Як вести корпоративну сторінку в Instagram

Бути активним у Instagram – це не просто додавати фотографії. Тут також дуже важлива взаємодія з користувачами, реакція на коментарі та збільшення кількості підписників. Бізнес в Instagram буде успішним тільки в тому випадку, якщо він покаже своїм клієнтам, що вони цінують їхню думку та реакцію на окремі публікації.

Щоб стати популярними, ви повинні показати себе – додавати коментарі до інших профілів, відповідати на запитання користувачів та залишати лайки.

Тоді шанси на те, що вас помітить більша кількість людей, значно зростають.

Як вести корпоративний Instagram

Частота публікацій

Непослідовність – це помилка, яка може зашкодити профілю не менше, ніж монотематика. Якщо додавати пости в середньому раз на два тижні або, що ще гірше, раз на місяць, не варто дивуватися, що обліковий запис в Instagram не приносить очікуваних результатів. У той же час, зайва активність також може зашкодити вам, тому не варто публікувати фотографії кожні кілька годин. Додавання нових постів щодня — оптимальне рішення.

Час публікації ваших постів має значення

Час публікації повідомлень має величезний вплив на те, чи контент доходить до широкої аудиторії. Ви не повинні додавати контент у випадковий час, наприклад, коли у вас обідня перерва. Зазвичай більшість людей використовують Instagram у другій половині дня, після 17 години, але це не правило. Отже, спочатку потрібно проаналізувати, коли ваші передплатники найактивніші, та адаптуватися до цього.

Ви не повинні публікувати посади вчасно, з точністю до секунди. Однак не варто завантажувати фотографії надто рано чи надто пізно. Автоматизувати додавання контенту в Instagram найкраще за допомогою спеціальних інструментів (найчастіше безкоштовних). Це прості у використанні програми, завдяки яким пости регулярно додаватимуться в зазначений час.

Маркетингова підтримка Insta чи завжди допомагає?

Ми живемо за часів, коли можна підключитися до інтернету практично у будь-якій точці світу. Це помітили компанії, що спеціалізуються на маркетингу, тому послуги Insta Marketing набирають популярності. Однак, перш ніж звертатися до фахівців, давайте подумаємо, чи вам така допомога потрібна. Не кожна компанія працює з однаковою ефективністю та досвідом. Часто Insta-маркетинг заснований в основному на покупці передплатників, що, безумовно, зашкодить вашому профілю (іноді швидше, іноді трохи пізніше).

Навіть якщо ви виберете компанію з великим досвідом онлайн-маркетингу, ви можете бути розчаровані. Ви повинні намагатися бути обережними з думками та посиланнями, які ви знаходите, а також перевіряти, чи фахівці можуть впоратися з темою. Деякі галузі настільки специфічні, що навіть у найкращих маркетологів може виникнути проблема, наприклад, з підбором змісту постів (хоча, звичайно, така співпраця часто може підвищити популярність профілю та прибуток його власника).

Приймаючи рішення про співпрацю з компанією, що надає послуги Insta Marketing, намагайтеся перевіряти її діяльність на постійній основі. Може статися так, що коментарі, додані через обліковий запис, малоцінні або не відповідають тематиці, а це означає, що компанія втратить довіру до Instagram.

7 цікавих ідей для Stories в Instagram

Pinterest ( Рінтерест ) що це таке і як це працює

Як монетизувати свій акаунт в Інстаграм?