Категорія «Бізнес»

Ведення бізнесу в Інтернеті теж саме – повинен бути товар, послуга, продукт і інструменти їх просування в напрямку кінцевого споживача. Але є деякі відмінності між традиційною формою ведення бізнесу і тим же самим в мережі Інтернет.

На мій погляд саме очевидна відмінність – це форма взаємодії продавця / виробника і покупця / споживача послуг.

При веденні бізнесу в Інтернеті виробник не потребує посередників і може пропонувати свій продукт безпосередньо своєї цільової аудиторії. Чого часто не спостерігається в традиційному випадку.

А споживачеві немає необхідності мчати стрімголов в пошуках бажаного з міні-супер-гіпермаркетів і ринків.

Реклама в Мережі дешевше і рекламувати себе і свій продукт набагато простіше. При цьому можна обійтися без фахівця в цій галузі, освоївши керівництво по використанню відповідного інтернет-сервісу.

Клієнт може придбати те, що йому необхідно в будь-який час дня і ночі. До того ж, як правило, у нього широкий вибір способів оплати і отримання продукту, в тому числі не виходячи зі свого будинку.

Можна ще багато знайти переваг ведення бізнесу в Інтернеті перед традиційним бізнесом. І звичайно ж це занадто узагальнено-спрощене порівняння.

Адже інтернет-технології привнесли ще багато чого нового і продовжують це робити, але головне я вважаю залишилося незмінним. І це головне – відносини двох сторін, людей роблять бізнес і їх клієнтів.

Інструментів для ведення бізнесу в інтернеті стає з кожному днем ​​все більше і більше. Але є «три кити» на яких все і засноване:

  • Контекстна реклама.
  • Поштовий маркетинг.
  • Блогінг.
  • Соц-медіа

Мабуть, це найефективніші на сьогодні інструменти ведення інтернет-бізнесу. Що ж із себе представляє кожен з них, в чому особливість того, чи іншого інструменту.

1. Контекстна реклама

Припустимо у Вас є свій продукт або послуга, які Ви можете запропонувати своїй аудиторії. Найбільш швидкий шлях про це повідомити вашому потенційному клієнтові це створити рекламну кампанію на спеціальних сервісах.

Що ж це за сервісу та як це працює? Вам напевно доводилося не раз бачити на сторінках пошуку Яндекса і Google, а також на багатьох інших сайтах з правого боку, або вгорі або внизу сторінки, блоки рекламних оголошень? Звідки вони там беруться?

Є Директ Яндекс, Adwords Google – це дві найбільш розвинені і популярні служби контекстної реклами ( реклама на Ютуб – це від Гугл Адс )

У кожної з них свої алгоритми роботи, свої правила і вимоги до рекламодавця і пізніше я обов’язково про них розповім.

Зараз же я хочу щоб Ви зрозуміли основний принцип їх роботи.

Ви, як рекламодавець, реєструєтеся в одній з обраних Вами служб, а може і в декількох одночасно. Визначаєтеся з бюджетом, який готові виділити на свою рекламну кампанію.

Складаєте необхідну кількість рекламних оголошень відповідно до тематики та вимогами обраної служби.

Підбираєте список ключових слів, за запитом пошуку яких ваші оголошення будуть з’являтися в тих же рекламних блоках сторінок пошукових машин.

Вказуєте місця розміщення ваших оголошень тобто на яких сайтах та інтернет-майданчиках будуть показані ваші оголошення.

Перераховуєте суму грошей не нижче мінімально визначеної для старту рекламної кампанії. І починаєте кампанію.

Кожен раз коли ваш потенційний клієнт або партнер буде вводити в поле «Знайти» Яндекса або Google слова, які визначені вашим списком ключових слів будуть показуватися ваші оголошення, в яких буде або адреса вашого сайту, або сторінки на якій буде опис вашої пропозиції.

Після чого ваш клієнт, партнер буде проінформований про ваш продукт або пропозиції і прийме для себе якесь рішення. Якщо його це зацікавить, звичайно ж він з вами зв’яжеться для подальшого діалогу.

2. Поштовий маркетинг

Що це таке і з чим його їдять? ;-) Якщо Ви в Інтернеті новачок, зверніть увагу, що на багатьох сайтах пропонується підписатися на ту чи іншу, як правило безкоштовну розсилку.

Ви заповнюєте передплатну форму, де всього-то треба ввести «ваше ім’я» і «ваш e-mail».

Після чого підтверджуєте на сторінці служби розсилки своє бажання в отриманні листів від нього. І протягом якогось часу на вашу поштову скриньку приходять листи з важливою для вас інформацією.

Так ось, Ви можете створити в будь-якому текстовому редакторі серію з невеликих інформаційних листів-заміток про ваш новий товар, продукт або послугу.

Або забезпечити їх посиланнями на відео презентацію розташовану наприклад на youtube.com або rutube.ru.

Після чого, зареєструвавшись в одній зі служб поштової розсилки, наприклад:

  • MailChimp
  • UniSender
  • Sendinblue
  • SendPulse
  • SendSay
  • BenchMark
  • Zoho Campaigns
  • Vertical Respons
  • Coga System
  • Mail365

розмістити там ці листи і отримати від служби код-передплатний форми, який потім вставити в код-розмітки одній зі сторінок вашого сайту.

Якщо у вашому рекламному оголошенні буде посилання на цю сторінку з передплатний формою, то вам буде забезпечений нескінченний потік відвідувачів, що бажають ознайомитися з вашою розсилкою, а значить люди дізнаються про Вас і про ваш продукт.

До того ж, ваші передплатники будуть постійно додаватися в вашу передплатну базу, яка має тенденцію збільшуватися і завдяки якій Ви можете інформувати своїх клієнтів на постійній основі про новинки вашого бізнесу.

3. Блогінг

Блог – це електронний щоденник. Найперше його призначення було пов’язано з веденням щоденних нотаток, що відображають ті чи інші події, що відбуваються в житті блогера, власника цього блогу.

Сьогодні блог це набагато більше, ніж щоденник. Є фото-блоги, каталоги фотознімків або фото-галереї. Є блоги каталоги статей, сховища великої кількості статей на різні теми, блоги електронні журнали з періодичної публікацією тих, чи інших новин і тематик.

А є блоги для ведення бізнесу в Інтернеті.

Бізнес-блог, як правило теж прив’язаний до певної тематики і відображає інтереси тієї чи іншої цільової аудиторії.

Ви зараз, дорогий мій читач, перебуваєте на одному з таких блогів. Функціональні можливості блогу дозволяють його власнику вести діалог зі своєю аудиторією, через статті та замітки з корисною та цінною інформацією.

Розміщувати файли відео, аудіо, форматів, електронних книг і програмного забезпечення, для надання їх своїм користувачам.

На такому блозі може бути розташована форма вашої безкоштовної підписки на поштову розсилку, інформація про ваші продукти, товари і послуги.

Форми зворотнього зв’язку з Вами для ваших клієнтів. До того ж через коментарі Ви можете вести живий діалог зі своєю аудиторією.

4. Социальні мережі

Про вплив на просування бізнесу в Інтернеті таких соціальних мереж як:

  1. Facebook
  2. Instagram
  3. Твиттер
  4. YouTube
  5. Pinterest
  6. LinkedIn
  7. Reddit
  8. Medium
  9. Тик Ток
  10. Clubhouse

є спеціальний розділ в блозі: Соціальні мережі

Бізнес на Prom.ua: як почати продавати і заробляти

Бізнес на Prom.ua

У статті поговоримо про торговий майданчик Prom.ua. Багато людей вже знають, що цей майданчик є одним з найбільших marketplace (англ. marketplace – «ринкова площа») в Україні. За кількістю відвідувань він не випередив лише Rozetku. В Україні ще існує кілька досить великих marketplace, наприклад Allo.ua, який став не просто інтернет-магазином, а порталом, також Епіцентр. На сьогоднішній …

Топ цікавих франшиз на ринку України

Топ цікавих франшиз на ринку України

Франчайзинг, як бізнес-ідея дуже часто з’являється на сайтах, присвячених заробітку. Хоча більшість людей можуть назвати кілька прикладів цього виду бізнесу, не всі точно знають, що таке франшиза і як вона працює. Саме тому була створена ця стаття, яка не тільки познайомить вас з основною інформацією, але і порадить найбільш цікаві приклади франшиз, доступних в нашій …

OLX – як заробити 100 000 грн ( бизнес на Oлх )

заробіток на олх

OLX – це не нове слово для користувачів мережі, можливо, що ви бачили його кожен день, але поняття не маєте, що це таке, тоді ця стаття для вас. OLX – це онлайн-платформа обміну або продажу товарів та послуг, яка дає кожному користувачу можливість заробляти гроші. Тут віддають безкоштовно або продають за символічну ціну будь-які непотрібні …

Створення сайту під ключ | Сайт візитка | Лендінг Пейдж | Односторінковий сайт

Сайт-Візитка

Багато підприємців вважають, що створити сайт для знайомства користувачів з продукцією або послугами компанії можуть тільки програмісти. Однак це не так. Кожен підприємець може, використовуючи спеціальні комп’ютерні програми, вигідно представити себе і свої послуги на просторах мережі. Для створення сайту-візитки використовують CMS або конструктори. Людині потрібно зайти в відповідну програму по розробці сайту, вибрати один …

Як залучати гроші в своє життя: поради, правила, прикмети

Як залучати гроші в своє життя

Чому у людей виникає питання з приводу того, що робити, щоб в хаті водилися гроші? Ну, по-перше тому, що всі люди потребують ці папірці, кажучи професійною мовою – банкноти. Адже кожен мріє жити комфортно і безбідно. А без грошей – нікуди. Але, гроші – це дуже примхливі істоти, тому що з ними пов’язано багато прикмет …

Як притягнути гроші і удачу (це працює на 100%)

Як притягнути гроші і удачу

Ми мріємо бути багатими і мати гроші, але тут же резюмуємо – щоб хтось не подумав, що ми примітивні матеріалісти: “не в грошах щастя”. Ми не розуміємо, що таке мислення є найбільшою перешкодою для їх отримання. Не будемо звинувачувати себе в цьому – на такий наш підхід наполегливо працювали батьки, система освіти і соціалістичний підхід …

Заробіток на вирощуванні грибів в домашніх умовах

Заробіток на вирощуванні грибів в домашніх умовах

Нерідко при відвідуванні магазинів або ринків, ми купуємо лоточок з ароматними грибочками. З цих дивовижних дарів природи можна приготувати масу різноманітних і смачних страв. Але мало хто замислювалися, що можна виростити ароматні грибочки у себе вдома для особистого споживання або навіть на продаж, і отримати додатковий дохід в ваш сімейний бюджет. Справа ця мало витратна …

Топ – 9 видів пасивного заробітку в 2022 році

Топ - 9 видів пасивного заробітку в 2022 році

Через пандемію отримання пасивного доходу стало більш актуальним питанням. Пасивний дохід – це один із способів заробітку, що вимагає найменшої інвестиції. При цьому пасивний дохід не означає, що треба сидіти і чекати надходження грошей. Щоб отримати пасивний дохід, необхідно вкласти гроші, час і сили. У тексті будуть запропоновані 9 методів пасивного заробітку, актуальних у 2022 …

Як створити інтернет-магазин самостійно

Як створити інтернет-магазин самостійно

Продаж товарів через Інтернет розвивається семимильними кроками, тому все більше людей цікавиться сферою онлайн бізнесу. Настали часи технічних змін, коли для створення інтернет-магазину немає потреби звертатися до програмістів. Сьогодні будь-який юзер, який володіє комп’ютером зможе самостійно відкрити магазин в Інтернеті. Це так само просто, як зареєструвати свій аккаунт в Фейсбуці, зробити блог або простенький сайт. …

Як заробляти на розпродажах AliExpress

Як заробляти на розпродажах AliExpress

Інтернет магазин AliExpress користується величезною популярністю. Щодня сотні тисяч людей замовляють товари на цьому майданчику. Люди так влаштовані, що люблять купувати потрібні їм товари за хорошою ціною. Деякі спеціально збирають гроші і купують потрібні речі коли на них з’являється розпродаж і вони продаються з пристойною знижкою. І надаючи людям то що, вони хочуть, можна заробляти …