Як зменшити розходи при запуску Стартапу

Зараз, як ніколи, малий і середній бізнес намагаються скоротити витрати, залишаючи при цьому своїх співробітників задоволеними. Щоб допомогти бізнесу процвітати, використовуйте п’ять порад, які допоможуть зробити більше при обмеженому грошовому потоці.

Порада № 1. Мотивувати працівників, покриваючи витрати

Співробітники є серцем будь-якого бізнесу, великого чи малого, і дотримуватися їх трудові права та інтереси – єдиний спосіб досягнення успіху в довгостроковій перспективі. Але щасливі працівники, особливо коли вони талановиті, коштують дорого.

Стартапи знають це дуже добре, тому що вони часто конкурують з гігантами ринку і їх настільки ж гігантським бюджетом на працевлаштування талантів, які їм потрібні для досягнення успіху.

Отже, як стартапи стимулюють свої команди?

Однією із стратегій бізнесу стартапів, якою може скористатися будь-яка компанія, є компенсація суми податку. Зарплата і премії, як правило, оподатковуються, і це забирає значну частину суми, перш ніж вона потрапляє на банківський рахунок працівника.

Замість цього стартапи часто покривають витрати співробітників, такі як абонементи в спортзал, перекушування і обіди, парковки, витрати на поїздки на роботу і навіть страхування. Таким чином, ваші співробітники отримують більше, а ви витрачаєте менше. Це безпрограшний варіант.

Порада №2. Аутсорсинг

У порівнянні з малими бізнесами і корпораціями, стартапи мають менше ресурсів і найбільшу потребу у виконанні завдань. Розширення компанії без людей – це майже гарантований провал.Так що ж вони роблять, щоб подолати це?

Аутсорсинг може здатися дорогим, але для багатьох стартапів це часто єдиний доступний спосіб отримати експертну допомогу.

Як зменшити розходи в малому та середньому бізнесі
Portrait of beautiful female cosmetician with arms crossed standing at beauty salon

Навіть найкрутіші команди не мають навичок і знань, щоб робити все. Делегування на співробітників частин бізнесу, які їм не знайомі, заважає зосередитися на тому, що їм вдається найкраще.

Звичайно, деякі бізнес-процеси найкраще вести власними силами. Але ось кілька прикладів, які ви можете передати на аутсорсинг:

  • найм нових співробітників;
  • введення даних вручну;
  • бухгалтерія;
  • цифровий маркетинг;
    обслуговування клієнтів.

Якщо ви все ще вважаєте, що наймання працівників – це ваша справа, то наступна порада може допомогти залучити кращих фахівців при обмеженому бюджеті.

Порада №3. Залучення і збереження талантів

Нинішній ринок праці насичений талантами в результаті масових звільнень, і багато компаній зловживають ситуацією, скорочуючи зарплати в нелегкі часи.

Звичайно, наймання менеджера по маркетингу вищого рівня на зарплату молодшого спеціаліста здається вдалим на папері, але насправді він не буде відчувати себе задоволеним. Загальновідомий факт, що співробітники роблять свою роботу краще за все, коли їм виплачується висока компенсація.

Так як же привернути увагу справжнього професіонала, коли грошовий потік обмежений?

Стартапи відомі тим, що виплачують високі зарплати, при цьому їм вдається залучити неймовірно талановитих людей з обмеженим бюджетом. Їх таємниця – опціональні угоди.

Угоди з опціонами зазвичай включають частину акцій, які працівник може придбати за ціною набагато нижчою від їх вартості. Варіанти, як правило, надаються поступово після першого року роботи в компанії протягом чотирьох років з періодом очікування.

Отже, якщо працівник залишає компанію протягом першого року, він позбавляється цієї можливості, що також допомагає стартапам зменшити оборот.

Як видно, опціони – це відмінний спосіб запропонувати більшу цінність, не витрачаючи грошей. Дозволяючи працівникам бути інвесторами за низькою вартістю, ви також мотивуєте їх робити все можливе, щоб збільшити вартість акцій.

Порада №4. Підтримуйте культуру віддаленої роботи

Потрібна була лише глобальна пандемія, щоб компанії припинили демонізувати віддалену роботу. До недавнього часу ідея повністю вважалася нереальною. Як же вони помилялися!

Простіше кажучи, робота в офісі обмежує і є непотрібною. Отримавши можливість працювати віддалено, співробітники, як правило, стають щасливішими і продуктивніше, так як це економить час на поїздках на роботу, а також дає їм можливість робити свою справу в комфортній домашній обстановці.

Що стосується економії, то компанії з політикою віддаленої роботи, як правило, мають менше людей в офісі, зменшуючи додаткові витрати, такі як закуски, кава, прибирання, опалення, і так далі.

Крім цих явних переваг, прийняття культури віддаленої роботи також дає вам доступ до більшої кількості талантів. Навіщо наймати фахівців зі свого міста, коли у вас є цілий світ?

Порада № 5. Будьте уважні до витрат на поїздки

Всі ці поїздки на таксі, Авіа-рейси … Чим більше стає ваша компанія, тим складніше пов’язати витрати на переміщення з діяльністю, що приводить до доходів. Перш ніж ви це зрозумієте, можливо, ви вже будете спонсорувати походи до стоматолога і флориста, не маючи можливості відстежити це без пірнання в гору квитанцій.

Крім найму команди, яка може займатися питаннями звітності по поїздкам і відряджень, не забувайте про раду №2. Правильний варіант – використання спеціальних додатків для бізнесу.

Функціонал таких інструментів для бізнесу дає можливість відстежувати витрати на поїздки співробітників. Наприклад:

Дає вам чіткий і організований звіт витрат на поїздки працівників.
Виключає роботу з паперами і квитанціями завдяки автоматизованої системи формування рахунків.

Дозволяє контролювати і встановлювати обмеження витрат на поїздки для вашої команди.

Відкриваємо власний манікюрний салон

Як вибрати тематику для свого сайту?

Кращі біржі фрілансу для віддаленої роботи