Категорія «Бізнес»

Ведення бізнесу в Інтернеті теж саме – повинен бути товар, послуга, продукт і інструменти їх просування в напрямку кінцевого споживача. Але є деякі відмінності між традиційною формою ведення бізнесу і тим же самим в мережі Інтернет.

На мій погляд саме очевидна відмінність – це форма взаємодії продавця / виробника і покупця / споживача послуг.

При веденні бізнесу в Інтернеті виробник не потребує посередників і може пропонувати свій продукт безпосередньо своєї цільової аудиторії. Чого часто не спостерігається в традиційному випадку.

А споживачеві немає необхідності мчати стрімголов в пошуках бажаного з міні-супер-гіпермаркетів і ринків.

Реклама в Мережі дешевше і рекламувати себе і свій продукт набагато простіше. При цьому можна обійтися без фахівця в цій галузі, освоївши керівництво по використанню відповідного інтернет-сервісу.

Клієнт може придбати те, що йому необхідно в будь-який час дня і ночі. До того ж, як правило, у нього широкий вибір способів оплати і отримання продукту, в тому числі не виходячи зі свого будинку.

Можна ще багато знайти переваг ведення бізнесу в Інтернеті перед традиційним бізнесом. І звичайно ж це занадто узагальнено-спрощене порівняння.

Адже інтернет-технології привнесли ще багато чого нового і продовжують це робити, але головне я вважаю залишилося незмінним. І це головне – відносини двох сторін, людей роблять бізнес і їх клієнтів.

Інструментів для ведення бізнесу в інтернеті стає з кожному днем ​​все більше і більше. Але є «три кити» на яких все і засноване:

  • Контекстна реклама.
  • Поштовий маркетинг.
  • Блогінг.
  • Соц-медіа

Мабуть, це найефективніші на сьогодні інструменти ведення інтернет-бізнесу. Що ж із себе представляє кожен з них, в чому особливість того, чи іншого інструменту.

1. Контекстна реклама

Припустимо у Вас є свій продукт або послуга, які Ви можете запропонувати своїй аудиторії. Найбільш швидкий шлях про це повідомити вашому потенційному клієнтові це створити рекламну кампанію на спеціальних сервісах.

Що ж це за сервісу та як це працює? Вам напевно доводилося не раз бачити на сторінках пошуку Яндекса і Google, а також на багатьох інших сайтах з правого боку, або вгорі або внизу сторінки, блоки рекламних оголошень? Звідки вони там беруться?

Є Директ Яндекс, Adwords Google – це дві найбільш розвинені і популярні служби контекстної реклами ( реклама на Ютуб – це від Гугл Адс )

У кожної з них свої алгоритми роботи, свої правила і вимоги до рекламодавця і пізніше я обов’язково про них розповім.

Зараз же я хочу щоб Ви зрозуміли основний принцип їх роботи.

Ви, як рекламодавець, реєструєтеся в одній з обраних Вами служб, а може і в декількох одночасно. Визначаєтеся з бюджетом, який готові виділити на свою рекламну кампанію.

Складаєте необхідну кількість рекламних оголошень відповідно до тематики та вимогами обраної служби.

Підбираєте список ключових слів, за запитом пошуку яких ваші оголошення будуть з’являтися в тих же рекламних блоках сторінок пошукових машин.

Вказуєте місця розміщення ваших оголошень тобто на яких сайтах та інтернет-майданчиках будуть показані ваші оголошення.

Перераховуєте суму грошей не нижче мінімально визначеної для старту рекламної кампанії. І починаєте кампанію.

Кожен раз коли ваш потенційний клієнт або партнер буде вводити в поле «Знайти» Яндекса або Google слова, які визначені вашим списком ключових слів будуть показуватися ваші оголошення, в яких буде або адреса вашого сайту, або сторінки на якій буде опис вашої пропозиції.

Після чого ваш клієнт, партнер буде проінформований про ваш продукт або пропозиції і прийме для себе якесь рішення. Якщо його це зацікавить, звичайно ж він з вами зв’яжеться для подальшого діалогу.

2. Поштовий маркетинг

Що це таке і з чим його їдять? ;-) Якщо Ви в Інтернеті новачок, зверніть увагу, що на багатьох сайтах пропонується підписатися на ту чи іншу, як правило безкоштовну розсилку.

Ви заповнюєте передплатну форму, де всього-то треба ввести «ваше ім’я» і «ваш e-mail».

Після чого підтверджуєте на сторінці служби розсилки своє бажання в отриманні листів від нього. І протягом якогось часу на вашу поштову скриньку приходять листи з важливою для вас інформацією.

Так ось, Ви можете створити в будь-якому текстовому редакторі серію з невеликих інформаційних листів-заміток про ваш новий товар, продукт або послугу.

Або забезпечити їх посиланнями на відео презентацію розташовану наприклад на youtube.com або rutube.ru.

Після чого, зареєструвавшись в одній зі служб поштової розсилки, наприклад:

  • MailChimp
  • UniSender
  • Sendinblue
  • SendPulse
  • SendSay
  • BenchMark
  • Zoho Campaigns
  • Vertical Respons
  • Coga System
  • Mail365

розмістити там ці листи і отримати від служби код-передплатний форми, який потім вставити в код-розмітки одній зі сторінок вашого сайту.

Якщо у вашому рекламному оголошенні буде посилання на цю сторінку з передплатний формою, то вам буде забезпечений нескінченний потік відвідувачів, що бажають ознайомитися з вашою розсилкою, а значить люди дізнаються про Вас і про ваш продукт.

До того ж, ваші передплатники будуть постійно додаватися в вашу передплатну базу, яка має тенденцію збільшуватися і завдяки якій Ви можете інформувати своїх клієнтів на постійній основі про новинки вашого бізнесу.

3. Блогінг

Блог – це електронний щоденник. Найперше його призначення було пов’язано з веденням щоденних нотаток, що відображають ті чи інші події, що відбуваються в житті блогера, власника цього блогу.

Сьогодні блог це набагато більше, ніж щоденник. Є фото-блоги, каталоги фотознімків або фото-галереї. Є блоги каталоги статей, сховища великої кількості статей на різні теми, блоги електронні журнали з періодичної публікацією тих, чи інших новин і тематик.

А є блоги для ведення бізнесу в Інтернеті.

Бізнес-блог, як правило теж прив’язаний до певної тематики і відображає інтереси тієї чи іншої цільової аудиторії.

Ви зараз, дорогий мій читач, перебуваєте на одному з таких блогів. Функціональні можливості блогу дозволяють його власнику вести діалог зі своєю аудиторією, через статті та замітки з корисною та цінною інформацією.

Розміщувати файли відео, аудіо, форматів, електронних книг і програмного забезпечення, для надання їх своїм користувачам.

На такому блозі може бути розташована форма вашої безкоштовної підписки на поштову розсилку, інформація про ваші продукти, товари і послуги.

Форми зворотнього зв’язку з Вами для ваших клієнтів. До того ж через коментарі Ви можете вести живий діалог зі своєю аудиторією.

4. Социальні мережі

Про вплив на просування бізнесу в Інтернеті таких соціальних мереж як:

  1. Facebook
  2. Instagram
  3. Твиттер
  4. YouTube
  5. Pinterest
  6. LinkedIn
  7. Reddit
  8. Medium
  9. Тик Ток
  10. Clubhouse

є спеціальний розділ в блозі: Соціальні мережі

Як відкрити аптеку в малому місті

Як відкрити аптеку в малому місті

Аптека – це державна установа охорони здоров’я, в якій фахівці, які мають фармацевтичну освіту, надають фармацевтичні послуги. В аптеках продаються як лікарські засоби, так і виробів медичного призначення. Крім того, провізори можуть приготувати аптечні препарати за рецептом, виписаним лікарем. В аптеці можна отримати інформацію про лікарські засоби та вироби медичного призначення. Тому в аптеці мають …

Найкращі біржі криптовалют для заробітку новачкові

Найкращі біржі криптовалют для заробітку новачкові

Що таке криптобіржа та як вона працює? Криптовалютна біржа – це ринок, де інвестори та трейдери заробляють крипту, а прості користувачі купують її і продають, наприклад, Біткойни, Ефіри або Dogecoin. Криптовалютні біржі багато в чому схожі на інші торгові платформи, з якими багато хто знайомий якщо торгували іноземною валютою. Для роботи на біржі потрібно зареєструватися …

5 способів заробітку на криптовалюті – новачку

Як заробити на криптовалюті

Чи можна заробити на криптовалюті? Якщо можна, то яким чином? Де люди заробляють на криптовалюті? Це лише деякі питання, які часто ставлять новачки інтернету, які шукають в мережі можливість заробити. В основному це ті користувачі комп’ютерів, хто вперше дізнався про криптовалюту. . Керуй бажаннями: 6 фактів про криптовалюту, котрі не дадуть вам заснути Однак, перш …

30 бізнес ідей з Европи та Америки без вкладень

30 бізнес ідей з Европи та Америки

Хоча це правда, що коли мова йде про підприємництво, неминуче доводиться вкладати гроші, у багатьох випадках сума, необхідна для початку бізнесу, не повинна бути настільки високою, щоб перешкодити вам зробити це, навіть якщо ви не накопичили багато грошей. Інтернет зробив можливим багато з них в режимі онлайн, і знання того, як скористатися цим потенціалом, може …

Як правильно планувати свій бізнес на старті

Як правильно планувати свій бізнес на старті

Поголовно всім новим підприємцям доводиться вигадувати ідею, шукати місце, вивчати закони та вимоги тощо. Деякі просто пропускають цей важливий етап і прагнуть відразу відкрити бізнес, навіть не знаючи елементарних речей. Дуже часто такі бізнесмени, які бажають осягнути всі знання на практиці, банкрутують через дуже маленький доход, а іноді навіть заганяють себе в борги, намагаючись врятувати …

Що таке трейдинг і де пройти курси на трейдера

Що таке трейдинг

Трейдинг (англ. Trading) робота професіонала, який аналізує поточний стан на ринку і укладає торговельні угоди. Сутність трейдингу – купити дешево, продати дорого. Як заробляти? Потрібно знайти будь-які фінансові інструменти, які коштують дешево, наприклад, валюта, цінний папір, акція, для того щоб в майбутньому продати дорожче. Через деякий час інструмент починає дорожчати в ціні, трейдер його продає, …

Топ-15 найкращих способів заробітку онлайн

15 ідей заробити

В епоху майже загального доступу до Інтернету досить мати комп’ютер з виходом в Інтернет, щоб мати можливість заробляти гроші, не виходячи з власного будинку. На чому зосередити свій бізнес, щоб він став джерелом задовільного доходу? Робота на дому, хоча багато хто асоціює її з можливістю легкого підходу до виконуваних обов’язків, вимагає самодисципліни і чіткого визначення …

Навички, необхідні для успішного підприємця

навички, необхідні для успішного підприємця

У діловому світі зазнати невдачі набагато легше, ніж досягти успіху. Щоб бути успішним підприємцем потрібне поєднання яскравих ідей, когнітивних навичок та сміливих рішень поряд з фундаментальними бізнес-знаннями. Яскраві ідеї – це не те, чого ви можете навчитися, читаючи книги, однак ви можете дізнатися про когнітивні навички, які будуть основою вашої підприємницької діяльності. У цій статті …

Бізнес на здачі квартири в оренду: опис, плюси та мінуси

Бізнес на здачі квартири в оренду

Купуючи квартиру, людина інвестує власні кошти. Отримувати вигоду від здачі житла можна не лише у вигляді щомісячних платежів від квартиронаймачів, а й від вартості квадратних метрів. Здати квартиру можна подобово або на тривалий термін. Довгострокова оренда квартири приносить менший прибуток власнику, ніж подобова. Її можна як хороший спосіб збереження власні кошти, а чи не як …

Бізнес в Польщі для українців – покрокова інструкція

Бізнес в Польщі

З часів отримання безвізу, багато українців стали регулярно відвідувати Польщу в якості туристів або на шопінг, купувати модний одяг та якісні продукти. Соціально забезпечений рівень життя поляків постійно впливав на думку українців про можливий переїзд на постійне місце проживання до Польщі. Але був бар’єр в отриманні посвідки на проживання. За польськими законами потрібно мати польське …