Жінка і кар’єра: яких помилок треба уникати на шляху до успіху

Як часто буває, що одні жінки впевнено рухаються вперед, просуваючись по кар’єрних сходах, а інші так і залишаються топтатися на одному місці, причому все це відбувається при рівних стартових можливостях. Так в чому ж причина невдач і успіхів?

Найважливіше в абсолютно будь-якій справі це початок, тим більше, якщо це стосується роботи. Природно, бізнес не є винятком. На перших порах звичайно ні хто не застрахований від невдач, часто доводиться спотикатися. Але не варто себе обманювати, адже за часту кар’єрний ріст не завжди залежить від нашої освіти, компетенції й професіоналізму.

Дуже важливою якістю є вміння себе подати. Партнери по бізнесу, роботодавці, колеги по роботі сприймають нас так, як ми самі себе їм підносимо. Тому слід розглянути поширені помилки, які заважають просуватися по кар’єрних сходах.

По-перше, це бажання бути хорошою для всіх. Багатьом дівчаткам з самого дитинства прищеплюють то, що вони повинні бути поступливі, добрі, поступливі, турботливі, адже це самі що ні на є справжні жіночі якості. Це звичайно все правильно, що не в разі кар’єрного росту.

Допомога, яка надається колегам по роботі, може обернутися не на нашу користь. Коли ми прагнемо бути хорошою для всіх, ми не наважуємося відмовити в допомозі. Найчастіше беремо на себе частину чужої роботи, яка виявилася не під силу недбайливим колегам, але ж все це дуже відволікає безпосередніх обов’язків, отже, страждають власні результати.

Але чому ставлячи перед собою високі планки, пред’являємо до себе суворі вимоги, ми так поблажливо ставимося до чужої безвідповідальності. І що ж отримуємо за свою доброту і безвідмовність натомість? Та тільки відчуття того, що нас використовують.

Так давайте зробимо висновок про те, хорошу репутацію і повагу в колективі заробляти не безотказностью і бажанням всім сподобатися, а своїми власними досягненнями, коректною поведінкою і дотриманням правильної дистанції. Вчіться говорити «ні». Причому це «ні», має звучати коректно, але при цьому показувати свою однозначність і категоричність. При цьому ви досягнете вільного часу для своїх дій.

По-друге, боязнь здатися не жіночною. Вважається, що чоловіки не люблять і навіть бояться розумних владних, самостійних жінок, і що справжня жіночність в м’якості і беззахисності. Можливо з цим можна погодитися, але тільки не в ділових відносинах. Потрібно мати стійку власну позицію і вміти захищати її, інакше в діловому світі вас просто не будуть сприймати всерйоз.

У той же час копіювання чоловічої поведінки спокій теж виглядає з боку досить комічно. Тим більше агресивність і грубість у поведінці жінки, їй зовсім не личить, навіть якщо вона знаходиться на посту керівника. З цього можна зробити висновки, що впевненість в собі, в своїх силах – ось золотий ключик до успіху істинної бізнес-леді. Але це якість не приходить саме по собі, над цим потрібно працювати, розвивати в собі.

По-третє, не варто проявляти надмірну емоційність. Багатьом жінкам випадають прекрасні шанси для просування по кар’єрних сходах, але вони просто бояться скористатися ними. В основному цим причина зайва емоційність, або навпаки пасивність. Буває, що ні рішучість до змінному, пояснять тим, що є почуття знаходження в боргу перед своїм керівником. Ну, або просто відчувають прихильність до колективу.

Тут слід відразу зазначити, що зайва емоційність не повинна заважати здійснювати логічні дії. Потрібно пам’ятати, що надмірно емоційними людьми дуже легко маніпулювати, тому потрібно вміти в потрібний момент зайвий раз не показати свої почуття, тому що ми стаємо вразливими, а це ну ніяк не сприяє досягненню успіху. Потрібно, в першу чергу, вчитися стримувати свої емоції, холоднокровно і спокійно оцінювати все ситуації.

Всі розмови особистого характеру з колективом необхідно звести до мінімуму, а також спокійно сприймати критику на свою адресу. І обов’язково потрібно пам’ятати про те, що у будь-який ситуації, що склалася вагоме значення маю тільки факти, а не емоційні складові.

Ну і, нарешті, по-четверте, потрібно бачити «неправильні сигнали». Ми всі часто при діловому спілкуванні намагаємося обмірковувати кожне слово, щоб у співрозмовника склалося приємне враження, сюячи професійною термінологією, пильно спостерігаємо за реакцією, але при цьому абсолютно забуваємо про таку важливу річ в бесіді, як мова жестів. А адже найчастіше саме вони мають навіть більше значення, ніж сказані слова.

Ось, наприклад, дуже поширеною манерою поведінки жінки перед начальником, є кокетство. Вони боязко опускають очі, запобігливо посміхаються, намагаються зобразити збентеження і посилають сигнали сексуальності. Ну, і що ж вони у відповідь? Швидше за все, це викличе тільки недовіру або навіть співчуття, і вже тим більше розглядати таких підлеглих як рівноправних партнерів бажання точно не виникне.

Навпаки, стриманість і правильна манера спілкування, говорить про серйозність співрозмовниці. Нудно стежити за манерою спілкування. Не потрібно дуже глибоко вдаватися в зайві подробиці, можна втратити здатність донести головну суть питання. Головне виражатися конкретно і лаконічно, викреслити зі свого лексикону, при розмові з керівником слова невпевненості, такі як: можливо, мені здається, я спробую це зробити.

Так звідси сам випливає висновок про те, однозначні фрази, впевнена інтонація в голосі, спокій, уміння ясно формулювати свої думки – це і є ті вежі, яким просто необхідно навчитися для того, щоб сформувати професійний імідж.

Залишити відповідь