Які акції можна влаштувати в соцмережі для своєї аудиторії?

Соціальні мережі раді запропонувати різноманітні пакети акцій, якими є надання ексклюзивних речей, акцій з купонами, бонусних акцій, акцій, що поширюються відразу на дві соціальні мережі, проведення різних лотерей, конкурсів, своїм користувачам. Не зайвим буде і крос-маркетинг, пов’язаний з акціями. Всі акції є абсолютно робочими, тому вибрати можна будь-яку з них, спираючись на свої побажання, рід занять, сферу діяльності. Далі ми докладно розповімо про кожен тип.

Надання ексклюзиву підписникам

Даний тип акцій активно використовується серед діючих передплатників паблік і груп мереж Фейсбук і Вконтакте. Завдяки наданню ексклюзиву, група може спостерігати активний приріст аудиторії, яка готова зробити замовлення вже сьогодні! Група пропонує різноманітні промокодом, за допомогою яких можна отримати непогані знижки, дає можливість першими зробити замовлення за спеціальними цінами. Подібний тип не поширюється на магазини компанії, представлені поза соціальних мереж – це дозволяє дати передплатникам відчути себе відокремлено, в хорошому сенсі цього слова. Спільноти неодмінно скористаються можливістю влаштувати таку акцію, так як це дозволяє підняти інтерес до групи або паблік.

Гра в лотерею

Цей вид акцій набагато простіше попереднього, так як вимагає мінімальної кількості зусиль. Від передплатників потрібно заповнити форму, дати відповіді на нескладні питання, можливо, зробити репост запису, а від організаторів акції – вибрати рандомних переможця. Зазвичай використовують генератор випадкових чисел – це максимально зручно.

Магазини, ресторани та інші підприємства можуть зробити незвичайні умови лотереї, які передбачають необхідність відвідування передплатниками свого закладу в певний день і годину. Так, на прикладі ресторану в Ташкенті під назвою Сhenson можна побачити, наскільки такі умови допомагають у розвитку бізнесу.

Які акції можна влаштувати в соціальній мережі для своєї аудиторії?

Все про купони і знижки

Цей тип став найпоширенішим, так як вони є відмінними помічниками в стимулюванні продажів. Для отримання купонів і знижок користувачі соцмережі повинні виконати певну дію, яке збільшує активність паблік.

Участь в конкурсах

Спільнота може організувати цікавий конкурс, чий результат явно перевершить очікування. Призи повинні бути дуже цінними, щоб залучити достатню кількість учасників, які будуть зобов’язані брати активну участь, викладати потрібні фото, готувати страви, робити малюнки і т.д. Дані типи акцій стають ласим шматочком для тих, хто «професійно» займається ловом цінних призів під окремим обліковим записом – це мінус даного типу. Саме тому організатори конкурсу прописують важлива умова: аккаунт повинен бути відносно «чистий» від часток в конкурсах: не більше трьох за півроку.

Бонуси

Бонусні акції прекрасно мотивують передплатників, стаючи своєрідною внутрішньою валютою, яка перетворюється в спосіб оплати товарів компанії. Бонуси накопичуються, і у людини є можливість віддати їх друзям у вигляді подарунка, однак, все накопичення мають властивість згорати. Вони дозволяють користувачам робити придбання вдруге. Є приклад компанії Vinga, що запропонувала споживачам бонусну акцію на суму в п’ятсот гривень на захисну амуніцію під час покупки гіроборда.

Дві соціальні мережі об’єднані однією рекламою

На жаль, подібні акції проводяться не завжди, але ж вони дозволяють розширювати коло передплатників, пов’язуючи рекламою Фейсбук і Вконтакте.

Таким чином, щоб отримати акції, людина повинна бути зареєстрований відразу в двох цих соцмережах і проявляти активність в кожній з них, наприклад, підписатися на співтовариство-організатора в Фейсбук, навіть якщо акція проводиться в ВК

Крос-маркетинг, пов’язаний з акціями

Його суть проста: дві конкуруючі компанії повинні реалізовувати обмін цільовою аудиторією. Припустимо, бренд ювелірних виробів цілком може надати взаємну допомогу мережі супермаркетів. Найбільш часто зустрічається схема співпраці банку з будь-яким іншим установою, наприклад, з автосалоном.

За допомогою даного типу акцій бренди легко привертають до себе увагу більшої кількості людей, але головна умова – покупці повинні бути підписані і на ту компанію, і на іншу.

Одним із прикладів такої співпраці може стати фірма, що випускає верхній одяг під промовистою назвою «Каляєв» об’єдналася з брендом ювелірних виробів Sunlight, провівши крос-маркетингову акцію в мережі ВКонтакте. Перша компанія давала промокодом свої передплатникам, і готував їх до нових придбань, а друга фірма займалася стимулюванням покупок: все просто, чесно і не позбавлене частки логіки.

6 причин для створення профілю компанії в Instagram

Як зробити красиву сторінку в Instagram

Безкоштовні онлайн курси з сертифікатом