Категорія «Соціальні мережі»

Такий висновок можна зробити на основі результатів соціологічних досліджень, проведених компанією IBM. Опитування, зокрема, показали, що близько 42% опитаних за допомогою спілкування в соціальних мережах обмінюються досвідом споживання тих чи інших товарів і послуг, відгуками про роботу компаній, рекомендаціями.

Втім, більшість опитаних (70%) все ж визнали, що головним призначенням соціальних мереж вони вважають налагодження зв’язків з близькими людьми, можливість нових знайомств, розваг.

Проте, 23% респондентів вказали на те, що в соціальних мережах надаються відмінні можливості взаємодії з брендами.

Таким чином, можна припустити, що користувачам соціальних мереж, крім спілкування з близькими людьми і розваг, потрібна ще й інформація практичної спрямованості.

Про це свідчать і дані інших досліджень, які були проведені раніше. Результати показали, що близько 11% опитаних завели собі сторінки в соц мережах виключно для того, щоб контактувати з брендами. З іншого боку, 10,6% респондентів зізналися, що бренди їх не цікавлять зовсім.

Встановлено також, що 30,6% користувачів контактують з невеликою кількістю брендів (від 1 до 5). Трохи більше 19% тих, хто стежить за 6-10 брендами. За 11-20 брендами стежать 17,8%.

Є й такі, хто стежить за 31-50 брендами, їх частка в загальній кількості споживачів склала 9,8%.

Як не крути, але для розвитку бренду соціальні мережі використовувати можна і потрібно.

Інше питання – як саме? Всупереч поширеній помилковій думці, участь компанії в соціальних мережах коштує не так-то мало. Соціальні мережі, як і будь-який інший інструмент маркетингу, вимагають вкладень.

Важливо врахувати також, що споживач, вступаючи в контакт з компанією, може займати різні позиції, виступати в різних ролях. Так, користувач соціальної мережі може бути: потенційним клієнтом, клієнтом, критиком, співтворцем, адвокатом, навіть співробітником.

Завдання компанії, представленої в соціальних медіа, полягає в тому, щоб дати споживачеві всю необхідну інформацію в достатньому обсязі. Найкраще виходити з послідовного відповіді на прості запитання: хто, що, коли, де, чому, як, наскільки?

Важливо не тільки залучити до свого бренду споживачів, але і утримати їх увагу, сформувати в них звичку стежити за вашим брендом, виховати в них стійкий інтерес. Потрібно не обдурити очікування споживачів.

Чому Instagram така популярна мережа для бізнесу

Чому Instagram така популярна мережа для бізнесу

Хоча Facebook і YouTube, як і раніше, очолюють список найпопулярніших соціальних мереж, Instagram слід за ними і займає третє місце. Facebook залишається найбільш відвідуваною платформою, в основному жінками різного віку, а YouTube більше віддають перевагу чоловікам, тоді як Instagram використовують молоді користувачі обох статей (15-34 роки). Платформа Instagram з’явилася деякий час тому просто як програма …

Як стати блогером в Інстаграм (поради для новачків)

Як стати блогером в Інстаграм

Аудиторія соціальних мереж зростає. Щоб стати блогером в Instagram і набрати свої перші 1000 підприсників і більше, потрібно слідувати простим рекомендаціям, не кидати розпочату справу та йти до кінця. Як стати блогером в Інстаграм і заробляти гроші Щоб стати успішним, блогер-початківець повинен мати деякі якості, без яких створення популярного блогу неможливо. 1. Потрібно хотіти стати …

Як заробити в Твіттері самотужки

Як заробити в Твіттері самотужки

Нині соціальними мережами користується і старий і малий. До цих ресурсів настільки звикли всі люди, що уявити інтернет без них неможливо. Всесвітня павутина дає людям такі можливості, без яких неможливо обійтися. Популярних соціальних мереж багато, і одна з них, особливо популярна на Заході – це Twitter. В Україні багато публічних осіб мають там свої акаунти, …

Стікери для Instagram Stories – як їх використовувати

Стікери для Instagram Stories

Стікери Instagram Stories – це не тільки цікавий спосіб додати унікальності історіям, але й надзвичайно корисний інструмент для розвитку бізнесу. Якщо ви не тільки розважаєтеся в Інстаграмі, але й ведете підприємницьку діяльність, то стікери для вас мають певне значення. Вони дозволять вам підвищити охоплення аудиторії, відомість бренду та залучення трафіку на свій блог чи сайт. …

Як вести бізнес профіль в Twitter

Як вести корпоративний Twitter

Twitter – одна із соціальних мереж, заснована в 2006 році. Платформа дозволяє публікувати короткі пости, їхня довжина не може перевищувати 140 символів. Спершу здається, що це обмеження. Однак через деякий час більшість користувачів зауважують, що відповідну інформацію можна легко передати навіть із меншою кількістю символів. Пости у Twitter не довгі, але дозволяють висвітлити суть справи, …

Як вести корпоративну сторінку в Instagram

Як вести корпоративний Instagram

Бути активним у Instagram – це не просто додавати фотографії. Тут також дуже важлива взаємодія з користувачами, реакція на коментарі та збільшення кількості підписників. Бізнес в Instagram буде успішним тільки в тому випадку, якщо він покаже своїм клієнтам, що вони цінують їхню думку та реакцію на окремі публікації. Щоб стати популярними, ви повинні показати себе …

7 цікавих ідей для Stories в Instagram

7 цікавих ідей для Stories в Instagram

Зовсім недавно з’явилася в Інстаграм функція Stories, що означає «короткі оповідання». Вона справила реальний фурор не тільки серед любителів інстаграмерів, а й серед підприємців. Вона ніби зайва, можна створювати та публікувати фотографії та коротке відео з накладанням тексту, значків, які прийнято називати «емоджі» та різні позначки. Фішка в тому, що такий пост не публікується в …

Pinterest ( Рінтерест ) що це таке і як це працює

Pinterest

Instagram — не єдина платформа в мережі інтернет, де можна публікувати цікаві візуальні матеріали для тих, хто шукає щось сучасне та цікаве. На жаль, Pinterest, не завоював фанатів в Україні. Адже даремно, він орієнтований не тільки на пересічних громадян, а й на бізнес, бо має великі можливості. Якщо ви ніколи раніше не чули про Pinterest …

Як монетизувати свій акаунт в Інстаграм?

Робочі способи монетизації в Інстаграм

У статті надана інформація як монетизувати свій профіль ( акаунт ) в Іnstagram і які бувають способи монетизації. Стаття буде корисною насамперед новачкам. Тут не буде порад експертів блогерам мільйонникам, стаття буде корисна підприємцям які тільки починають робити перші кроки із заробітку в інтернеті. та шукають інформацію, як можна монетизувати свій ресурс. Також у статті …

Як заробляти на Telegram-каналі ( топ 4 способи )

Як заробляти на Telegram-каналі

Якщо у вас виникли фінансові проблеми і ваша мета – заробити додаткові гроші, можете спробувати програму Telegram. Фактично це месенджер, але його можна використовувати не тільки для текстових повідомлень, дзвінків або відеодзвінків, але і в маркетингових цілях. На щастя, цей порівняно новий ресурс, надає можливість отримати додатковий дохід, який не вимагає попередніх вкладень. У світі, …