Як шукати рекламодавців блогеру ( новачку ) в Instagram

Кожен блогер рано чи пізно замислюється про рекламу. Реклама допомагає не тільки повернути всі витрачені на розкрутку і просування гроші, а й може стати хорошим джерелом заробітку. Цінник на рекламний пост у топових блогерів може досягати кілька тисяч гривень.

Але щоб домогтися таких заробітків, потрібно набрати багатомільйонну аудиторію.

Однак, великих брендів не так вже й багато, і за рекламою до них вишиковується черга. У той час як невеликі компанії щоденного шукають молодих блогерів для співпраці.

Хочете почати заробляти на рекламі з  1000 підписників?

Тоді запам’ятайте кілька важливих кроків з пошуку рекламодавців.

1. Зробіть красиву «упаковку» профілю

В Інстаграм зустрічають за профілем. Щоб зацікавити потенційних рекламодавців, сторінка повинна бути дійсно красивою.

Для початку пройдіться по головним пунктам:

Аватарка. Може бути оригінальною, що запам’ятовується і навіть кумедною, це допустимо для лайфстайл блогів. В інших випадках на ній повинно бути чітко видно обличчя.

Шапка профілю. Бажано не змінювати її по кілька разів поспіль. Сядьте і ретельно подумайте, що ви хочете там вказати. Коротко розкажіть про себе і блозі.

Як стати успішним блогером в Instagram
Freelancer working on laptop at home, remote job. Young girl studying from home, e-learning concept. Comfortable conditions for work during the quarantine. Online shopping. Vector illustration.

В кінці обов’язково вкажіть контакти для зв’язку. Деякі компанії вважають за краще переписуватися через емейл, минаючи директ.

Контент. Це можуть бути як фото, так і відео. По можливості витримані в єдиному стилі і тематиці.

Образ. Якщо ваш образ цікавий сам по собі, додумувати не доведеться. А ось якщо ви почали роботу над собою з нуля, потрібно створити образ. Визначтеся, які товари ви хочете рекламувати.

Рекламодавець охочіше довірить рекламу дитячих розвиваючих дощок блогеру-мамі, ніж кар’єристка і коуча по саморозвитку. Це важливо врахувати.

З того моменту, як ви почнете співпрацювати з брендами, контент в стрічку потрібно відбирати дуже ретельно.

2. Перевірте охоплення

Перше питання, яке задає собі блогер: «Скільки потрібно набрати передплатників, щоб зацікавити рекламодавців?».

Великою кількістю передплатників сьогодні не здивувати. Бренди дивляться на статистику, саме на неї і потрібно орієнтуватися. Якщо ваш блог щодня відвідує 500-1000 чоловік, а пост або сторіз набирає 1000 унікальних переглядів, можна почати працювати з рекламою.

Як показує практика, рекламодавець охочіше йде на співпрацю з так званими мікроблогером (підписники в межах 5 000 – 30 000).

Лояльність до думки таких блогерів набагато вище, а їхня цільова аудиторія куди більш зрозуміла і прозора ніж у акаунтів з великою кількістю різнопланових фоловерів.

3. Підготуйте вигідну пропозицію

Щоб рекламодавець зацікавився вами, ваша пропозиція має вигідно відрізнятися від інших. Не варто думати, що ви єдина людина вирішив написати їм пропозицію.

блогер початківець
Young mom freelancer works remotely at home from laptop. The little son is playing nearby, the cat is sleeping on the desk. Vector flat illustration.

Не варто копіювати сухий текст з інтернету. Завжди складайте своє унікальне пропозиція.

Просування аккаунта в Інстаграм ( корисні поради )

Як вивести відео-публікацію в Top Інстаграмма?

Як редагувати аккаунт в Інстаграмі?

Як приймати оплату в Інстаграм? 4 популярних способи

Як відкрити інтернет-магазин в Інстаграм з нуля

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Як заробляти в Інстаграмі на лайках та підписниках

Дійте по такій послідовності:

• Привітайтеся (правила етикету діють і в інтернет листуванні).

• Представтеся (хто ви, чим займаєтеся).

• Опишіть суть звернення (співробітництво).

• Розкажіть, чому бренду буде вигідна співпраця саме з вами.Тут можна вказати, що у вас платоспроможна аудиторія, яку легко можна зацікавити певною категорією товарів.

• Вкажіть умови співпраці (бартер, грошову винагороду).

Не забудьте докласти скріншот з вашої статистикою. Без цього багато хто навіть не звернуть уваги на вашу пропозицію, на слово бренди вірять рідко.

4. Почніть писати рекламодавцям

Якщо сидіти і чекати, коли ж вам надійде вигідна пропозиція, можна так і залишатися без прибутку. Блогерів дуже багато, магазини не будуть ходити по всіх профілів, і залишати свої пропозиції. Реальність така, що якщо не написати самому, пропозиції не з’являться.

Почніть писати рекламодавцям
Cozy environment: coffee, cat, pot flower, window. Vector illustration isolated on white background.

Знайти магазин не так вже й складно. Для початку перегляньте сторінки схожі на ваш профіль. Кого рекламують ці блогери? Які товари просувають? Перейдіть по посиланню в описі і запропонуйте цього бренду свою співпрацю.

Можна скористатися пошуком. Наприклад, якщо ви плануєте рекламувати товари з натуральним складом (крему, шампуні, продукти), просто напишіть в пошуку «ЕКО» і знайдете кілька десятків відповідних акаунтів магазинів.

Врахуйте, що пропозицій знадобиться розіслати дуже багато. З 30 магазинів вам може відповісти лише 5, а погодитися на співпрацю лише 1, в кращому випадку 2. Не впадайте у відчай і продовжуйте шукати підходящого вам рекламодавця.

І не забувайте, що великий заробіток з реклами приходить не відразу. Для початку можна спробувати співпрацю по бартеру, а вже після брати грошову винагороду.

Як заробити на розкрутці та продажі акаунтів соцмереж

Сайт-візитка: замовити створення, розробку сайту візитки під ключ (приклад+ціна)

Як залучити гроші в своє життя?

Як збільшити продажі нерухомості! >> 5 супер порад