Як відкрити інтернет-магазин в Інстаграм з нуля

Розробники Інстаграм придумують нові функції кожен день, щоб майданчик ставала зручніше для продажів товарів і послуг.

Інстаграм це найкраща соціальна мережа, щоб спробувати себе в продажах. Щодня Інстаграмом користується понад 400 мільйонів чоловік.

Переваги магазину в Інстаграм:

• можна не вкладати кошти;
• простота використання;
• немає стелі по прибутку;
• можна красиво оформити картку товару;
• можна постійно спілкуватися з клієнтами безпосередньо.

Вибір ніші

інтернет-магазин в Інстаграм
woman with manicured nails browsing internetshops on her phone for lace legging showrooming with her phone on the market

Насамперед потрібно визначитися, які товари або послуги буде продавати магазин. Важливо реально оцінювати ринок і не переоцінити або недооцінити можливості.
Також не варто забувати, що більшість користувачів в цій соціальній мережі це дівчата.

Користується популярністю модний одяг, спорттовари, косметика і продукти харчування. На другому місці за популярністю йдуть смартфони і різні солодощі.

Також потрібно намагатися вибрати нішу, яка буде актуальна завжди.

Невеликі поради щодо вибору ніші:

• не потрібно продавати все і всім відразу;

• не варто вибирати товари і послуги з низькою додатковою вартістю і великою конкуренцією;

• середня ціна на товар або послугу не повинна перевищувати 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і не повинна бути менше 2 тисяч;

• не варто продавати те, що важко красиво сфотографувати.

Вибір постачальника

Щоб інтернет-магазин користувався популярністю потрібно мати хороші відгуки користувачів. Їх складно отримати, якщо товар не буде поставлятися вчасно.

інтернет-магазин
Two young girlfriends walking down the street, talking, carrying shopping bags, on a sunny spring or summer day in Southern Europe. Taken with a large aperture lens at f1,8 for a shallow focus/bokeh effect.

При оцінці постачальників потрібно враховувати наскільки далеко він знаходиться, вартість товарів і їх асортимент, розмір мінімального замовлення та якість продукції.

Різні варіанти роботи з постачальниками і покупцями.

1. Закупівлі можна робити самому.

Потрібно звернутися до відповідного постачальника безпосередньо, і він буде постачати товар в потрібний час. Плюси – менше витрат на посередників. Мінуси – великий мінімальний обсяг закупівель і безліч проблем з сертифікаціями, шлюбом, затримками на митниці і так далі.

2. Дропшиппінг.

Це отримання товару і відправлення його покупцеві. Напрямок користується популярністю, оскільки не потрібен склад.

3. Партнерські продажі.

Магазин просто перенаправляє покупців в інший магазин і отримує за це комісійні.

Створення магазину

Після того, як всі логістичні проблеми і вибір ніші завершені, можна приступати до реєстрації сторінки в Інстаграм.

В першу чергу потрібно підключити бізнес-аккаунт. Перед цим потрібно створити комерційний профіль в Фейсбук і потім підключити вже сам акаунт в Інстаграм.

До переваг бізнес-аккаунта можна віднести зворотний форму зв’язку з клієнтами, підключення торгових міток і розширена робота зі статистикою.

Після цього потрібно придумати назву і опис. Зайшовши на сторінку, покупець повинен відразу зрозуміти, що тут продається. З першого дня краще пропрацювати свій фірмовий стиль і вибрати колірну палітру. Сторіз повинні бути зручними в навігації.

Щоб зрозуміти, як все правильно і красиво зробити, можна просто подивитися, як це реалізовано у конкурентів.

Наповнення магазину

Всі люди використовують цю соцмережу, щоб дивитися фотографії. Тому відразу зі старту всі знімки повинні бути якісними і викликати інтерес у потенційних покупців.

Наповнення магазину
woman in a polkadot dress and manicured nails browsing internetshops on her phone for the same pair of beige heels showrooming with her phone for high heel sandals and boots

Краще найняти професійного фотографа, який зробить гарні фото товару. Але якщо немає грошей, то можна виконати той же трюк, що і з оформленням дизайну сторінки – підглянути у конкурентів.

Види публікацій

Всі види постів не можна розписати в невеликій статті. Їх багато, вони повинні комбінуватися і бути в правильній пропорції. Існують репутаційні, навчальні, розважальні, новинні і продають пости.

Потрібно створювати план-контент, де буде вказано, в який день публікується ту чи іншу посаду.

Картка товару

Опис до продається товару має бути зрозумілим. Сюди варто додати:

• саме опис товару;
• призначення – навіщо товар потрібен потенційному покупцеві;
• ціна – можна написати, що зараз на товар знижка;
• наявність – обов’язково варто вказати, є товар в даний момент чи ні.
сторіз

Картка товару
Pittsburgh, USA – November 26, 2013 Sale advertised in window of a Gap store in Pittsburgh, Pennsylvania. Many retailers are offering daily discounts leading up to the Christmas holiday. Photographed with an iPhone.

У сторіз потрібно публікувати інформацію про анонсах нових товарів, цікаві фотографії по темі, інструкції по використанню товарів, інтерв’ю з лідерами думок.

Також варто проводити прямі ефіри і відповідати на запитання користувачів.

Як просувати магазин

1. Массфолловінг.

Не можна підписуватися більш ніж на 400 користувачів в день. До масових передплати варто ставитися дуже обережно і не переборщити. До плюсів можна віднести те, що на це не потрібно витрачати гроші.

2. Платна реклама в Інстаграм.

Можна скористатися офіційною рекламою в соцмережі для просування власного бренду. Можна спробувати з мінімальних бюджетів і подивитися, як піде

3. Лідери думок.

Можна купити рекламу у популярних блогерів. При виборі блогера потрібно дивитися не скільки у людини передплатників, а на їх активність.

Краще використовувати комбіновані методи розкрутки власного облікового запису, тоді продажу будуть збільшуватися.

Коли чекати прибуток

Не можна сказати, коли конкретно магазин почне приносити прибуток. Все дуже індивідуально і залежить від того, скільки грошей і зусиль докладає власник.

власник ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ
vintage toned portrait of a young woman on the streets of Vienna.

Зразкові цифри свідчать – при вкладенні необхідного мінімуму прибуток може почати надходити на рахунок через місяць-два.

Якщо використовувати тільки безкоштовні методи, то доведеться почекати близько півроку.

Ключові елементи seo-плану для малого бізнесу

Як розблокувати рекламний кабінет Facebook

Безкоштовне просування інтернет-магазину в Інстаграм

Як заробляти в Інстаграмі на лайках та підписниках

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Безкоштовна накрутка Інстаграм: лайків, підписників, переглядів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *