Категорія «Бізнес»

Ведення бізнесу в Інтернеті теж саме – повинен бути товар, послуга, продукт і інструменти їх просування в напрямку кінцевого споживача. Але є деякі відмінності між традиційною формою ведення бізнесу і тим же самим в мережі Інтернет.

На мій погляд саме очевидна відмінність – це форма взаємодії продавця / виробника і покупця / споживача послуг.

При веденні бізнесу в Інтернеті виробник не потребує посередників і може пропонувати свій продукт безпосередньо своєї цільової аудиторії. Чого часто не спостерігається в традиційному випадку.

А споживачеві немає необхідності мчати стрімголов в пошуках бажаного з міні-супер-гіпермаркетів і ринків.

Реклама в Мережі дешевше і рекламувати себе і свій продукт набагато простіше. При цьому можна обійтися без фахівця в цій галузі, освоївши керівництво по використанню відповідного інтернет-сервісу.

Клієнт може придбати те, що йому необхідно в будь-який час дня і ночі. До того ж, як правило, у нього широкий вибір способів оплати і отримання продукту, в тому числі не виходячи зі свого будинку.

Можна ще багато знайти переваг ведення бізнесу в Інтернеті перед традиційним бізнесом. І звичайно ж це занадто узагальнено-спрощене порівняння.

Адже інтернет-технології привнесли ще багато чого нового і продовжують це робити, але головне я вважаю залишилося незмінним. І це головне – відносини двох сторін, людей роблять бізнес і їх клієнтів.

Інструментів для ведення бізнесу в інтернеті стає з кожному днем ​​все більше і більше. Але є «три кити» на яких все і засноване:

  • Контекстна реклама.
  • Поштовий маркетинг.
  • Блогінг.
  • Соц-медіа

Мабуть, це найефективніші на сьогодні інструменти ведення інтернет-бізнесу. Що ж із себе представляє кожен з них, в чому особливість того, чи іншого інструменту.

1. Контекстна реклама

Припустимо у Вас є свій продукт або послуга, які Ви можете запропонувати своїй аудиторії. Найбільш швидкий шлях про це повідомити вашому потенційному клієнтові це створити рекламну кампанію на спеціальних сервісах.

Що ж це за сервісу та як це працює? Вам напевно доводилося не раз бачити на сторінках пошуку Яндекса і Google, а також на багатьох інших сайтах з правого боку, або вгорі або внизу сторінки, блоки рекламних оголошень? Звідки вони там беруться?

Є Директ Яндекс, Adwords Google – це дві найбільш розвинені і популярні служби контекстної реклами ( реклама на Ютуб – це від Гугл Адс )

У кожної з них свої алгоритми роботи, свої правила і вимоги до рекламодавця і пізніше я обов’язково про них розповім.

Зараз же я хочу щоб Ви зрозуміли основний принцип їх роботи.

Ви, як рекламодавець, реєструєтеся в одній з обраних Вами служб, а може і в декількох одночасно. Визначаєтеся з бюджетом, який готові виділити на свою рекламну кампанію.

Складаєте необхідну кількість рекламних оголошень відповідно до тематики та вимогами обраної служби.

Підбираєте список ключових слів, за запитом пошуку яких ваші оголошення будуть з’являтися в тих же рекламних блоках сторінок пошукових машин.

Вказуєте місця розміщення ваших оголошень тобто на яких сайтах та інтернет-майданчиках будуть показані ваші оголошення.

Перераховуєте суму грошей не нижче мінімально визначеної для старту рекламної кампанії. І починаєте кампанію.

Кожен раз коли ваш потенційний клієнт або партнер буде вводити в поле «Знайти» Яндекса або Google слова, які визначені вашим списком ключових слів будуть показуватися ваші оголошення, в яких буде або адреса вашого сайту, або сторінки на якій буде опис вашої пропозиції.

Після чого ваш клієнт, партнер буде проінформований про ваш продукт або пропозиції і прийме для себе якесь рішення. Якщо його це зацікавить, звичайно ж він з вами зв’яжеться для подальшого діалогу.

2. Поштовий маркетинг

Що це таке і з чим його їдять? ;-) Якщо Ви в Інтернеті новачок, зверніть увагу, що на багатьох сайтах пропонується підписатися на ту чи іншу, як правило безкоштовну розсилку.

Ви заповнюєте передплатну форму, де всього-то треба ввести «ваше ім’я» і «ваш e-mail».

Після чого підтверджуєте на сторінці служби розсилки своє бажання в отриманні листів від нього. І протягом якогось часу на вашу поштову скриньку приходять листи з важливою для вас інформацією.

Так ось, Ви можете створити в будь-якому текстовому редакторі серію з невеликих інформаційних листів-заміток про ваш новий товар, продукт або послугу.

Або забезпечити їх посиланнями на відео презентацію розташовану наприклад на youtube.com або rutube.ru.

Після чого, зареєструвавшись в одній зі служб поштової розсилки, наприклад:

  • MailChimp
  • UniSender
  • Sendinblue
  • SendPulse
  • SendSay
  • BenchMark
  • Zoho Campaigns
  • Vertical Respons
  • Coga System
  • Mail365

розмістити там ці листи і отримати від служби код-передплатний форми, який потім вставити в код-розмітки одній зі сторінок вашого сайту.

Якщо у вашому рекламному оголошенні буде посилання на цю сторінку з передплатний формою, то вам буде забезпечений нескінченний потік відвідувачів, що бажають ознайомитися з вашою розсилкою, а значить люди дізнаються про Вас і про ваш продукт.

До того ж, ваші передплатники будуть постійно додаватися в вашу передплатну базу, яка має тенденцію збільшуватися і завдяки якій Ви можете інформувати своїх клієнтів на постійній основі про новинки вашого бізнесу.

3. Блогінг

Блог – це електронний щоденник. Найперше його призначення було пов’язано з веденням щоденних нотаток, що відображають ті чи інші події, що відбуваються в житті блогера, власника цього блогу.

Сьогодні блог це набагато більше, ніж щоденник. Є фото-блоги, каталоги фотознімків або фото-галереї. Є блоги каталоги статей, сховища великої кількості статей на різні теми, блоги електронні журнали з періодичної публікацією тих, чи інших новин і тематик.

А є блоги для ведення бізнесу в Інтернеті.

Бізнес-блог, як правило теж прив’язаний до певної тематики і відображає інтереси тієї чи іншої цільової аудиторії.

Ви зараз, дорогий мій читач, перебуваєте на одному з таких блогів. Функціональні можливості блогу дозволяють його власнику вести діалог зі своєю аудиторією, через статті та замітки з корисною та цінною інформацією.

Розміщувати файли відео, аудіо, форматів, електронних книг і програмного забезпечення, для надання їх своїм користувачам.

На такому блозі може бути розташована форма вашої безкоштовної підписки на поштову розсилку, інформація про ваші продукти, товари і послуги.

Форми зворотнього зв’язку з Вами для ваших клієнтів. До того ж через коментарі Ви можете вести живий діалог зі своєю аудиторією.

4. Социальні мережі

Про вплив на просування бізнесу в Інтернеті таких соціальних мереж як:

  1. Facebook
  2. Instagram
  3. Твиттер
  4. YouTube
  5. Pinterest
  6. LinkedIn
  7. Reddit
  8. Medium
  9. Тик Ток
  10. Clubhouse

є спеціальний розділ в блозі: Соціальні мережі

Типи платформ інтернет-магазинів

Типи платформ інтернет-магазинів

Для ведення продажів необхідний інтернет-магазин. Всі інтернет-магазини мають схожу конструкцію, яка відрізняється по дизайну і роботи движка. Але мало хто знає, що інтернет-магазини відрізняються і за типом платформи. В рамках цієї статті, ми поговоримо про те, якими бувають типи платформ інтернет-магазинів. Всього існує три варіанти: орендований інтернет-магазин, інтернет-магазин з відкритим вихідним кодом (конструктор) інтернет-магазин власної …

5 корисних порад для Фрілансера початківця

Фрілансер

Багато користувачів мережі інтернет ведуть бізнес онлайн і в періоди, коли вони бувають буквально завалені різної поточною роботою, змушені вдаватися до допомоги фріласеров. Чи все нормально в роботі бірж, які надають онлайн послуги, описано в статті. 5 помилок фрілансерів 1. Перший помилка – це величезна кількість шаблонних відповідей на запити замовників. Коли замовник розміщує свою …

Куди вкласти гроші в Інтернеті для прибутку: Топ-16 варіантів

Куди вкласти гроші

Інтернет давно перестав бути просто інформаційним простором. Заповзятливі люди знають це і використовують всі можливості, щоб заробити. Ними стали інвестиції в інтернет-проекти, які стають більш популярними. 1. Купівля сайту Купівля сайту нагадує інвестування в бізнес, але його простіше придбати і управляти в подальшому. Чи не доведеться самостійно створювати і займатися просуванням – досить купити вже …

Де найкраще рекламувати інтернет-магазин?

Де рекламувати інтернет-магазин

Розкрутка інтернет-магазину – з чого почати, на що звернути увагу? Це лише деякі з питань, які ставить перед собою кожен підприємець, який володіє інтернет-магазином. Кожна людина, провідний бізнес, хоче, щоб його послуги користувалися популярністю. В Інтернеті мільйони магазинів, і кожен з них хотів би мати якомога більше покупців. Якщо потрібен трафік в інтернет-магазині, слід звертати …

Картка для виплат від Приватбанку: оформлення і використання

Картка для виплат від Приватбанк

Громадяни, отримуючи зарплати, пенсії та інші соціальні виплати, часто стикаються з проблемою втрати часу, пов’язаної з очікуванням в чергах. Щоб уникнути зайвих витрат часу, можна оформити сучасний продукт – картку для виплат, пропоновану населенню Приватбанком. Кому потрібна така картка? Даний платіжний інструмент призначений для цільових виплат (зарплат, пенсій, стипендій), його можуть отримати тільки певні категорії …

Як хобі перетворити на заробіток? 10 важливих правил

Як хобі перетворити в заробіток

Отримувати гроші за своє хобі – кращий спосіб зайнятися бізнесом. Ви не тільки займаєтеся тим, що вам подобається, але також заробляєте і вчіться. 10 правил, які дозволять почати свою справу: 1. Не бійтеся брати гроші за те, що вам подобається. 2. Створіть веб-сайт якомога швидше. Це може здатися банальним, але ви будете здивовані міццю власного …

Кредитна картка «Універсальна Gold» ПриватБанк

картка «Універсальна Gold»

Приватбанк пропонує своїм клієнтам зручну міжнародну платіжну карту «Універсальна Gold» з преміальним обслуговуванням. Переваги даного продукту вже змогли оцінити багато. Карта з кредитним лімітом, але і особисті кошти на ній можна зберігати. Умови використання Кредитний ліміт може досягати 75 000 гривен. Кінцевий розмір встановлюється індивідуально при оформленні. Якщо клієнт має намір користуватися позиковими засобами, то …

Як шукати клієнтів в Інтернеті ( способи та площадки )

Як шукати клієнтів в Інтернеті

Якщо ви блогер або онлайн-маркетолог, ви знаєте, як важливо охопити правильну цільову аудиторію. Ось деякі з кращих способів залучення цільового трафіку на ваш сайт або блог. Ваш сайт, ймовірно, буде найважливішим активом в вашому онлайн-маркетингу, тому ви повинні переконатися, що він дуже простий у використанні. Добре продуманий веб-сайт зробить відвідувачів більш схильними залишатися довше на …

Картка Юніора від Приватбанку ( безкоштовно )

Картка Юніора

ПриватБанк пропонує населенню різноманітні послуги і продукти фінансового ринку. Серед них передбачено оформлення банківської карти Юніора, призначеної для неповнолітніх громадян. Карта Юніор від Приватбанку: хто може оформити, як активувати, особливості використання і переваги? Батькам, які вирішили оформити для своєї дитини такий платіжний інструмент, рекомендується знати, які операції будуть доступні по карті, які особливості і головні …

Як ефективно працювати з дому? 10 корисних порад

робота із дому

Якщо ви працюєте вдома, то вам також потрібно бути продуктивним співробітником, щоб успішно впоратися зі своїми обов’язками. Пройшли ті часи, коли людина потребувала традиційних робочих пільги, включаючи медичне страхування, оплачувана відпустка та пенсійний рахунок. Все більше число співробітників прагнуть працювати віддалено. І роботодавці виконують їх бажання, якщо надається така можливість. Але робота вдома небезпечна тим, …