Як збільшити продажі у Вашому бізнесі?

Продаж компанії є основним індикатором хорошого або поганого стану бізнесу. Насправді, продажі — це основа будь-якого бізнесу. Неважливо, який продукт чи послугу ви пропонуєте, вашою метою завжди має бути підтримка високого рівня продажів, а ще краще його збільшення. І незалежно від виду вашого бізнесу, або від рівня його складності, існує низка кроків, які допоможуть вам збільшити продажі.

Знайте інформацію про свої продажі

Як-збільшити-продаж-вашого-бізнесу

Перший крок – це знання свого бізнесу. Правильний аналіз всієї наявної інформації допоможе скласти глобальну картину ситуації, а також допоможе виправити помилки і розробити нові стратегії продажів.

Крім того, це допоможе краще пізнати своїх клієнтів. Ви повинні знати, який у вас продукт, що продається, яка середня вартість кожної покупки, які споживчі звички ваших клієнтів і так далі. Вся ця інформація буде дуже цінною при прийнятті рішення про те, на яких аспектах бізнесу слід зосередити більше ресурсів.

Проаналізуйте своїх конкурентів

Так само ви повинні знати, що роблять ваші конкуренти, як вони це роблять і які результати отримують. Шляхом простого спостереження ви отримаєте цінну інформацію про стратегії продажів своїх конкурентів, про їх цінову політику, про їхнє позиціювання на ринку.

Якщо ви бачите, що у компанії-конкурента справи йдуть добре, ви повинні запитати себе, як використовувати цю інформацію у своїх інтересах. Так само, якщо бачите, що у конкурента справи йдуть неважливо, то ви повинні знати, чому саме у нього погані справи, і тоді ви зможете уникнути помилок.

Знайте своїх потенційних клієнтів та знайте свій продукт

Ви повинні знати, скільки, чого і як ви продаєте. Але головне, ви повинні досконально знати своїх потенційних клієнтів та досконально знати продукт, який ви пропонуєте.

Щоб споживач погодився купити продукт або укласти договір послугу, цей продукт чи послуга повинні задовольнити певну потребу. Залежно від характеру продукту або послуги, ця потреба може бути реальною, коли клієнт дійсно потрібен ваш продукт. Або це може бути скоріше фіктивна потреба, за якої покупка буде мотивована скоріше емоційними імпульсами. Знаючи, який тип продукту ви хочете продавати, ви зможете визначити, якого типу клієнтів звернутися, і це дозволить визначити найкращий спосіб ефективної взаємодії з ним.

Співпереживайте своїм клієнтам

Знання клієнтів допоможе дізнатися про їхні потреби та полегшить співпереживання ним. Емпатія складається з уміння поставити себе місце іншого. Таким чином, ви повинні аналізувати пропоновані товари або послуги з точки зору середнього клієнта.

Ви пропонуєте хороший продукт? Чи легкий процес покупки? Чи пропонуєте ви якийсь відмінний фактор, який поставить вас попереду конкурентів?

Якщо ви подумаєте про весь процес продажів з точки зору досвіду користувача, ви зможете виявити помилки і можливості для поліпшення, які допоможуть збільшити продажі.

Зробіть свій бізнес помітним

У вас може бути найкращий продукт на ринку за чудовою ціною, але якщо ніхто не знає про вашу компанію та вашу пропозицію, то ваша компанія приречена на провал.
Хороша комунікаційна стратегія допоможе вам створити образ свого бізнесу та продуктів для вашої потенційної аудиторії.

У своїх рекламних повідомленнях ви повинні чітко вказати:

  • що ви продаєте,
  • які аспекти виділяють ваш продукт серед продуктів,
  • які пропонують конкуренти,
  • що необхідно зробити,
  • щоб клієнт міг отримати ваші продукти тощо.

Правильна рекламна кампанія допоможе привернути увагу споживачів, а хороша комунікаційна робота допоможе зробити продукт відомим на ринку. У цьому сенсі інтернет пропонує нові можливості, які допоможуть клієнтам знайти вашу компанію.

Подбайте про обслуговування клієнтів

Якщо ви хочете залучити та утримати покупців, то ви повинні запропонувати їм не лише найкращий продукт, а й найкращий сервіс продажів. І найкраще після продажне обслуговування. Це починається із турботи про обслуговування клієнтів. Наявність добре навченого, поінформованого та мотивованого відділу продаж допоможе вам виділитися серед конкурентів.

Ваші співробітники повинні бути в змозі ефективно реагувати на потреби та сумніви клієнтів, але вони також повинні робити це у дружній манері. Грамотний та добре мотивований персонал може стати найкращою візитною карткою для вашого бізнесу.

Знайдіть свою нішу

У світовому світі, орієнтованому споживання, важко виділитися серед інших конкурентів. З огляду на це та спеціалізуючись на певному типі продукту, ви зможете встановити зв’язок з дуже конкретною аудиторією з дуже специфічними потребами.

Створюйте бізнес-альянси

Ще одним добрим способом збільшення продажів може бути створення альянсів або комерційного співробітництва. Це може бути співпраця з конкуруючими компаніями у вигляді створення галузевих асоціацій, ярмарків тощо. Або альянси з іншими компаніями, не є вашими прямими конкурентами, але цікавими вам через географічної близькості, орієнтації на таку аудиторію тощо.

Якщо вам вдасться досягти угоди, вигідної для всіх, ви зможете об’єднати зусилля, привертаючи увагу громадськості та поділяючи свої витрати.

Впроваджуйте інновації, удосконалюйтесь, будьте амбітні

Якщо ви дійсно хочете покращити свої продажі, то вашій компанії доведеться бути амбітною, вимогливою до себе і слухати конструктивну критику своїх дій.

Інновації та креативність завжди повинні бути присутніми при розробці ваших стратегій продажу: нові способи охоплення публіки, нові рекламні носії, нові продукти. Пильна увага до соціальних тенденцій та відкритість до змін допоможе вам змінити ситуацію.

Висновок

Дотримуючись цих 9 порад, ви, безсумнівно, зможете покращити свої відносини зі своїми клієнтами, покращити імідж свого бренду, покращити своє становище на ринку та зробити свої продукти чи послуги більш бажаними. І це також допоможе вам збільшити продаж свого бізнесу.

Як швидко підняти собі настрій ( секретні рецепти )

AliExpress в Україні — як купувати дешеві товари

Правильний старт свого бізнесу