Як збільшити ефективність email-розсилок

Багато з вас, коли працюють з email клієнтською базою починають розуміти, що це один з найефективніших методів збільшення продажів. Начебто немає нічого простішого: є email-база клієнтів, ми відправляємо цікаво упаковану пропозицію і наші продажі відразу виростають – всі задоволені.

Але є проблема. З плином часу це перестає працювати. Чому так відбувається? Маркетинг багатогранний і в процесі пошуку кращого рішення ви перепробували багато варіантів, вибрали найкращий і користуєтеся тільки їм.

Наприклад, ви вели блог, групи в соціальних мережах, писали статті в журнали, розсилали листи, інші вихідні комунікації. Ви побачили, що розсилка листів з розпродажою працює найкраще.

Тому закинули інші канали і сфокусувалися на розсилках. В результаті – продажі падають чомусь …

Проблема з розсилками в тому, що через якийсь час при типовому їх використанні люди перестають читати листи, відсоток откриваеми падає. Чому?

Уявіть – вам приходять листи тільки з розпродажою. Розпродаж – досить ефективний спосіб швидко підняти продажі (про прибуток поки не говорю). Бізнес не може весь час влаштовувати розпродажі. Саме тому треба дотримуватися технології роботи з клієнтською базою.

Важливо розуміти, що якщо ви тільки продаєте в клієнтську базу, ти ви просто випалює її. Є таке поняття «добра воля клієнтів» – хороші відносини з клієнтською базою. Ви повинні не тільки «брати», а й «віддавати».

Як збільшити ефективність email-розсилок

Можна провести аналог з засіяних полем. Не можна весь час викачувати з землі ресурси, збирати урожай знову і знову. Земля вимагає турботу, харчування та відпочинок. Інакше через пару сезонів родюча земля перетвориться на неживий пустир. Так само і з клієнтською базою.

Коли ви щось робите, даєте користь клієнтам – ви удобрюєте грунт, даєте сходам рости. Коли щось продаєте – ви збираєте врожай, зрізуєте плоди. Як зробити так, щоб ваші листи продовжували читати і ви могли і далі продавати?

Є «золоте правило третин» – розділити будь-який вихідний контент на три частини:

  • продажу – зменшують кількість доброї волі. Ми як би обмінюємо гроші на користь, яку дали клієнтам.
  • навчання – як за допомогою ваших товарів / послуг можна вирішити проблеми клієнтів, як найбільш ефективно можна використовувати ваші товари / послуги, просто корисна інформація для вирішення проблем клієнтів.
  • емоції – будь-які цікаві історії про компанії, ваші хобі, погляди і т.д. Все, що створює позитивні емоції у клієнтів.

Наступна стратегія – даєте сильно корисне і цінне на обмежений період часу.

Наприклад, даруєте купон на 50% знижку тільки сьогодні, висилаєте посилання на скачування якогось цінного матеріалу. Посилання відкрита тільки 2 дня. І якщо клієнт все таки вирішив відкрити лист через 3-5 днів, прочитав, зрозумів цінність контенту і захотів його отримати, а не може. І наступного разу він вже буде відкривати листи відразу «на всякий випадок», щоб не пропустити щось цінне.

Таким чином ми виховуємо, тренуємо і, якщо хочете, вчимо клієнта відкривати наші листи. Завжди до продажу можна і потрібно додавати емоції: анекдот, цікава історія і т.д. У будь-якому випадку контент повинен бути корисний. Його повинно бути цікаво читати. І через деякий час ви помітите, що у вас з’явилися добрі відносини з вашою клієнтською базою. Кількість «доброї волі» починає рости. Відсоток відкриття листів і відгуку починає рости.

Ще одна стратегія комунікації – одночасно з листом ви відправляєте смс. Якщо клієнт не біля комп’ютера, то в смс він побачить заголовок листа і короткий опис, яке повинно його залучити прочитати лист повністю. Цей підхід дуже сильно підвищує відсоток відкриття листів.

Важливо !!! Не зловживайте продажами через e-mail маркетинг. Чому виникає така проблема?

Багато підприємців бачать цей канал як практично безкоштовний спосіб реклами свої товарів і починають «завалювати» клієнтів різного роду листами з розпродажами і закликами купити щось. Безкоштовно ж … тому будемо слати листи, поки клієнт не купить або здохне.

Після цього, як говорив, база вигорає!

Зокрема, e-mail маркетинг дуже хороший для тестування директ маркетингу, де ціна одного контакти / листи набагато вище. Через e-mail можна протестувати різні варіанти тексту, заголовків, картинок і т.д.

Розділіть вашу бази на сегменти і надсилайте за ним різні варіанти листів. Дивіться на откриваеми, кликабельность посилань в листі і продажу в кожному сегменті. І той лист, який дало більше продажів можна запустити вже по всій базі і відправити через директ маркетинг.

Використовуйте можливості інтернету з розумом і чиніть опір спокусі низької вартості дій. Завжди пам’ятайте про ефективність і користь для ваших клієнтів.

Де взяти гроші ( без кредиту ) щоб погасити кредит

Реальний заробіток на коментарях, репостах і лайках

Реальний заробіток грошей з Google AdSense