Як зробити аккаунт в Instagram популярним?

Ви могли подумати: чим краще ваш контент, тим більше у вас лайків і коментарів, вірно? Але це не так.

Привабливий контент має значення. Але після того, як Instagram змінив алгоритм формування стрічки, помітно знизився органічний охоплення публікації. Поки у вас немає впевненості, що публікацію побачать користувачі, створення якісного контенту – марна трата часу.

Немає універсального способу збільшити охоплення, але є деякі дієві методи, виконання яких на щоденній основі призведе до результатів в довгостроковій перспективі.

Отже, ось список щоденних процедур, які можуть активувати ваше взаємодія з користувачами Інстаграм.

Регулярно публікуйте візуальний контент

інстаграм
Kuala Lumpur, Malaysia – April 24, 2018: Tourists posing for photos in front of Kuala Lumpur’s most popular attraction, the Petronas Towers.

Чому Instagram такий популярний? Все просто – візуальний контент.

Не дивно, що більшість людей орієнтовані на візуальне сприйняття, 90% інформації, яку отримує наш мозок – візуальна. Зображення, картинки і фото привертають увагу і викликають емоції, тому люди можуть проводити незліченні години, прокручуючи стрічку Instagram.

Як це інформація може вам допомогти? Регулярно розміщуйте візуальний контент.
Це не означає, що ваші пости повинні виходити кожні дві години, в іншому випадку це буде виглядати як спам. Але і робити великі перерви між публікаціями не можна, ваші передплатники просто забудуть про вас. Потрібен баланс.

Так скільки публікацією робити? Згідно Union Metrics, ви повинні розміщувати 1 або 2 пости в день:

Більшість компаній розміщує 1,5 посади на добу. Це 1-2 поста щодня протягом тижня. Тільки невелика частина компаній розміщує 10 і більше постів день.

Якщо ви публікуєте контент щодня, швидше за все, ваші публікації будуть помічені передплатниками.

Порада. Використовуйте додатки Planoly або Preview, для попереднього перегляду вашого профілю Instagram.

Спробуйте ефемерний контент

Ефемерний? Спростимо сприйняття і будемо називати це тимчасовим контентом.
Якщо ви ніколи не пробували розміщувати тимчасовий контент, настав час подумати про це.

Тимчасовий контент це, наприклад, Instagram Stories, вони зникають протягом 24 годин. З цієї причини передплатники стежать за ними пильніше, оскільки бояться пропустити щось важливе.

Instagram Stories
Kuala Lumpur, Malaysia – April 24, 2018: Tourists posing for photos in front of Kuala Lumpur’s most popular attraction, the Petronas Towers.

Крім того, використання такого контенту – це спосіб уникнути переповнення свого профілю і отримання більшої кількості переглядів.

Існують різні режими тимчасового контенту:

  • текст,
  • фото або відео,
  • бумеранг,
  • суперзум,
  • зворотна зйомка і ін.

Кращий спосіб підвищити зацікавленість – творчо реалізовувати тимчасовий контент.

Кожен день – це нова можливість виразити себе в Instagram.

Прямий ефір: допомагає збільшити кількість людей, які відвідують ваш аккаунт, так як більшість ваших передплатників отримують повідомлення, що ви почали пряму трансляцію.

Проаналізуйте своїх підписників

Перш за все визначитеся: у вас особиста сторінка або бізнес-профіль?

Бізнес-профіль дає можливість переглянути більше інформації і, отже, дозволить вам краще пізнати своїх підписників.

Однак, коли ви переключаєтеся на бізнес-аккаунт, ви можете помітити, що органічна активність по відношенню до ваших постам знизиться.

Щоб вирішити цю проблему, ви повинні будете публікувати контент, коли ваші підписники найбільш активні.

Після того як ви перекладете свій обліковий запис в режим бізнес-аккаунта, просто натисніть значок «Статистика».

Тут ви можете отримати цінні дані про своїх передплатників, так у вас буде розуміння, хто вони, звідки, який контент їм цікавий.

Чи не довіряєте статистикою або є сумніви? Задайте яке вас цікавить в Insta Stories. Просто запитайте підписників!

Взаємодійте з підписниками

Відповідайте собі на питання: даєте ви своїм підписникам то, що вони хочуть?

Переконайтеся, що ваші підписники знають, що ви відкриті до діалогу, і що ви готові відповідати на коментарі. Коментуйте повідомлення від свого імені.

Як пройти верифікацію (синя галочка) Instagram

10 способів безкоштовного просування в Instagram

Як відкрити інтернет-магазин в Інстаграм з нуля

Безкоштовна накрутка Інстаграм: лайків, підписників, переглядів

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Ви коли-небудь чули про ефект бумеранга? Ваші дії говорять самі за себе, і коли ви показуєте підписникам, що ви дійсно зацікавлені в них, вони будуть зацікавлені в вашому контенті.

Взаємодійте з підписниками
Kuala Lumpur, Malaysia – April 24, 2018: Tourists posing for photos in front of Kuala Lumpur’s most popular attraction, the Petronas Towers.

Чи не скупіться, поставте їм лайк, дайте відповідь їм на коментар.

Робота з потенційною аудиторією

Ви хочете, щоб інші люди підписувалися на ваш обліковий запис?

Спочатку знайдіть свою цільову аудиторію і зацікавтеся їх контентом! Більш того, органічне залучення потенційної аудиторії – це спосіб привернути увагу, не вкладаючи кошти в рекламу.

Поділіться фотографіями зі своєю потенційною аудиторією, відзначте їх на публікації, щоб привернути увагу.

Ведіть переписку з вашими підписникам в Директ

Щоб побудувати відмінне відносини з передплатниками, вам потрібно спілкуватися з ними. Це не означає, що треба відправляти повідомлення всім підряд, на вас легко можуть поскаржитися за розсилку спаму. Діліться з тими, кому дійсно контент буде цікавий.

Слідкуйте за тенденціями

Просто бути присутнім в соціальних мережах недостатньо. Щоб знати, як зацікавити підписників, ви повинні слідувати трендам і тенденціям.

Фактично, тенденції в соціальних мережах мають найвищий потенціал для взаємодії з передплатниками.

Наприклад, ви можете залучити більше потенційних передплатників, якщо додасте геотегов в історії, так як ваша історія може з’явитися в рекомендованому ФІДЕ.

Крім того, ви можете зберегти найцікавіші історії, у себе в профілі.

Це дозволить відвідувачам вашого облікового запису бачити основний зміст сторінки в окремому розділі нижче шапки профілю.

Статистика: трохи цифр про те, який контент публікують.

Знайдіть натхнення

Якщо ви хочете регулярно публікувати свіжий і якісний контент, потрібно проявляти максимум своїх творчих здібностей, адже Інстаграм саме про це. Коли справа доходить до творчості, важливо натхнення, а пошук джерел натхнення – ключ до успіху.

Підпишіться на ті акаунти, які вас надихають.

Знайдіть натхнення
Kuala Lumpur, Malaysia – April 24, 2018: Tourists posing for photos in front of Kuala Lumpur’s most popular attraction, the Petronas Towers.

Знайдіть гуру в своїй ніші, підпишіться на оновлення, щоб бачити, що він публікує. Це стане ключем до успіху. А щоб не забути свої ідеї, не втратити надихнули вас публікації – додайте їх в архів, створивши власну колекцію надихаючих постів.

Порада: включіть повідомлення, якщо ви знайшли аккаунт для натхнення, так ви не пропустите нічого важливого.

Невеликі підсумки

Якщо ви хочете використовувати профіль в Instagram по максимуму, зробити його популярним, спробуйте сформувати деякі звички, які допоможуть вам правильно взаємодіяти з вашою аудиторією і, отже, отримати відмінні результати.

10 інноваційних технологій які з’являться в 2021 році

Як створити сайт швидко та безкоштовно ( Теорія )

Як шукати клієнтів в Інтернеті ( способи та площадки )