Категорія «Маркетинг»

Розвиток маркетингу, як науки, цікаво, хоча і не містить сюрпризів.
Цей вид діяльності людини розумної існував завжди, практично “від початку часів”. Всі пам’ятають, сподіваюся як змій-спокусник плідно використовував принципи маркетингового системи, запропонувавши

Єві задовольнити її цікавість, і скуштувати яблучко пізнання?

Хоча економісти запевняють нас, що цей соціальний процес веде свій початок від Адама Сміта, але ми-то з вами розуміємо, що відправною точкою виникнення був зовсім інший Адам …

Набагато цікавіше, що людству треба було майже дві тисячі років для того, щоб оформити загальну практику в різновид наукової теорії. І перші ластівки в 1902 році прилетіли, звичайно ж, з “Країни необмежених можливостей”.

Як я і казала раніше, сюрпризів не буде. Перші в історії людства курси по системі маркетингу були прочитані в трьох американських університетах: Іллінойському, Мічиганському та Каліфорнійському. Так що, як наука, маркетинг виник в Америці.

Але повернемося до витоків. Як я вже говорила, маркетингові принципи виникли і заробили тому, що виробнику необхідно було продати результат своєї діяльності не завжди зацікавленій саме в такому результаті покупцеві.

Тобто схема спочатку проста: потреба в товарі (послузі) виникла, розпочато пошук бажаного, потім виявлення і за ним слід придбання (шляхом обміну на інший товар (послугу) або на гроші).

Але поступово, починаючи з античних часів, проста схема обростає різними доповненнями. Такими, як посередники, ціноутворення, оптово-роздрібна торгівля, реклама, нарешті.

Відомо, що рекламні тексти знаходили на свитках папірусу в Стародавньому Єгипті.

У Стародавній Греції і Стародавньому ж Римі існували посередники всіх сортів, для будь-яких цілей.

У 17 столітті в Японії якийсь пан Мацуї відкриває перший в світі універсальний магазин. Відмінною рисою торгівлі в цьому магазині було те, що продавався в ньому тільки той товар, який був затребуваний покупцями. А, крім того, господар магазину розробив свою систему гарантій якості товарів!

Західний світ вперше серйозно звертається до маркетингу в середині 19 століття. Тепер його розглядають як стратегію планування дій всіх учасників ринкових відносин.

Перше визначення поняття він отримає вже в 20 столітті від Національної асоціації маркетингу і реклами, створеної в 1926 році. Нагадаю, що саме в Америці цей вид людської діяльності почав оформлятися в самостійну науку.

Можна виділити чотири етапи розвитку історії маркетингу як науки.

Перший – етап виробництва. Тривав з другої половини 19 століття до двадцятих років 20 століття і характеризувався переконанням компаній-виробників в тому, що хороший товар сам себе продасть.

Другий етап – етап продажів. Почався він з 20-х років 20 століття і відрізнявся тим, що обсяги виробництва зростали, саме виробництво ставало більш досконалий, технічний прогрес призводив до появи нових товарів, іноді невідомих потенційним покупцям.

З’явилася необхідність в рекламуванні товарів (послуг), так як доводилося переконувати покупців у тому, що ці нові товари їм потрібні, а значить, виникла і нова професія-фахівець з продажу.

Третій етап починається в період після закінчення “великої депресії” в Америці. І цей час маркетинг починає грати ключову роль в плануванні виробництва товарів. Головною рисою цього етапу є орієнтованість на потреби покупця.

Іншими словами:

  • якщо на етапі продажів покупець хотів білий автомобіль,
  • тому що він був в наявності тільки в такому кольорі,
  • то цей етап перевертає механізм продажів з точністю до навпаки.
  • Тепер, якщо покупець хоче червоний автомобіль,
  • то і випускається червоний.

 

Четвертий етап розпочався в кінці 20 століття і він, все ще, триває. Розвиток маркетингової системи набирає обертів. Тому що основна характеристика цього періоду – це активна взаємодія всіх з усіма.

Виробники підтримують стабільно хороші відносини з постачальниками, маркетологи прагнуть до тісної взаємодії зі споживачами, відбувається зміцнення партнерських відносин, створюються спільні підприємства, відбувається злиття торгових марок, що випускають однорідний товар / послугу.

(Вдалим прикладом об’єднання компаній вважається, наприклад, злиття компаній Boeing і McDonnell в 1997 році).

У наш час успішно вписалися в процес розвитку маркетингової науки і практики, стали хорошими інструментами в руках професійних маркетологів: інтернет, мобільні ресурси і цифрові технології. А це значить, пишеться нова сторінка історії маркетингу …

Створити сайт / Сайт візитка, Лендінг, Одностранічнік

Сайт-Візитка

Сайт-візитка – це унікальна можливість розширити свій бізнес і отримувати клієнтів з Інтернету при мінімальних витратах. Багато підприємців користуються традиційними способами підвищення обсягів продажів і залучення нових клієнтів. Однак на ринку практично в будь-якій сфері конкуренція досить висока, тому традиційні методи не завжди виявляються ефективними. Щоб бізнес приносив стабільний дохід, його власник повинен вміло заявити …

Гроші на халяву

Гроші на халяву

Напевно, ви вже втомилися шукати робочу схему заробітку, натикаючись на купу непотрібних курсів і статей, в яких вам обіцяють золоті гори. Але, насправді все це або фантазія автора або явно не робоча схема. Витрачено час і гроші, а дійсно робочої системи по заробітку не знайдено. Якщо ви хочете дізнатися провіреної схеми, як заробляти гроші в …

Що таке Маркетинг і хто такий Маркетолог

Що таке Маркетинг

Маркетинг – це те, що забезпечує ідеальну сумісність вашого товару або послуги з клієнтом таким чином, що клієнт залишається задоволений і захоче ще раз повторити отриманий досвід. Що вам потрібно знати про маркетолога? 1. Маркетолог не є шаманом, який щось, десь підкрутить, “почаклує” і буде “Щастя” – він дослідник і критик, який перебуваючи в позиції …

Як збільшити ефективність email-розсилок

Як збільшити ефективність email-розсилок

Багато з вас, коли працюють з email клієнтською базою починають розуміти, що це один з найефективніших методів збільшення продажів. Начебто немає нічого простішого: є email-база клієнтів, ми відправляємо цікаво упаковану пропозицію і наші продажі відразу виростають – всі задоволені. Але є проблема. З плином часу це перестає працювати. Чому так відбувається? Маркетинг багатогранний і в …

Де взяти гроші ( без кредиту ) щоб погасити кредит

Де взяти гроші

Часто в житті трапляються ситуації, що терміново потрібні гроші, наприклад, купити машину, поліпшити житлові умови, подивитися заморські країни, а зарплата маленька. На питання де взяти гроші? Тут же буде відповідь – взяти кредит. І люди ведуться на це. Потрапляють в кредитну кабалу, і задають питання де взяти гроші, щоб погасити кредит? Беруть другий кредит, щоб …

Процес розробки сайту – створення сайтів “під ключ”

Процес розробки сайту

Приватний веб-майстер займається розробкою корпоративних, комерційних та promo-сайтів. Співпрацюємо з великими корпораціями і приватними компаніями, популярними брендами і ексклюзивними сервісами, масовими подіями і особистостями. Розглянемо ключові етапи розробки сайту від приватного веб-майстра. Ключові етапи розробки сайту: 1. Узгодження проекту та підписання договору. 2. Аналітика. 3. Проектування. 4. Дизайн. 5. Верстка. 6. Програмування. 7. Наповнення контентом. …

Чи можна самому розкрутити інтернет магазин?

Чи можна самому розкрутити інтернет магазин?

Після того, як Ви обзавелися інтернет-магазином, постає питання про виведення його в пошукових системах (пошуковиках) на перші місця. Чи легко це зробити самому? C одного боку легко, так як все необхідне для цього, можна знайти в інтернет. На сьогоднішній день в інтернет є багато різних інструментів розкрутки, як безкоштовних, так і платних. Для того щоб …

У чому переваги реклами в Google?

У чому переваги реклами в Google

Google реклама – це система, яка дозволяє розміщувати платну рекламу в Google – не тільки в результатах пошуку, але і в пошуковій мережі Google, тобто на веб-сайтах, відвідуваних користувачами. Суть платних кампаній Google полягає в оплаті за клік – власник сайту оплачує витрати тільки тоді, коли користувач натискає на оголошення, його показ безкоштовний. Google пропонує …

Як залучити гроші в своє життя?

Як залучити гроші в своє життя

Всі ми, заробляємо гроші, хтось в інтернеті, а хтось в реалі, хтось мало, а хтось багато. Але грошей, чомусь завжди не вистачає, кому-то на хліб, комусь на машину, а кому-то на особистий літак. І всі ми частенько задаємося таким питанням. Як же збільшити кількість зароблених грошей в кишені, і як залучити гроші в своє життя? …

Як збільшити продажі нерухомості! >> 5 супер порад

Як збільшити продажі нерухомості

Консультанти з нерухомості вважають за краще спеціалізуватися в певних регіонах в містах, де вони працюють. Спеціаліст повинен знати все про нерухомість в своєму регіоні. Також важливо відповідати очікуванням тих, хто хоче купити або орендувати будинок в найкоротші терміни, з правильними варіантами. У той же час, вміння відповідати на різні запитання покупців нерухомості грамотно підвищує впевненість …