Яких замовників слід уникати беручи завдання на фрілансі

Фріланс – це, звичайно, здорово, але як і в будь-якій сфері в ньому людина стикається з різного роду неприємностями і труднощами. Однією з найпоширеніших проблем є робота з клієнтами.

Знайти замовника – це півбіди, адже навіть якщо клієнт пропонує роботу, завжди є ризик нарватися на шахрая.

На щастя, існує кілька простих і перевірених способів, як цього уникнути.

завдяння на фрілансі

1. Передоплати не буде

Якщо фрілансер працює на біржі або за договором, у нього таких проблем немає. Але якщо пошук клієнтів цим не обмежується, людина дуже скоро дізнається, що деякі замовники дуже не люблять вносити передоплату.

Вони самі бояться обману, у них в житті обов’язково зустрічався виконавець, який взяв передоплату і втік, а ще їм заважає маса проблем технічного характеру, які не дозволяють прямо зараз перевести гроші.

Слід усвідомити – такий замовник в принципі не збирається нічого платити. Після того, як він отримає роботу, він просто перестає відповідати виконавцю.

2. Людина-невидимка

Замовник обіцяє золоті гори, у нього велика компанія, йому необхідна велика кількість виконавців ось прямо зараз, тому що роботи навалом.

Однак, при спробі навести довідки з’ясовується, що ні Інтернет, ні колеги про нього не чули. Його немає в соцмережах, його компанія не згадується ні на одному сайті, у нього порожній профіль, і взагалі він зареєструвався на біржі годину назад.

Профіль замовника необхідно перевіряти завжди, що б він не обіцяв.

3. А зробіть тестове завдання!

Якщо тестове завдання є щось складніше написання двох абзаців тексту або тесту на грамотність, це не тестове завдання, а грамотна схема шахрайства.

Спочатку такий замовник набирає декількох виконавців і розсилає кожному своє тестове завдання в личку.

Потім отримує від них готові тексти, повідомляє, що вибрав когось іншого виконавця і зникає в невідомому напрямку.

Цей вид шахрайства до речі, досить відомий, але на нього до цих пір регулярно трапляються люди.

4. Я нічого не вирішую

Це найскладніша і противна категорія проблемних замовників. Начебто і не шахраї, а працювати з ними неможливо, та й грошей з таких замовлень люди найчастіше не чекають. Найчастіше це співробітники в великих компаніях, відповідальні за пошук виконавців.

Замовлення роблять вони, результат приймають теж вони, але крім них текст перевіряють:

  • начальник,
  • дружина начальника,
  • креативний директор,
  • дизайнер і т.д. аж до офісного кота.

І якщо комусь із них текст не подобається, він буде вимагати внести виправлення різного ступеня адекватності.

До грошей тут якщо і доходить, то дуже нескоро і воно того, м’яко кажучи, не варто. Рецепт проти таких замовників простий – не зв’язуватися з ними, заздалегідь обговорюючи умови роботи з кожним клієнтом.

5. 1000 і 1 доопрацювання

Теж не шахраї, але збитки забезпечені. Тут на вигляд все нормально – замовник дає завдання, виконавець пише текст, але потім результат постійно відправляється на доопрацювання.

Кожен раз клієнтові не подобається щось нове, він сам толком не знає, чого він хоче, і в підсумку фрілансер витрачає на виправлення навіть більше сил і часу, ніж пішло на написання тексту.

Мало того, що це виснажує і дратує, так за це ще й не доплачують. Уникнути проблем з таким клієнтом можна, якщо заздалегідь обговорити з ним чітке ТЗ.

Кращі спеції для схуднення | Важливі нюанси

4 способи заробити гроші в Інтернеті за 5 хвилин

Залитий ноутбук? Ці заходи потрібно вжити >> НЕГАЙНО

Залишити відповідь