YouTube – це відеохостинг, яким користуються, як професіонали в галузі маркетингу, так і звичайні споживачі. Щоб зацікавити відвідувачів каналу, необхідно зацікавити Youtube. Отже, як розкрутити Ютюб канал, щоб він охоплював ширшу аудиторію?
Все починається з аналізу
Старт успішного каналу на YouTube починається з гарного SEO. Гарне SEO починається з розуміння того, що шукають користувачі, а зрозуміти це можна тільки після ретельного аналізу.
Люди шукають не тільки відео на YouTube; вони також використовують Google. У 2018 році другим за популярністю пошуковим словом було «YouTube».
Ось як шукати ключові слова, зручні для Google:
- Визначити можливі ключові слова за допомогою такого інструменту, як Планувальник ключових слів Google Реклами.
- Просканувати сторінку результатів пошукової системи (SERP) для кожного ключового слова. Верхні рядки пошуку в вигляді посилань на сайт або на відео?
- Змініть ключове слово і спробуйте ще раз.
- Вибрати ключове слово, яке віддає пріоритет відео і відповідає контенту каналу.
Привабливу назву каналу
Тема або назва каналу, є не найголовнішою річчю для відвідувача контенту, проте воно відіграє важливу роль в плануванні SEO. Ось кілька швидких порад, як писати привабливий заголовок на YouTube:
Стислість: популярні відеоролики і канали на YouTube, як правило, мають більш короткі заголовки
Опис: пошуковий робот працює відразу з усім контентом на каналі, в той час, як користувач може перейти тільки, побачивши назву ролика і ім’я каналу. Дуже важливо закласти в назву суть каналу.
Оптимізація відео
Жоден канал не буде добре рости, його кожне відео в неї не пройшло процедуру оптимізації. Найнеприємніше, а може і зручне, полягає в тому, що необхідно робити SEO як на YouTube, так і на Google.
Насправді, відео на YouTube з’являються в 70% з 100 кращих результатів пошуку Google, а результати відео часто розташовуються над посиланнями на першій сторінці.
Ось кілька аспектів, про які потрібно подбати:
Релевантні ключові слова в заголовку і опис відео. Алгоритм YouTube може аналізувати текст безпосередньо. Написання цільове ключове слово в метадані, даємо імпульс пошуковому роботу про необхідність його розгляду для запиту.
Пошук релевантної фрази, що описує зміст. Для пошуку таких ключів, можна скористатися спеціальними програмами та розширеннями, наприклад, Tubebuddy і / або vidIQ.
Додавання субтитрів. Додавання і написання субтитрів додає можливості обхвату ширшої аудиторії (навіть іноземної).
Створення мініатюр. Мініатюра – перший візуальне взаємодія відео з потенційним глядачем. Один тільки зовнішній вигляд створює брендинг для каналу!
Теги та ще раз теги
Одним з універсальних ключів, які використовуються як для розкрутки каналу, так і для пошуку відео є додавання тегів до записів і відео. Теги YouTube працюють як орієнтири для алгоритму YouTube, щоб отримати уявлення про відео, щоб воно могло показувати його як пов’язаний контент поруч з відео з інших користувачів YouTube.
Розклад
Найпростіший спосіб розкрутити каналу – часто випускати відео. Не завжди частота виграє над кількістю, проте канали, які мають певний графік виходу відео набирають популярність набагато швидше.

Сповістити про вихід відео можна кількома способами – за допомогою міні-ролика на головній сторінці каналу, через «Товариства» на сторінці YouTube і через «Прем’єру».
Прем’єра – функція YouTube, яка дозволяє створити, по заздалегідь закладеному алгоритму, план публікації відео. У цій функції, крім головної особливості – залучити аудиторії, є й інше призначення – перегляд відео одночасно з глядачами. Це дозволяє створювати синергію з глядачами.
Створення сезонного контенту
Все відео на хостингу служать виразно метою – розрекламувати товар, вирішити проблему глядача, повеселити або дати пораду. Багато з таких відео мають короткостроковий або сезонний характер. Наприклад, існує безліч відео на тему створення образу на Хеллоуїн або ідеї по створенню Новорічного духу Різдва або те, що взяти з собою на травневі свята. Ідей безліч, але працюють тільки в певний час.
Створення аудіоконтенту
Велика частина глядачів вважають за краще відеоконтенту – аудіконтент. Частка такого контенту становить понад 40%, що виливається більш ніж в 800 млн аудіослушателей! Такий контент – палиця про два кінці. З одного боку – не потрібно замислюватися про відеосоставляющей, а з іншого – потрібно добре розуміти аудіозрітеля, на якого буде націлений контент.
Створення серії відео
Щоб привернути увагу широкої аудиторії, YouTube, немає нічого кращого, ніж зняти кілька відео з однієї тематики і об’єднати їх в серію.

Структуризація відео
Створювати відео під тематику – далеко не кращий варіант. Такий підхід не зможе охопити велику кількість людей, правда якщо відео до відео буде надто відрізнятися, то глядач заплутається. В такому випадку, варто прагнути до структуризації відео за допомогою плейлиста.
Плейлист – інструмент, який дозволяє групувати відео по загальній тематиці, тривалості або будь-який інший загальну характеристику. Найвищу результативність показує плейлист тоді, коли канал мовить відео в різних напрямках.
Переклад
YouTube дивиться величезна кількість людей, яке розмовляє різними мовами. Це створює плідний грунт для розширення передплатників. Все що потрібно зробити – додати субтитри до відео. C допомогою YouTube можна додати субтитри англійською мовою, а також додати написані вручну субтитри. Щоб не прописувати кожну строчку тексту самостійно, можна скористатися послугами різних сервісів, які вирізують текст з відео, а потім перевести його на потрібну мову.
Спільнота
Одним з переваг створення контенту YouTube є те, що він допомагає зробити власника каналу авторитетом у своїй ніші і галузі. Люди шукають таких особистостей заради знань. Підтримати таку зацікавленість можна через меню «спільнота». Через нього можна як публікувати свої думки з приводу життя каналу, так і робити важливі оголошення на майбутнє.
Співробітництво ( коллоборації )
Одним з найпростіших, але найефективнішим способом просування каналу є співпраця з іншим каналом. Мета просто – «перегнати» аудиторія з одного каналу в інший.
Працювати воно може за різними принципами, наприклад, два Ютюбера роблять огляд на один і той же матеріал і дають посилання один на одного.
Є й інший підхід – співпраця в форматі вебінар або спільного мовлення. В такому випадку, глядач може дивитися або слухати контент від будь-якого з авторів. Така співпраця може працювати і на різних платформах.
Залученість аудиторії
Немає нічого кращого, ніж відчувати свій внесок в те, що відбувається. Саме за таким принципом будуються взаємини між телеглядачами і власником каналу.
Незалежно від того, відбувається це на YouTube або на будь-якому соціальному сторінці того ж автора, завжди варто відповідати на коментарі (адекватні), ставити лайки і приділяти увагу найактивнішим користувачам.
Не потрібно просто говорити: «Дякую!», Необхідно спробувати розв’язати дискусію, щоб до розмови підключилися інші люди.
Не менш важливим є такий універсальний інструмент, як заклик до дії. Це може бути прохання поділитися відео з друзями, поставити лайк, підписатися, написати свої думки у вигляді коментарі під відео і т.д.
Варто пам’ятати, що коментарі та лайки під відео – найсильніші імпульси по просуванню каналу!
Незрима рука допомоги
YouTube близько контактує з усіма популярними мережами – будь то «Вконтакте» або Facebook. Це означає, що можна створити перехресне просування передплатників з соціальної мережі на YouTube і назад. Все що потрібно зробити – написати пост у соціальній мережі або додати відео, де відбувається реклама цільової майданчика.
Конкурси та розіграші призів
Люди люблять брати участь в конкурсах, особливо якщо для участі не потрібні сильні рухи тіла. Найцікавіше те, що такий спосіб позиціонування допомагає не тільки розкрутити канал YouTube, а й «нагнати» підписників в різні соціальні мережі. Зазвичай конкурси складаються в розіграші невеликих призів, наприклад, нова комп’ютерна гра або Мерч від відомого бренду. Розіграш може бути представлений, як у вигляді рулетки, так і у вигляді таблиці з кращими результатами.

Змагання
Змагання і виклики – кращий спосіб по-швидкому розвинути канал. Так, найбільший бум Челендж вже вщух, проте він до цих пір показує непогані результати. Головна особливість змагань і викликів – вірусність. Різні дослідження показують, що саме вірусні відео набирають найбільші перегляди, а після таких відео, автори стають впізнаваними
Алгоритм
Будь-яка площадка, будь то «Вконтакте», «Однокласники», Telegram або Facebook, – всі вони працюють за певною схемою і підкоряються своїм законам. Точно також працює YouTube. Ні, це не означає, що всі вони однакові, але якщо зрозуміти алгоритм роботи майданчика, то це напевно допоможе в розкручуванні каналу. Звичайно, не варто забувати, що алгоритм мінливий, так що варто як покращувати контент, так і займатися саморозвитком, щоб крокувати в ногу з алгоритмами.
Як заробляти на розпродажах AliExpress