Як знайти блогера для реклами в Інстаграм

Реклама у блогерів в Instagram може бути ефективною і краще офіційної, якщо правильно підібрати користувача. Після прочитання цієї статті можна приступити до пошуків сторінки для реклами свого аккаунта і не помилитися з вибором.

З чого почати

Хороший блогер не співпрацюватиме з усіма. Професіонал також зацікавлений, щоб клієнт отримав максимум, щоб просунути власну популярність. Є кілька правил, як правильно підготувати аккаунт до реклами. Це універсальні методи, які ефективні як для реклами у блогерів, так і при покупці офіційної реклами в Інстаграм.

Як знайти блогера для реклами в Інстаграм

1. Профіль повинен бути максимально заповнений. На сторінці відразу повинно бути зрозуміло, про що цей аккаунт, і що побачить користувач.

2. Контакти і адреса також повинні бути заповнені. Якщо покупець або рекламодавець захоче зв’язатися, у нього не повинно виникнути проблем з пошуком телефону або електронної пошти.

3. Аватаром також не варто нехтувати. Красива яскрава картинка це особа, на яку все спочатку звертають увагу.

4. Stories Highlights можуть збільшити популярність аккаунта.

5. Контент повинен бути не гірше, ніж у конкурентів.

Витративши час і виконавши ці прості дії можна збільшити ефективність реклами. На аккаунт прийде більше передплатників і покупців, якщо він буде зроблений якісно і приємно виглядати.

Відповідальність лежить на власнику. Якщо все зроблено правильно, тоді з реклами можна витягти максимум, а передплатники потечуть рікою.

Як знайти блогера для реклами

Перший спосіб – пошук по хештегом. Вибираються слова, які найбільш популярні в ніші для реклами. Якщо потрібно прорекламувати послуги фотографа – здійснюється пошук за запитом # фотограф. В топі будуть розташовані найпопулярніші блогери, частина з них пропонує рекламу в своєму профілі.

Автоматичний пошук в сервісі Instaplus допоможе швидко знайти користувачів в потрібній категорії.

Ще один метод – пошук по геолокації. Наприклад, якщо потрібно прорекламувати продаж футбольної атрибутики, цілком логічно, що популярних блогерів варто шукати з геометкамі місцевого стадіону.

Якщо блогер не підійшов, можна подивитися, на кого він підписаний. У списку можуть опинитися інші інфлюенсери, які краще підійдуть для реклами власних товарів або послуг.

Ідеї Сторіс для Інстаграма

Ліміти і обмеження Інстаграм в 2021 році

Як швидко набрати 1 000 000 підписників в Інстаграм

Просування аккаунта в Інстаграм ( корисні поради )

Як вивести відео – публікацію в Top Інстаграмма?

Як редагувати аккаунт в Інстаграмі?

З ростом популярності блогери самі будуть приходити і пропонувати свої послуги. Необхідно обережно ставитися до таких пропозицій, але якщо все відмінно – то можна спробувати співпрацю.

Шукати можна в спеціальних базах блогерів. Найпопулярніші:

• GetBlogger;

• LabelUp;

• Epicstars.

• чатбот типу Instabloog.

Як вибрати блогера для реклами

Не потрібно зупиняти на одному відповідному блогер, краще знайти десять можливих варіантів для реклами і скласти велику таблицю і порівняти – хто підходить краще, а хто гірше.

Критерії оцінки майданчики для реклами наступні:

• підходить тема аккаунта;

• в якій країні і місті знаходяться передплатники;

• якісна аудиторія;

• середня кількість переглядів сторіз;

• ціна реклами;

• вартість в перерахунку на 1 тис.

Перед рекламою необхідно звернутися до блогеру і попросити статистку.

На що звернути увагу

Перед покупкою слід оцінити, чи відповідає філософія інфлюенсера – філософії бренду.

Важливий показник – співвідношення вартості та кількості «живої аудиторії», яка прийде на аккаунт. Якщо ціна висока, а передплатники у блогера накручені, то від реклами варто відмовитися.

У аккаунта для реклами повинен бути високий показник ER, а контент – збігатися з уподобаннями ЦА.
Спеціальні сервіси trendHERO або HypeAuditor допоможуть відсікти блогерів, які пропонують завищені ціни за свої послуги.

Для популяризації товару або послуги потрібно вибрати блогерів з максимальною кількістю передплатників. Якщо важливо звернутися до конкретної аудиторії, то підійдуть блогери на відповідну тематику, у яких найвищий ER.

У кого не варто замовляти рекламу

Є категорії власників акаунтів Instagram, які варто обходити стороною.

1. Блогери з пейзажними фотографіями і жартами. На таких людей підписано дуже багато людей, яких складно назвати цільовою аудиторією. Але якщо всі інші показники в нормі, блогер не користувався накрутками, а ціна за рекламу дешева – можна спробувати.

2. Інфлюенсери які використовували гівевеі для накрутки. У них в підписках немає зацікавленої в контенті аудиторії. Ключовим фактором залишається вартість реклами – якщо вона низька, то можна спробувати. Але дива чекати не варто.

3. Блогери, які накрутили передплатників. Тут все зрозуміло, боти не підписуються і не дивляться стрічку.

Висновки

Реклама у блогерів відмінний спосіб залучити передплатників не вдаючись до офіційних послуг Інстаграм. Перед замовленням потрібно все ретельно перевірити, щоб не витратити гроші даремно.

Починати співпрацю варто з малих сум, щоб переконатися, що все добре і можна продовжувати роботу з конкретним інфлюенсером.

Що буде якщо не платити мікропозики і кредити

Що означає тіньовий бан в Instagram і як його уникнути

Гроші на халяву

Як заробити 1000 гривень ( день ) в Інтернеті