Міркування на тему заробітка художнику в Інтернеті

Я часто думаю про себе, що зміни в технологіях за останні 10 років, особливо поширення Інтернету, є найбільшим благословенням для художників і «творчої» касти. З іншого боку … ніщо так не вбиває творчість, як Інтернет і нові технології.

Інтернет і доступність необхідних інструментів під рукою означають, що художникам не потрібно питати дозволу, щоб достукатися до натовпу своєю роботою.

заробіток художника в інтернеті
Young smiling girl illustrator painter draw a storyboard for a movie or cartoon in workshop. High quality photo

Письменникові не потрібен видавець для публікації своїх оповідань. Зрештою, у нього є Інтернет і безліч варіантів самостійної публікації.

Музикантові більше не потрібен контракт з лейблом. У нього буде більше прихильників на YouTube.

Художнику / графіку більше не потрібно схрещувати пальці, щоб його картини були прийняті в найближчій галереї і рекомендовані іншим. Він може сам показувати свої роботи в мережі і залучати клієнтів через той же канал.

Творчим людям більше не потрібно шукати заступництва і інституційні гранти. Якщо вони побудують співтовариство навколо своєї творчості, воно стане їхнім найкращим покровителем.

Початківцям майстрам всіх мастей більше не потрібно прагнути до місця в дорогих престижних школах, щоб вивчати ремесло. Інтернет зробив все знання про цей світ доступними на кінчиках ваших пальців.

Передові технології дозволяють творити без необхідності витрачати сотні тисяч злотих на дороге устаткування, займаючи великі простори для роботи або несучи з собою кілограми обладнання.

Інтернет і технології відкрили безпрецедентні можливості. У той же час … стаючи найлютішим ворогом творчості.

Через Інтернет і соціальні мережі ми витрачаємо більше часу на контент, ніж на його створення.

Ми читаємо сотні невеликих текстів в день замість того, щоб писати один цінний, наш власний.

Ми проводимо багато часу в надрах YouTube замість того, щоб створювати і записувати власну музику.

Ми губимося в чужому житті і дивимося фотографії інших людей в Instagram, замість того, щоб вийти з дому з камерою і відобразити свою реальність.
Ми перегортаємо картинки з кумедними підписами, і вершиною візуальної творчості стає мем.

Замість того щоб присвячувати свій час творчості, ми проводимо його незліченні годинник, порівнюючи робочі інструменти в пошуках неіснуючого ідеалу.
Зрештою … бачачи, як багато вже зроблено і наскільки шумна сучасна культура, ми сумніваємося, чи є ще сенс щось створювати.

Інтернет відкрив двері для художників, за прохід через які доводилося дорого платити. Технології дали їм можливості, про які попереднє покоління не могло і мріяти.

І хоча сьогодні створити щось простіше, ніж коли-небудь, сьогодні також важче, ніж будь-коли.

Тому Інтернет і нові технології – це і благословення, і прокляття для сучасного художника.

І все ж для творчих людей настали прекрасні часи. Сьогодні немає ніяких причин для того, щоб невідомий художник з Ґміна Пцим-Дольни став всесвітньо відомою особою, публікуючи плоди своєї роботи в соціальних мережах.

Також немає причин не закопати термін «голодуючий художник» в землю, бо сьогодні творцям не потрібно ні від кого залежати і чекати чийогось дозволу, щоб почати заробляти гроші на своїх роботах.

Кожен художник з правильною дозою самозречення і готовністю вивчити основи ведення бізнесу може заробляти гроші на своєму мистецтві. Творча каста в усьому світі ніколи не була краще.

Ти не віриш? Наприклад, відвідайте веб-сайт The Abundant Artist Корі Хаффа, де сотні художників діляться своїми способами заробітку в Інтернеті. Краща частина?

Ви, ймовірно, ніколи не чули про кращих співробітників, тому що вони настільки зайняті своєю роботою і виконанням замовлень, що у них немає часу, щоб бути блискучими в ЗМІ.

Саме завдяки Інтернету художники всіх сфер можуть створити навколо себе співтовариство відданих шанувальників і базу одержувачів, готових платити за все, що вони створюють.

І ми не говоримо про групу мільйонів;

  • Іноді досить невеликої,
  • але цілеспрямованої групи людей,
  • зібраних навколо художника,
  • щоб він міг спокійно творити,
  • заробляти гроші на своїй роботі і впливати нею на інших.

І при тому, що Інтернет складається на 99 відсотків. від шуму, і в 1 відсоток. з цінним змістом, навіть серед одержувачів цього відсотка, кожен художник, який створює цікаві роботи (це основна умова!), може створити своє місце і знайти своїх шанувальників. І звідти продовжуйте йти. Це благословення Інтернету.
На жаль, шум може бути дуже сильним.

Однак прокляття Інтернету – це постійний потік контенту, за потік нас, який … ну, переважна більшість не заслуговує на увагу. Не дивно, що це стає просто фоновим шумом, за яким ми більш-менш бездумно перебираємо, годинами риючись в соціальних мережах.

Така кількість шуму означає, що художник, незважаючи на безліч варіантів, повинен докласти набагато більше зусиль, щоб пробитися крізь фон. Увімкніть один відсоток цінного контенту в Інтернет. На жаль, багато художників не можуть цього зробити.

Або вони здаються на півдорозі, або навіть не намагаються прорватися, заздалегідь вирішивши, що приречені на провал. Що вони не зможуть даром знайти публіку своєму мистецтву.

Легко зрозуміти, що з такою інтенсивністю змісту світу не потрібні ще одна книга, інша картинка, ще одна фотографія і ще пісні. Може бути, це частково правда, але слідуючи цим шляхом … ще до ери Інтернету людство створило більше культурних благ, ніж будь-хто може спожити за все своє життя, а в минулому столітті, особливо на ринку видавничої справи, говорили про поповнення новинки.

І хоча сьогодні кількість створюваного контенту ще більше збільшилася, він також має набагато більший радіус дії. Тим більше, що мистецтво не знає мовного бар’єру як Інтернет.

Інтернет може бути гучним, може бути повним сміття, але він також дозволяє охопити всі куточки світу контентом. Сьогодні художник не прив’язаний до художньої галереї свого міста.

Музиканту необов’язково їхати в Нешвілл, щоб зробити міжнародну кар’єру. Інтернет означає, що художник може шукати своїх відданих шанувальників в будь-якій точці світу.

Неможливо порахувати випадки, коли, наприклад, ютуберов, які створюють в США, взагалі не дивляться в Америці. Замість цього у них дуже багата клієнтська база в країнах Азії і Близького Сходу.

Скільки художників не знайшли собі місця в Польщі, але їм було досить прийняти англомовний бренд, щоб охопити спільноти в інших регіонах світу? Скільки разів ви стикалися з дивовижною музикою / картинкою / фотографією, щоб дізнатися, що вона була створена кимось, що живуть на іншому кінці земної кулі, про який ви ніколи б не почули без Інтернету?

Сьогодні немає виправдань тому, щоб ні творити, ні достукатися до людей мистецтвом і не заробляти гроші на своїх роботах. І в той же час є багато відмовок ні творити, ні достукатися до людей мистецтвом і не заробляти гроші на своїх роботах.

Facebook.
Twitter.
Instagram.
Snapchat.
9gag.
YouTube.

Кожен з перерахованих вище може бути надзвичайно корисним інструментом в руках досвідченого художника / бізнесмена, який дозволить йому жити за рахунок своїх робіт і створити навколо себе віддану групу шанувальників.

Сьогодні у художника немає причин не заробляти гроші. Є тисяча причин, не творити.

Як заробити з телефону в Інтернеті? 5 варіантів

Безкоштовне просування інтернет-магазину в Інстаграм

Як швидко Офіціанту вивчити меню — Топ-10 порад

Заробіток на сайті «Отзовік»

Залишити відповідь