовнішній вигляд створює брендинг для каналу!

Теги та ще раз теги

Одним з універсальних ключів, які використовуються як для розкрутки каналу, так і для пошуку відео є додавання тегів до записів і відео. Теги YouTube працюють як орієнтири для алгоритму YouTube, щоб отримати уявлення про відео, щоб воно могло показувати його як пов’язаний контент поруч з відео з інших користувачів YouTube.

Розклад

Найпростіший спосіб розкрутити каналу – часто випускати відео. Не завжди частота виграє над кількістю, проте канали, які мають певний графік виходу відео набирають популярність набагато швидше.

Як розкрутити Ютуб канал
Working together. Positive male and female bloggers are making new video content for their popular blog. Couple. Social Media. Blog. Content

Сповістити про вихід відео можна кількома способами – за допомогою міні-ролика на головній сторінці каналу, через «Товариства» на сторінці YouTube і через «Прем’єру».
Прем’єра – функція YouTube, яка дозволяє створити, по заздалегідь закладеному алгоритму, план публікації відео. У цій функції, крім головної особливості – залучити аудиторії, є й інше призначення – перегляд відео одночасно з глядачами. Це дозволяє створювати синергію з глядачами.

Створення сезонного контенту

Все відео на хостингу служать виразно метою – розрекламувати товар, вирішити проблему глядача, повеселити або дати пораду. Багато з таких відео мають короткостроковий або сезонний характер. Наприклад, існує безліч відео на тему створення образу на Хеллоуїн або ідеї по створенню Новорічного духу Різдва або те, що взяти з собою на травневі свята. Ідей безліч, але працюють тільки в певний час.

Створення аудіоконтенту

Велика частина глядачів вважають за краще відеоконтенту – аудіконтент. Частка такого контенту становить понад 40%, що виливається більш ніж в 800 млн аудіослушателей! Такий контент – палиця про два кінці. З одного боку – не потрібно замислюватися про відеосоставляющей, а з іншого – потрібно добре розуміти аудіозрітеля, на якого буде націлений контент.

Створення серії відео

Щоб привернути увагу широкої аудиторії, YouTube, немає нічого кращого, ніж зняти кілька відео з однієї тематики і об’єднати їх в серію.

YouTube
İstanbul, Turkey – November 20, 2015: A white thumbs up shape and social media services icons on white paper, including YouTube, Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Spotify, Vimeo, Foursquare, MySpace, Reddit, Digg, Google Plus, Last fm, Goodreads, SoundCloud.

Структуризація відео

Створювати відео під тематику – далеко не кращий варіант. Такий підхід не зможе охопити велику кількість людей, правда якщо відео до відео буде надто відрізнятися, то глядач заплутається. В такому випадку, варто прагнути до структуризації відео за допомогою плейлиста.

Плейлист – інструмент, який дозволяє групувати відео по загальній тематиці, тривалості або будь-який інший загальну характеристику. Найвищу результативність показує плейлист тоді, коли канал мовить відео в різних напрямках.

Переклад

YouTube дивиться величезна кількість людей, яке розмовляє різними мовами. Це створює плідний грунт для розширення передплатників. Все що потрібно зробити – додати субтитри до відео. C допомогою YouTube можна додати субтитри англійською мовою, а також додати написані вручну субтитри. Щоб не прописувати кожну строчку тексту самостійно, можна скористатися послугами різних сервісів, які вирізують текст з відео, а потім перевести його на потрібну мову.

Спільнота

Одним з переваг створення контенту YouTube є те, що він допомагає зробити власника каналу авторитетом у своїй ніші і галузі. Люди шукають таких особистостей заради знань. Підтримати таку зацікавленість можна через меню «спільнота». Через нього можна як публікувати свої думки з приводу життя каналу, так і робити важливі оголошення на майбутнє.

Співробітництво ( коллоборації )

Одним з найпростіших, але найефективнішим способом просування каналу є співпраця з іншим каналом. Мета просто – «перегнати» аудиторія з одного каналу в інший.

Працювати воно може за різними принципами, наприклад, два Ютюбера роблять огляд на один і той же матеріал і дають посилання один на одного.

Є й інший підхід – співпраця в форматі вебінар або спільного мовлення. В такому випадку, глядач може дивитися або слухати контент від будь-якого з авторів. Така співпраця може працювати і на різних платформах.

Залученість аудиторії

Немає нічого кращого, ніж відчувати свій внесок в те, що відбувається. Саме за таким принципом будуються взаємини між телеглядачами і власником каналу.

Незалежно від того, відбувається це на YouTube або на будь-якому соціальному сторінці того ж автора, завжди варто відповідати на коментарі (адекватні), ставити лайки і приділяти увагу найактивнішим користувачам.

Не потрібно просто говорити: «Дякую!», Необхідно спробувати розв’язати дискусію, щоб до розмови підключилися інші люди.

Не менш важливим є такий універсальний інструмент, як заклик до дії. Це може бути прохання поділитися відео з друзями, поставити лайк, підписатися, написати свої думки у вигляді коментарі під відео і т.д.

Варто пам’ятати, що коментарі та лайки під відео – найсильніші імпульси по просуванню каналу!

Незрима рука допомоги

YouTube близько контактує з усіма популярними мережами – будь то «Вконтакте» або Facebook. Це означає, що можна створити перехресне просування передплатників з соціальної мережі на YouTube і назад. Все що потрібно зробити – написати пост у соціальній мережі або додати відео, де відбувається реклама цільової майданчика.

Конкурси та розіграші призів

Люди люблять брати участь в конкурсах, особливо якщо для участі не потрібні сильні рухи тіла. Найцікавіше те, що такий спосіб позиціонування допомагає не тільки розкрутити канал YouTube, а й «нагнати» підписників в різні соціальні мережі. Зазвичай конкурси складаються в розіграші невеликих призів, наприклад, нова комп’ютерна гра або Мерч від відомого бренду. Розіграш може бути представлений, як у вигляді рулетки, так і у вигляді таблиці з кращими результатами.

ютуб
“istanbul, Turkey – March 14, 2013: Watching YouTube videos on smart tv with home media sharing technology. Woman hand holding and touching Apple iPhone 5. iPhone 5 displaying log in screen of YouTube application. The iPhone 5 is smartphone with multi touch screen produced by Apple Computer, Inc. YouTube is one of the most popular video sharing sites.”

Змагання

Змагання і виклики – кращий спосіб по-швидкому розвинути канал. Так, найбільший бум Челендж вже вщух, проте він до цих пір показує непогані результати. Головна особливість змагань і викликів – вірусність. Різні дослідження показують, що саме вірусні відео набирають найбільші перегляди, а після таких відео, автори стають впізнаваними

Алгоритм

Будь-яка площадка, будь то «Вконтакте», «Однокласники», Telegram або Facebook, – всі вони працюють за певною схемою і підкоряються своїм законам. Точно також працює YouTube. Ні, це не означає, що всі вони однакові, але якщо зрозуміти алгоритм роботи майданчика, то це напевно допоможе в розкручуванні каналу. Звичайно, не варто забувати, що алгоритм мінливий, так що варто як покращувати контент, так і займатися саморозвитком, щоб крокувати в ногу з алгоритмами.

Як заробляти на розпродажах AliExpress

Заробіток в Інтернеті на лайках

Як створити власний канал Youtube?