Як знайти свою нішу на ринку в Інтернеті

Увійти в онлайн-продажу, тобто в електронну комерцію, ще ніколи не було так просто. По крайней мере, якщо говорити про технічну сторону продажу. Практично будь-хто може відкрити інтернет-магазин. Ринок в будь-якому випадку його схвалює. Роздрібна торгівля все більше переміщується в онлайн. Там можна продати практично все що завгодно, багато речей, які люди ще не купували в Інтернеті, дуже добре продаються онлайн. Найголовніше при відкритті магазину – добре спланувати весь процес продажів. Один з його елементів, який вирішується в першу чергу, – це вибір товарів. Те, чим торгують, багато в чому визначає подальшу стратегію.

Створення так званого онлайн-супермаркету може бути відмінною ідеєю, але це не для початку. Перш за все тому, що при відкритті універсального магазину одним з найважливіших елементів для покупців буде ціна. Чому люди хочуть робити покупки в супермаркетах? Тут низькі ціни. Щоб гарантувати для себе низькі ціни, їх потрібно отримувати у постачальників. Однак для цього необхідно закуповувати товар у великих кількостях.

Як знайти свою нішу на ринку в Інтернеті
Portrait of a happy business owner working at a spa selling products and looking at the camera smiling – beauty concepts

Оскільки в магазині є тисячі різних товарів, а це і є супермаркет, їх складно купити в великих кількостях. Ну хіба що у кого-то необмежені ресурси і він не боїться ризику.

Аналіз ринку

Звичайно, найголовніше перед тим, як почати продаж, – це провести аналіз ринку. Потрібно перевірити, як виглядає насиченість постачальниками конкретних товарів, які ціни і чи є шанс з ними конкурувати.Аналіз ринку – це не тільки перевірка того, чи продає хтось конкретний товар – в даний час все продається в Інтернеті – також важливо перевірити, як він це робить. Адже можна створити свою унікальність і нішу різними способами і продавати продукцію, вже наявну на ринку, але унікальним способом.

Унікальні товари

Один з перших способів увійти на ринок – це продати якийсь продукт, яким ніхто не володіє. Однак в даний час цю ідею дуже складно реалізувати, якщо тільки не стати виробником будь-якого інноваційного продукту. Однак немає необхідності винаходити щось абсолютно нове – з новим додатком. Можна продавати товари, які мають ту ж мету, що і товари на ринку, але виглядають або іншим чином виділяються серед конкурентів. Для цього може бути гарною ідеєю налагодити співпрацю з деякими майстрами або виробниками, які працюють в надомну виробництві, а можна вирішити виробляти такі товари самостійно. Ідей досить багато.

Мило ручної роботи та інші косметичні товари. Товари з індустрії краси завжди добре продавалися в Інтернеті. Але люди все частіше відмовляються від відомих брендів на користь більш місцевих або просто індивідуальних виробників. Продавати косметику власного виробництва або поставляється місцевими майстрами може бути відмінною ідеєю. Одній людині складно надати товари, які будуть добре працювати з усім асортиментом магазину, але можна налагодити співпрацювати з багатьма виробниками цього типу товарів і, таким чином, мати широкий асортимент товарів в магазині.

Меблі та інші вироби з дерева.Меблі, недоступна ніде, виготовлена ​​за індивідуальними замовленнями, з цікавим дизайном. Можна дійсно можете зачарувати своїх клієнтів чимось подібним. Співпраця з архітекторами інтер’єрів також може стати хорошим каналом збуту такої продукції. Їхні клієнти часто користуються їхніми порадами при покупці меблів, тому рекомендація дизайнера інтер’єру може гарантувати продаж.

Іграшки ручної роботи. Інша пропозиція – це те, від чого люди навряд чи відмовляться купувати, тому що вони не купують це для себе. Іграшки – це те, що продається дуже добре майже завжди, тому їх продаж може бути відмінною бізнес-ідеєю. Звичайно, ними буде набагато простіше торгувати, якщо вони будуть унікальними. Це може бути забезпечено співпрацею з деякими сімейними або приватними виробниками даного виду продукції. Зараз популярні всілякі розвиваючі іграшки, тому їх продаж може бути відмінною ідеєю.

Знай свій товар!

Незалежно від того, що продається, важливо, щоб потенційні покупці бачили в продавця фахівця. Просто потрібно знати якомога більше про своєму асортименті. Особливо, якщо продавати щось дуже спеціалізоване. Знайти свою нішу – це одне, а дізнатися про неї – зовсім інше. Якщо продається дуже вузький асортимент товару, покупці часто самі мають про нього уявлення. Вони не обов’язково будуть знати все, але можуть попросити поради, і відразу напевно легко впізнають, професіонал чи перед ними. Також можна поділитися своїми знаннями про товари, наприклад, в блозі. Це відмінне місце як для передачі знань, так і для реклами конкретних продуктів. Блог також є відмінним місцем для розміщення статей-посібників, внаслідок чого покупці можуть знайти дорогу в магазин.

Найголовніше при продажах в Інтернеті – це правильний план. Він повинен враховувати те, що буде продано. Продаж наявних товарів будь-яким унікальним способом, пропозиція індивідуальних товарів, виготовлених вручну або товарів для будинку, або просто продаж того, що існує вже багато років – незалежно від цього завжди необхідний аналіз ринку, а також відмінна маркетингова ідея. Навіть продаж чогось екстраординарного не буде успішною, якщо покупці не знають про існування такої пропозиції – для цього і потрібен маркетинг.

Як зменшити розходи при запуску Стартапу

Відкриваємо власний манікюрний салон

Як вибрати тематику для свого сайту?

Кращі біржі фрілансу для віддаленої роботи

Як просувати свої послуги (товар) в Instagram