Категорія «Соціальні мережі»

Такий висновок можна зробити на основі результатів соціологічних досліджень, проведених компанією IBM. Опитування, зокрема, показали, що близько 42% опитаних за допомогою спілкування в соціальних мережах обмінюються досвідом споживання тих чи інших товарів і послуг, відгуками про роботу компаній, рекомендаціями.

Втім, більшість опитаних (70%) все ж визнали, що головним призначенням соціальних мереж вони вважають налагодження зв’язків з близькими людьми, можливість нових знайомств, розваг.

Проте, 23% респондентів вказали на те, що в соціальних мережах надаються відмінні можливості взаємодії з брендами.

Таким чином, можна припустити, що користувачам соціальних мереж, крім спілкування з близькими людьми і розваг, потрібна ще й інформація практичної спрямованості.

Про це свідчать і дані інших досліджень, які були проведені раніше. Результати показали, що близько 11% опитаних завели собі сторінки в соц мережах виключно для того, щоб контактувати з брендами. З іншого боку, 10,6% респондентів зізналися, що бренди їх не цікавлять зовсім.

Встановлено також, що 30,6% користувачів контактують з невеликою кількістю брендів (від 1 до 5). Трохи більше 19% тих, хто стежить за 6-10 брендами. За 11-20 брендами стежать 17,8%.

Є й такі, хто стежить за 31-50 брендами, їх частка в загальній кількості споживачів склала 9,8%.

Як не крути, але для розвитку бренду соціальні мережі використовувати можна і потрібно.

Інше питання – як саме? Всупереч поширеній помилковій думці, участь компанії в соціальних мережах коштує не так-то мало. Соціальні мережі, як і будь-який інший інструмент маркетингу, вимагають вкладень.

Важливо врахувати також, що споживач, вступаючи в контакт з компанією, може займати різні позиції, виступати в різних ролях. Так, користувач соціальної мережі може бути: потенційним клієнтом, клієнтом, критиком, співтворцем, адвокатом, навіть співробітником.

Завдання компанії, представленої в соціальних медіа, полягає в тому, щоб дати споживачеві всю необхідну інформацію в достатньому обсязі. Найкраще виходити з послідовного відповіді на прості запитання: хто, що, коли, де, чому, як, наскільки?

Важливо не тільки залучити до свого бренду споживачів, але і утримати їх увагу, сформувати в них звичку стежити за вашим брендом, виховати в них стійкий інтерес. Потрібно не обдурити очікування споживачів.

Як стати Блогером – покрокова інструкція

Як стати блогером

Хочете дізнатися, як стати блогером? Тим часом знайте, що кожного ранку блогер прокидається з свідомістю, що протягом дня в мережі народиться ще 175 000 нових блогів. Що, здивовані? Так, світ блогінгу постійно зростає, а це означає, що з кожним днем розвивається ширшає спільнота, де ви теж, за допомогою фахових порад, зможете скористатися потрібними можливостями. Перш …

Як розблокувати рекламний акаунт в Фейсбук?

розблокувати рекламний кабінет Facebook

Як розблокувати кабінет реклами Facebook 1) Знайти в пошті (до якої прив’язаний аккаунт) лист, в якому повідомляється про блокування і її причини. 2) В разі помилки системи написати в чат підтримки Facebook. У повідомленні менеджеру слід описати ситуацію у всіх подробицях, щоб прискорити процес. 3) Якщо чату з технічною підтримкою немає, можна оскаржити блокування через …

Як створити акаунт та стати популярним в Тік Ток?

Як створити акаунт в Тік Ток

У нього понад півмільярда користувачів, більше завантажень в 2019 році, ніж у YouTube, Twitter і Facebook, і його вартість перевищує 75 мільярдів доларів США. Чому все в захваті від новачка – TikTok? Якщо ви старше 40 років, а не мілленіал, вам, ймовірно, знадобиться пояснення привабливості авокадо на тості. Точно так же, якщо вам більше 16 …

Як створити сторінку в Facebook?

Як заробити на сторінці Facebook

Вітаю.! В цьому дописі будем розбирати – як створити свій власний акаунт ( профіль ) в такій попілярній соціальній мережі як Facebook. Facebook – найбільша соціальна мережа в світі і однойменна компанія, що володіє нею. Була заснована 4 лютого 2004 року Марком Цукербергом і його сусідами по кімнаті під час навчання в Гарвардському університеті – …

Як швидко набрати мільйон підписників в Instagram?

Як-швидко-набрати-100-000-підписників-в-Інстаграм

Щодня на цій соціальній платформі понад 500 мільйонів активних користувачів завантажують близько 100 мільйонів фото і відео. Чи легко конкурувати з усіма, намагаючись зробити свій виріб або послугу впізнаваними? Ні. Отже, потрібно робити все можливе, щоб виділитися серед інших. Як безпечно просувати свій профіль в Інстаграм? 1. Публікуйте систематично і щодня Статистика говорить, що найкращий …

error: Вміст захищений!!