Категорія «Соціальні мережі»

Такий висновок можна зробити на основі результатів соціологічних досліджень, проведених компанією IBM. Опитування, зокрема, показали, що близько 42% опитаних за допомогою спілкування в соціальних мережах обмінюються досвідом споживання тих чи інших товарів і послуг, відгуками про роботу компаній, рекомендаціями.

Втім, більшість опитаних (70%) все ж визнали, що головним призначенням соціальних мереж вони вважають налагодження зв’язків з близькими людьми, можливість нових знайомств, розваг.

Проте, 23% респондентів вказали на те, що в соціальних мережах надаються відмінні можливості взаємодії з брендами.

Таким чином, можна припустити, що користувачам соціальних мереж, крім спілкування з близькими людьми і розваг, потрібна ще й інформація практичної спрямованості.

Про це свідчать і дані інших досліджень, які були проведені раніше. Результати показали, що близько 11% опитаних завели собі сторінки в соц мережах виключно для того, щоб контактувати з брендами. З іншого боку, 10,6% респондентів зізналися, що бренди їх не цікавлять зовсім.

Встановлено також, що 30,6% користувачів контактують з невеликою кількістю брендів (від 1 до 5). Трохи більше 19% тих, хто стежить за 6-10 брендами. За 11-20 брендами стежать 17,8%.

Є й такі, хто стежить за 31-50 брендами, їх частка в загальній кількості споживачів склала 9,8%.

Як не крути, але для розвитку бренду соціальні мережі використовувати можна і потрібно.

Інше питання – як саме? Всупереч поширеній помилковій думці, участь компанії в соціальних мережах коштує не так-то мало. Соціальні мережі, як і будь-який інший інструмент маркетингу, вимагають вкладень.

Важливо врахувати також, що споживач, вступаючи в контакт з компанією, може займати різні позиції, виступати в різних ролях. Так, користувач соціальної мережі може бути: потенційним клієнтом, клієнтом, критиком, співтворцем, адвокатом, навіть співробітником.

Завдання компанії, представленої в соціальних медіа, полягає в тому, щоб дати споживачеві всю необхідну інформацію в достатньому обсязі. Найкраще виходити з послідовного відповіді на прості запитання: хто, що, коли, де, чому, як, наскільки?

Важливо не тільки залучити до свого бренду споживачів, але і утримати їх увагу, сформувати в них звичку стежити за вашим брендом, виховати в них стійкий інтерес. Потрібно не обдурити очікування споживачів.

Як правильно оформити свою сторінку в соцмережах?

Як правильно оформити свою сторінку в соцмережах

1. Знищити всі непотрібні відомості зі свого профілю. Потрібно періодично здійснювати перегляд всіх записів, висловлювань на своєму профілі. Необхідно звернути увагу на той момент, що з кожною хвилиною в мережі все більше і більше кожен користувач стикається з випадками, коли співробітника звільняли з місця роботи тільки лише за дуже, м’яко кажучи, невтішні висловлювання на адресу …

5 корисних порад для Фрілансера початківця

Фрілансер

Багато користувачів мережі інтернет ведуть бізнес онлайн і в періоди, коли вони бувають буквально завалені різної поточною роботою, змушені вдаватися до допомоги фріласеров. Чи все нормально в роботі бірж, які надають онлайн послуги, описано в статті. 5 помилок фрілансерів 1. Перший помилка – це величезна кількість шаблонних відповідей на запити замовників. Коли замовник розміщує свою …

Як редагувати аккаунт в Інстаграмі?

Instagram

Як змінити інформацію профілю (наприклад, ім’я, ім’я користувача, ел. Адресу)? Щоб оновити інформацію профілю, включаючи ім’я користувача та ел. адресу, пов’язану з вашим обліковим записом: Відвідайте профіль, торкнувшись Торкніться Змінити профіль. Введіть нове ім’я, ім’я користувача, веб-сайт або особисті дані, а потім торкніться Готово або Зберегти у верхньому правому куті. Як додати або змінити фото …

Як створити акаунт на Facebook?

Як створити акаунт на Facebook

Вітаю.! В цьому дописі будем розбирати – як створити свій власний акаунт ( профіль ) в такій попілярній соціальній мережі як Facebook. Facebook – найбільша соціальна мережа в світі і однойменна компанія, що володіє нею. Була заснована 4 лютого 2004 року Марком Цукербергом і його сусідами по кімнаті під час навчання в Гарвардському університеті – …

Як приймати оплату в Інстаграм? 4 популярних способи

як приймити оплату в Інстаграм

Будь-який магазин або компанія за вказівкою послуг повинна розуміти, що потрібно вивчити найпопулярніші способи оплати, щоб було зручно не тільки їм, але в першу чергу клієнтам. При створенні магазину в першу чергу потрібно створити обліковий запис і заповнити його інформацією, додати товари і написати кілька постів знайомств. І вже потім подумати, який метод оплати буде …

Сторінка в Facebook: як створити і заробити на ній?

Як заробити на сторінці Facebook

Одним із способів заробити гроші в Інтернеті є використання Facebook. Ця соціальна мережа пропонує безліч способів збільшити дохід. У цій статті ми спробуємо показати вам, як швидко заробити хороші гроші за допомогою сторінки Facebook. Ми представимо вам поради про те, як вибрати тему, які моменти важливі при створенні сторінки, яку стратегію використовувати, щоб отримати багато …

Як зробити аккаунт в Instagram популярним?

інстаграм

Ви могли подумати: чим краще ваш контент, тим більше у вас лайків і коментарів, вірно? Але це не так. Привабливий контент має значення. Але після того, як Instagram змінив алгоритм формування стрічки, помітно знизився органічний охоплення публікації. Поки у вас немає впевненості, що публікацію побачать користувачі, створення якісного контенту – марна трата часу. Немає універсального …

Менеджер соціальних мереж (SMM) хто він і чим займається?

SMM

Через те, що ми часто самі користуємося соціальними мережами, може здатися, що багато часу, витраченого на це, вже є свого роду право працювати менеджером в соціальних мережах. Звичайно, серед користувачів є люди, які розуміють кожну нову новинку, люблять тестувати, вміють контактувати з фанатами, їх постами діляться і лайкають набагато частіше, ніж іншим, що, безумовно, є …

Поради для ефективної реклами в Facebook в 2021 році?

рекламу в Facebook

В Україні Facebook – це соціальна мережа, яка входить до трійки лідерів з величезним рекламним потенціалом. Якщо ви керуєте власним бізнесом і вже трохи знаєте про просування себе в соціальних мережах, вам, мабуть, цікаво, як створити ефективну в Facebook в 2021 році. Ми постараємося відповісти на це питання. Порада №1: створюйте короткострокові кампанії, засновані на …