Категорія «Бізнес»

Ведення бізнесу в Інтернеті теж саме – повинен бути товар, послуга, продукт і інструменти їх просування в напрямку кінцевого споживача. Але є деякі відмінності між традиційною формою ведення бізнесу і тим же самим в мережі Інтернет.

На мій погляд саме очевидна відмінність – це форма взаємодії продавця / виробника і покупця / споживача послуг.

При веденні бізнесу в Інтернеті виробник не потребує посередників і може пропонувати свій продукт безпосередньо своєї цільової аудиторії. Чого часто не спостерігається в традиційному випадку.

А споживачеві немає необхідності мчати стрімголов в пошуках бажаного з міні-супер-гіпермаркетів і ринків.

Реклама в Мережі дешевше і рекламувати себе і свій продукт набагато простіше. При цьому можна обійтися без фахівця в цій галузі, освоївши керівництво по використанню відповідного інтернет-сервісу.

Клієнт може придбати те, що йому необхідно в будь-який час дня і ночі. До того ж, як правило, у нього широкий вибір способів оплати і отримання продукту, в тому числі не виходячи зі свого будинку.

Можна ще багато знайти переваг ведення бізнесу в Інтернеті перед традиційним бізнесом. І звичайно ж це занадто узагальнено-спрощене порівняння.

Адже інтернет-технології привнесли ще багато чого нового і продовжують це робити, але головне я вважаю залишилося незмінним. І це головне – відносини двох сторін, людей роблять бізнес і їх клієнтів.

Інструментів для ведення бізнесу в інтернеті стає з кожному днем ​​все більше і більше. Але є «три кити» на яких все і засноване:

  • Контекстна реклама.
  • Поштовий маркетинг.
  • Блогінг.
  • Соц-медіа

Мабуть, це найефективніші на сьогодні інструменти ведення інтернет-бізнесу. Що ж із себе представляє кожен з них, в чому особливість того, чи іншого інструменту.

1. Контекстна реклама

Припустимо у Вас є свій продукт або послуга, які Ви можете запропонувати своїй аудиторії. Найбільш швидкий шлях про це повідомити вашому потенційному клієнтові це створити рекламну кампанію на спеціальних сервісах.

Що ж це за сервісу та як це працює? Вам напевно доводилося не раз бачити на сторінках пошуку Яндекса і Google, а також на багатьох інших сайтах з правого боку, або вгорі або внизу сторінки, блоки рекламних оголошень? Звідки вони там беруться?

Є Директ Яндекс, Adwords Google – це дві найбільш розвинені і популярні служби контекстної реклами ( реклама на Ютуб – це від Гугл Адс )

У кожної з них свої алгоритми роботи, свої правила і вимоги до рекламодавця і пізніше я обов’язково про них розповім.

Зараз же я хочу щоб Ви зрозуміли основний принцип їх роботи.

Ви, як рекламодавець, реєструєтеся в одній з обраних Вами служб, а може і в декількох одночасно. Визначаєтеся з бюджетом, який готові виділити на свою рекламну кампанію.

Складаєте необхідну кількість рекламних оголошень відповідно до тематики та вимогами обраної служби.

Підбираєте список ключових слів, за запитом пошуку яких ваші оголошення будуть з’являтися в тих же рекламних блоках сторінок пошукових машин.

Вказуєте місця розміщення ваших оголошень тобто на яких сайтах та інтернет-майданчиках будуть показані ваші оголошення.

Перераховуєте суму грошей не нижче мінімально визначеної для старту рекламної кампанії. І починаєте кампанію.

Кожен раз коли ваш потенційний клієнт або партнер буде вводити в поле «Знайти» Яндекса або Google слова, які визначені вашим списком ключових слів будуть показуватися ваші оголошення, в яких буде або адреса вашого сайту, або сторінки на якій буде опис вашої пропозиції.

Після чого ваш клієнт, партнер буде проінформований про ваш продукт або пропозиції і прийме для себе якесь рішення. Якщо його це зацікавить, звичайно ж він з вами зв’яжеться для подальшого діалогу.

2. Поштовий маркетинг

Що це таке і з чим його їдять? ;-) Якщо Ви в Інтернеті новачок, зверніть увагу, що на багатьох сайтах пропонується підписатися на ту чи іншу, як правило безкоштовну розсилку.

Ви заповнюєте передплатну форму, де всього-то треба ввести «ваше ім’я» і «ваш e-mail».

Після чого підтверджуєте на сторінці служби розсилки своє бажання в отриманні листів від нього. І протягом якогось часу на вашу поштову скриньку приходять листи з важливою для вас інформацією.

Так ось, Ви можете створити в будь-якому текстовому редакторі серію з невеликих інформаційних листів-заміток про ваш новий товар, продукт або послугу.

Або забезпечити їх посиланнями на відео презентацію розташовану наприклад на youtube.com або rutube.ru.

Після чого, зареєструвавшись в одній зі служб поштової розсилки, наприклад:

  • MailChimp
  • UniSender
  • Sendinblue
  • SendPulse
  • SendSay
  • BenchMark
  • Zoho Campaigns
  • Vertical Respons
  • Coga System
  • Mail365

розмістити там ці листи і отримати від служби код-передплатний форми, який потім вставити в код-розмітки одній зі сторінок вашого сайту.

Якщо у вашому рекламному оголошенні буде посилання на цю сторінку з передплатний формою, то вам буде забезпечений нескінченний потік відвідувачів, що бажають ознайомитися з вашою розсилкою, а значить люди дізнаються про Вас і про ваш продукт.

До того ж, ваші передплатники будуть постійно додаватися в вашу передплатну базу, яка має тенденцію збільшуватися і завдяки якій Ви можете інформувати своїх клієнтів на постійній основі про новинки вашого бізнесу.

3. Блогінг

Блог – це електронний щоденник. Найперше його призначення було пов’язано з веденням щоденних нотаток, що відображають ті чи інші події, що відбуваються в житті блогера, власника цього блогу.

Сьогодні блог це набагато більше, ніж щоденник. Є фото-блоги, каталоги фотознімків або фото-галереї. Є блоги каталоги статей, сховища великої кількості статей на різні теми, блоги електронні журнали з періодичної публікацією тих, чи інших новин і тематик.

А є блоги для ведення бізнесу в Інтернеті.

Бізнес-блог, як правило теж прив’язаний до певної тематики і відображає інтереси тієї чи іншої цільової аудиторії.

Ви зараз, дорогий мій читач, перебуваєте на одному з таких блогів. Функціональні можливості блогу дозволяють його власнику вести діалог зі своєю аудиторією, через статті та замітки з корисною та цінною інформацією.

Розміщувати файли відео, аудіо, форматів, електронних книг і програмного забезпечення, для надання їх своїм користувачам.

На такому блозі може бути розташована форма вашої безкоштовної підписки на поштову розсилку, інформація про ваші продукти, товари і послуги.

Форми зворотнього зв’язку з Вами для ваших клієнтів. До того ж через коментарі Ви можете вести живий діалог зі своєю аудиторією.

4. Социальні мережі

Про вплив на просування бізнесу в Інтернеті таких соціальних мереж як:

  1. Facebook
  2. Instagram
  3. Твиттер
  4. YouTube
  5. Pinterest
  6. LinkedIn
  7. Reddit
  8. Medium
  9. Тик Ток
  10. Clubhouse

є спеціальний розділ в блозі: Соціальні мережі

Ідея бізнесу: виробництво гамаків і парасольок

Ідея бізнесу: виробництво гамаків і парасольок

Тут ми поговоримо про можливості налагодження виробництва гамаків і стильних парасольок. Налагодити такий бізнес неважко, втім, читайте самі. Виробництво гамаків як бізнес Спочатку поняття гамак прийшло до нас від місцевих жителів карибських островів. У них воно звучить як «hamaca». Там даний вид ложа вважається найзручнішим і безпечним. Сон на гамаку захищений від вогкості, комах і …

Бізнес: вирощування квітів (орхідей, гладіолусів, гвоздик, хризантем)

Бізнес: вирощування квітів

Одним з найбільш вигідних видів бізнесу є квітковий, незважаючи на те, що мережа квіткових торгових точок неухильно зростає, попит на продукцію не падає. Але якщо продажем квітів займатися клопітно, то з великим успіхом можна розводити квіти для подальшого продажу їх оптовикам. Суть бізнесу Для реалізації власноруч вирощених квітів не потрібна реєстрація бізнесу, якщо розведенням рослин …

ФОП: як працювати з банком і банківськими рахунками

ФОП: як працювати з банком і банківськими рахунками

Кожен майбутній підприємець починаючи свою справу проходить ретельну реєстрацію, для цього він змушений провести організаційну роботу. Потрібно оформити пакет документів, що супроводжується величезною кількістю питань, але ж не кожен підприємець має економічну освіту. Та навіть маючи освіту в сфері економіки і фінансів, але не маючи практичного досвіду, проблематично без консультації фахівця врахувати всі нюанси, Виникає …

Який податок відкрити для фізичних осіб

бізнес-вумен

Підприємництво в Україні постійно зростає. Приватних підприємців з кожним роком стає все більше. Але, для простих громадян починати щось нове завжди страшно. Враховуючи те, що підприємницька діяльність має великі ризики, людина, відкриваючи свій малий бізнес, не впевнена в його успішності. Проблему створюють податківці, постійно змінюючи систему оподаткування. Як стати ФОПом з нуля, як зменшити ступінь …

Створити сайт / Сайт візитка, Лендінг, Одностранічнік

Сайт-Візитка

Сайт-візитка – це унікальна можливість розширити свій бізнес і отримувати клієнтів з Інтернету при мінімальних витратах. Багато підприємців користуються традиційними способами підвищення обсягів продажів і залучення нових клієнтів. Однак на ринку практично в будь-якій сфері конкуренція досить висока, тому традиційні методи не завжди виявляються ефективними. Щоб бізнес приносив стабільний дохід, його власник повинен вміло заявити …

Гроші на халяву

Гроші на халяву

Напевно, ви вже втомилися шукати робочу схему заробітку, натикаючись на купу непотрібних курсів і статей, в яких вам обіцяють золоті гори. Але, насправді все це або фантазія автора або явно не робоча схема. Витрачено час і гроші, а дійсно робочої системи по заробітку не знайдено. Якщо ви хочете дізнатися провіреної схеми, як заробляти гроші в …

Який бізнес відкрити восени? Бізнес на Осінь

Бізнес на Осінь

Осінь – найкраща пора для організації сезонного бізнесу. З початком цієї пори року з’являються умови, що надають безліч можливостей відкрити власну прибуткову справу. 1. Продаж канцелярських товарів, підручників Попит на канцелярські товари є на протяг всього року, але саме на початку осені він досягає свого піку. Дана особливість пояснюється початком освітнього процесу в навчальних закладах. …

Бінарні опціони для новачків

Бінарні опціони для новачків

Для трейдера, який щойно розпочинає торгівлю, дрібниць бути не може. Для нього дуже важливо вивчити значення професійних термінів, дізнатися основні принципи бінарної торгівлі і навчитися вибирати торгові стратегії для себе. Крім цього, починаючому трейдеру слід привчити себе до дисципліни, навчитися вибирати брокерів і ще багато чого. Всі початківці хочуть стати успішними трейдерами, але вдається це …

Як стати успішним чоловіком

Як стати успішним чоловіком

Успішна людина успішний через те, що знає як вчинити в будь-якій ситуації. Для того щоб все знати потрібно заздалегідь готуватися. Наприклад, аудиторія, в якій оточений людина, є дуже важливим для успіху місцем. Досвідчена людина почне вивчати навколишній людей їх звички, мрії і характер, а потім просто скористається цим для впровадження довіри. Іноді потрібно буде віддавати …

Загальна характеристика інтернет-магазину одягу

Загальна характеристика інтернет-магазину одягу

Все частіше покупці вибирають інтернет магазини одягу. Великою перевагою цих торгових майданчиків є висока якість продукції, доставка товару додому і простота оплати. Крім того, тут пропонуються вигідні варіанти покупки. Типи інтернет-магазинів одягу Торгівлю онлайн можна поділяти за різними принципами. Найбільш часто сайти розрізняються по типу асортименту. В інтернеті представлені спеціалізовані сервіси, які торгують тільки одягом. …