Як вести бізнес профіль в Twitter

Twitter – одна із соціальних мереж, заснована в 2006 році. Платформа дозволяє публікувати короткі пости, їхня довжина не може перевищувати 140 символів. Спершу здається, що це обмеження. Однак через деякий час більшість користувачів зауважують, що відповідну інформацію можна легко передати навіть із меншою кількістю символів. Пости у Twitter не довгі, але дозволяють висвітлити суть справи, події тощо.

Фактично, будь-хто, хто має щось важливе, чим можна поділитися, може створити обліковий запис у Twitter. Найбільш охоче користуються платформою вищезгадані журналісти, політики, а також блогери, музиканти, актори та ін. Твіттер сприяє швидкому обміну інформацією. Це може бути додатковим каналом зв’язку і для компаній, які бажають краще дбати про свої стосунки зі своїми клієнтами. Використовуючи відповідні хештеги, ви можете охопити певну цільову групу своїми повідомленнями.

Ведення корпоративного твіттеру

Як вести корпоративний Twitter

Ви повинні бути дуже активними в Twitter, немає особливого сенсу публікувати одну-дві пропозиції раз на тиждень. На думку фахівців, найкраще публікувати 3 пости на день. Звичайно, зміст постів має бути добре продуманим. Тут творчість найважливіша. Компанія має виділитися на тлі конкурентів та набрати передплатників.

У Twitter також рекомендується надсилати прямі повідомлення людям, які підписалися на нас або виявили інтерес до наших повідомлень.

Варто пам’ятати, що це може бути спамом. Найбезпечніше рішення — подякувати вам за вашу активність або запитати, який контент слід публікувати найчастіше.

Про що мають бути твіти?

Це залежить від специфіки вашого бізнесу. Це не можуть бути просто пости, що рекламують наші продукти та послуги, тому що користувачі швидко визнають це дуже нав’язливою рекламною діяльністю. Іноді варто публікувати короткі відеоролики та фотографії про галузь, у якій ви працюєте. Ви також можете реагувати на поточні події (якщо вони, звичайно, стосуються нашої компанії) і відповідати на питання, сумніви та можливі заперечення клієнтів.

Яку користь може принести обліковий запис Twitter?

Твіттер часто діє центр обслуговування клієнтів. Користувачі можуть ставити нам питання, висловлювати думку про продукти та послуги, надихати вас на впровадження нових продуктів та пропонувати зміни. Це дозволяє не лише налагодити тісні стосунки з клієнтами, а й стати експертом у конкретній галузі.

Це правда, що Twitter – не ідеальна платформа для кожного бізнесу.

Однак багато підприємців, які працюють у різних галузях, можуть швидко знайти свою цільову аудиторію. Цей канал соціальних мереж є відмінним генератором трафіку для інших веб-сайтів. Це також чудовий спосіб швидко встановити контакт на рівні компанія-клієнт. Багато користувачів оцінять нашу активність у Twitter. Це дає можливість отримати швидку відповідь на своє запитання. Немає необхідності витрачати дорогоцінний час на надсилання електронних листів або телефонний дзвінок.

Як бачите, Twitter це платформа, яка пропонує безліч можливостей для просування вашої компанії. Кожен канал у соціальних мережах може підвищити популярність бізнесу, якщо ми маємо ідею для облікового запису.

Як вести корпоративну сторінку в Instagram

7 цікавих ідей для Stories в Instagram

Pinterest ( Рінтерест ) що це таке і як це працює