Категорія «Маркетинг»

Розвиток маркетингу, як науки, цікаво, хоча і не містить сюрпризів.
Цей вид діяльності людини розумної існував завжди, практично “від початку часів”. Всі пам’ятають, сподіваюся як змій-спокусник плідно використовував принципи маркетингового системи, запропонувавши

Єві задовольнити її цікавість, і скуштувати яблучко пізнання?

Хоча економісти запевняють нас, що цей соціальний процес веде свій початок від Адама Сміта, але ми-то з вами розуміємо, що відправною точкою виникнення був зовсім інший Адам …

Набагато цікавіше, що людству треба було майже дві тисячі років для того, щоб оформити загальну практику в різновид наукової теорії. І перші ластівки в 1902 році прилетіли, звичайно ж, з “Країни необмежених можливостей”.

Як я і казала раніше, сюрпризів не буде. Перші в історії людства курси по системі маркетингу були прочитані в трьох американських університетах: Іллінойському, Мічиганському та Каліфорнійському. Так що, як наука, маркетинг виник в Америці.

Але повернемося до витоків. Як я вже говорила, маркетингові принципи виникли і заробили тому, що виробнику необхідно було продати результат своєї діяльності не завжди зацікавленій саме в такому результаті покупцеві.

Тобто схема спочатку проста: потреба в товарі (послузі) виникла, розпочато пошук бажаного, потім виявлення і за ним слід придбання (шляхом обміну на інший товар (послугу) або на гроші).

Але поступово, починаючи з античних часів, проста схема обростає різними доповненнями. Такими, як посередники, ціноутворення, оптово-роздрібна торгівля, реклама, нарешті.

Відомо, що рекламні тексти знаходили на свитках папірусу в Стародавньому Єгипті.

У Стародавній Греції і Стародавньому ж Римі існували посередники всіх сортів, для будь-яких цілей.

У 17 столітті в Японії якийсь пан Мацуї відкриває перший в світі універсальний магазин. Відмінною рисою торгівлі в цьому магазині було те, що продавався в ньому тільки той товар, який був затребуваний покупцями. А, крім того, господар магазину розробив свою систему гарантій якості товарів!

Західний світ вперше серйозно звертається до маркетингу в середині 19 століття. Тепер його розглядають як стратегію планування дій всіх учасників ринкових відносин.

Перше визначення поняття він отримає вже в 20 столітті від Національної асоціації маркетингу і реклами, створеної в 1926 році. Нагадаю, що саме в Америці цей вид людської діяльності почав оформлятися в самостійну науку.

Можна виділити чотири етапи розвитку історії маркетингу як науки.

Перший – етап виробництва. Тривав з другої половини 19 століття до двадцятих років 20 століття і характеризувався переконанням компаній-виробників в тому, що хороший товар сам себе продасть.

Другий етап – етап продажів. Почався він з 20-х років 20 століття і відрізнявся тим, що обсяги виробництва зростали, саме виробництво ставало більш досконалий, технічний прогрес призводив до появи нових товарів, іноді невідомих потенційним покупцям.

З’явилася необхідність в рекламуванні товарів (послуг), так як доводилося переконувати покупців у тому, що ці нові товари їм потрібні, а значить, виникла і нова професія-фахівець з продажу.

Третій етап починається в період після закінчення “великої депресії” в Америці. І цей час маркетинг починає грати ключову роль в плануванні виробництва товарів. Головною рисою цього етапу є орієнтованість на потреби покупця.

Іншими словами:

  • якщо на етапі продажів покупець хотів білий автомобіль,
  • тому що він був в наявності тільки в такому кольорі,
  • то цей етап перевертає механізм продажів з точністю до навпаки.
  • Тепер, якщо покупець хоче червоний автомобіль,
  • то і випускається червоний.

 

Четвертий етап розпочався в кінці 20 століття і він, все ще, триває. Розвиток маркетингової системи набирає обертів. Тому що основна характеристика цього періоду – це активна взаємодія всіх з усіма.

Виробники підтримують стабільно хороші відносини з постачальниками, маркетологи прагнуть до тісної взаємодії зі споживачами, відбувається зміцнення партнерських відносин, створюються спільні підприємства, відбувається злиття торгових марок, що випускають однорідний товар / послугу.

(Вдалим прикладом об’єднання компаній вважається, наприклад, злиття компаній Boeing і McDonnell в 1997 році).

У наш час успішно вписалися в процес розвитку маркетингової науки і практики, стали хорошими інструментами в руках професійних маркетологів: інтернет, мобільні ресурси і цифрові технології. А це значить, пишеться нова сторінка історії маркетингу …

4 кроки щодо збільшення продаж в Інтернеті

4 кроки щодо збільшення продаж в магазині

Кожен власник бізнесу зацікавлений у збільшенні продаж, які залежать від багатьох факторів. зокрема, тісно пов’язана із відповіддю на запитання, що підштовхує купувати певну річ саме у цього продавця? Психологи стверджують, що ми вважаємо за краще вести справу з людиною, яка нам симпатична, яку ми розуміємо, і яка нам цікава. Усі ми перебуваємо під впливом значень …

Як заробляти на партнерських програмах в Інтернеті

Як заробляти на партнерських програмах

Після того як ви приєдналися до партнерської програми, необхідно зробити кілька важливих кроків, щоб досягти успіху. Без цих дій шанси успіху будуть обмежені. Дотримуючись простих порад, можна збільшити свої комісійні за партнерський маркетинг та заробити трохи грошей. Часто користувачі зазнають невдачі з програмами афілійованого маркетингу, тому що вони не мають необхідної інформації про програму афілійованого …

Топ-15 найкращих способів заробітку онлайн

15 ідей заробити

В епоху майже загального доступу до Інтернету досить мати комп’ютер з виходом в Інтернет, щоб мати можливість заробляти гроші, не виходячи з власного будинку. На чому зосередити свій бізнес, щоб він став джерелом задовільного доходу? Робота на дому, хоча багато хто асоціює її з можливістю легкого підходу до виконуваних обов’язків, вимагає самодисципліни і чіткого визначення …

Як рекламувати свій бізнес в Інтернеті? – 7 простих способів

Як рекламувати свій бізнес в Інтернеті? - 7 простих способів

У вас може бути успішний бізнес, але якщо ви не знаєте, як рекламувати свій бізнес в Інтернеті, ви не досягнете більшого успіху. Фактично, немає іншої платформи, яка пропонує так багато можливостей для просування вашого бізнесу, ніж Інтернет. Тому сьогодні я збираюся показати вам 7 способів реклами вашої компанії в Інтернеті. 1. Робіть ставки на блог …

Просування молодого сайту в пошукових системах

як-розкрутити-молодий-сайт

Коли ви створюєте новий сайт компанії, тобто повністю розробляєте його з нуля, реєструєте нове доменне ім’я, створюєте контент і починаєте заповнювати його, не варто сподіватися на миттєвий результат. Іншими словами, користувачі пошукових систем до вас на сайт відразу потоком не підуть. Вважається, що і SEO-просування для молодих сайтів необхідно виконувати з обережністю, щоб, по-перше, дати …

Як скласти маркетинговий план для вашої фірми

маркетинговий план

Щоб продавати багато та за вигідними цінами, потрібен хороший маркетинг. Щоб отримати добрий маркетинг, потрібен хороший план. Ось невелика інструкція, що складається із п’яти кроків, яка допоможе вам скласти гарний маркетинговий план. Визначте свій ринок Перш ніж запускати рекламну кампанію, а ще краще, перш ніж почати розробляти свій продукт і запускати його у виробництво, витратите …

Як створити гарне ім’я для інтернет-магазину

Як створити гарне ім'я для інтернет-магазину

Перше, із чим контактує потенційний покупець онлайн-товарів, – це назви інтернет-магазинів. Ці помітні, легко запам’ятовуються, гарантують успіх і визнання серед покупців. Вибір правильної назви для інтернет-магазину – одне з найважливіших маркетингових рішень, які має прийняти власник веб-сайту. Правильно обраний бренд – це торгова марка, яку покупці, напевно, запам’ятають на довгі роки. Назви та функції магазинів …

Інтернет-маркетинг простою мовою для початківців

Інтернет-маркетинг простою мовою для початківців

По суті, це нова, більш розвинена форма класичного маркетингу, який застосовувався до появи інтернету. Зараз це електронний-маркетинг, і є похідною від традиційного маркетингу, дії якого спрямовані на розвиток і брендування фірми. Відбувається це за рахунок ефективного рекламування свого виробництва, надання послуг чи торгівлі. Що приносить користь підприємницькій діяльності, так як збільшує дохід від продажів або …

Як продати прикраси ручної роботи в Інтернеті

Як продати прикраси ручної роботи в Інтернеті

Інтернет дозволяє заробляти практично на будь-якому хобі. Варіант для рукоділок, що роблять прикраси: створити свій онлайн-магазин та продавати через нього свої вироби. Це просто й у перспективі прибутково, а якщо серйозно підійти до справи, хобі перетвориться на повноцінний бізнес. З чого почати: створення та просування онлайн-магазину прикрас Перше, про що має подбати рукоділка – створення …

Заробіток на продажі доменів

Заробіток на продажі доменів

Якщо грамотно підійти до справи, то заробіток на продажі доменів може бути дуже вигідною справою. Домен, куплений за 15$, через якийсь час може бути проданим за ціну в 1000 разів більшу. Перепродаж доменів – досить поширена в мережі. Само собою зрозуміло, що людина, яка згодом розраховує на перепродаж домену, не зареєструє для цієї мети домен …