Менеджер соціальних мереж (SMM) хто він і чим займається?

Через те, що ми часто самі користуємося соціальними мережами, може здатися, що багато часу, витраченого на це, вже є свого роду право працювати менеджером в соціальних мережах. Звичайно, серед користувачів є люди, які розуміють кожну нову новинку, люблять тестувати, вміють контактувати з фанатами, їх постами діляться і лайкають набагато частіше, ніж іншим, що, безумовно, є схильністю до практики цієї професії.

SMM
Social Media Marketing

Однак варто розуміти, що просто створити обліковий запис і писати повідомлення недостатньо.

Соціальні мережі динамічно змінюються, за цими змінами потрібно стежити, помічати і розуміти.

Крім того, пересічний користувач рідко досліджує знання в області маркетингу та реклами. Тому ефективна навігація по веб-сайтам важлива, але це тільки верхівка айсберга, часто недостатня для того, щоб приступити до роботи.

Однак це не змінює того факту, що багато людей уявляють собі роботу менеджера з соціальних мереж як роботу своєї мрії. Це правильно?

Складно уявити собі компанію, якій сьогодні немає в соціальних мережах. Не дарма кажуть, що якщо когось немає в Facebook – їх, напевно, не існує.

Соціальні мережі настільки популярні, що багато людей, цікавлячись думкою або пропозицією тієї чи іншої компанії, дивляться на них.

Не дивно, що в кожної компанії повинен бути людина, яка професійно займеться маркетингом в соціальних мережах. Чим займається менеджер соціальних мереж? Як ним стати? Скільки заробляє людина на такій посаді?

Прочитайте цю статтю, щоб дізнатися відповіді на ці питання.

Хто такий менеджер соціальних мереж?

Всього кілька років тому компаніям найчастіше потрібний фахівець з соціальних мереж. Сьогодні в цій професії багато спеціалізацій, можна сказати, що з кожним роком їх стає все більше.

Менеджер соціальних мереж відповідає за спілкування між компанією і клієнтом з використанням всіх доступних соціальних мереж. Часто в цій професії поєднуються не тільки управлінські завдання, а й управління проектами, спеціалізація на відеомаркетінга, копірайтинг і елементи обслуговування клієнтів.

Це робота менеджер соціальних мереж публікувати повідомлення в різних соціальних мережах? У його завдання входить підготовка всієї стратегії, яка зробить присутність компанії в соціальних мережах послідовним і значущим.

Для цього необхідно знати про потенційних покупців бренду, про поведінку користувачів Інтернету і про те, як вони працюють. Таким чином, знання будуть корисні не тільки в області PR або маркетингу, але і в сфері, наприклад, психологія або соціологія.

Яким повинен бути менеджер соціальних мереж?

Крім того, що я менеджер соціальних мереж повинен добре орієнтуватися в соціальних мережах, знати їх функції і не мати проблем з новинами, він також повинен володіти іншими навичками і якостями, корисними на цій посаді.

Менеджер соціальних мереж
A group of casually dressed people talking with smiles on their faces; working behind a desk filled with office supplies, documents, laptops and other devices.

Перш за все, менеджер соціальних мереж. повинен бути зацікавлений в тому, що відбувається в галузі, зосереджений на постійному навчанні та розширенні своїх навичок.

Як вже було сказано, соціальні мережі не стоять на місці. Щось постійно змінюється, і менеджер соціальних мереж повинен бути готовий до таких змін. Вони не повинні стримувати його.

Креативність, легкість у використанні слів і світлове перо також важливі в цій професії. Соціальний медіа-менеджер повинен бути комунікативним і відкритим – адже через ЗМІ він спілкується з клієнтом або потенційним клієнтом, для якого все повинно бути зрозуміло і зрозуміло.

Крім того, ЗМІ динамічні – менеджер соціальних мереж повинен швидко реагувати на коментарі, комплексно реагувати, бути готовим до стресу і не піддаватися емоціям. Якщо коментар грубий, він повинен бути класним незалежно від того, засмучений він чи ні.

Важко уявити собі менеджера соціальних мереж, у якого немає профілю на популярних веб-сайтах, який не веде і не веде блог і ніколи не взаємодіяв з користувачем.

Крім того, всі засоби масової інформації, які у нього є, повинні бути його справжньою візитною карткою. Звичайно, рекрутер перевірить, як поживає кандидат в соцмережах, і побачить його профілі.

Завдяки цьому варто побачити, що потенційний співробітник навіть в приватному порядку виконує дуже хорошу роботу з точки зору свого іміджу в мережі.

Знання англійської мови також необхідно і часто потрібно. Багато статті і новини в соціальних мережах написані на цій мові, тому знання його спрощує розширення ваших знань. Крім того, часто також потрібно створювати повідомлення на цій мові.

Менеджер соціальних мереж – як ним стати?

Звичайно, дослідження в цій області будуть корисні, але насправді будь-які гуманітарні дослідження – журналістика, маркетинг, соціологія – але не тільки – теж можуть бути корисні, наприклад, інформатика.

Навчання може добре підготувати кандидата, але одного освіти може бути недостатньо, тому що професійний досвід також дуже важливий в цій професії.

Якщо ми тільки починаємо свою діяльність в галузі, рекрутери обов’язково звернуть увагу на те, як виглядає наш приватний бізнес в Інтернеті, тому буде корисно вести блог, фан-сторінку або хороші профілі на таких веб-сайтах, як, між іншим,. Twitter, Instagram, GoldenLine або LinkedIn.

Менеджер соцмереж – вимоги роботодавців

Що роботодавці вимагають від кандидата на посаду менеджера по соцмережах?

Перш за все важливі досвід роботи в соціальних мережах і відмінна навігація в них,

креативність,

спілкування,

відкритість,

добре використання англійської мови,

знання в області інтернет-маркетингу,

вміння використовувати інструменти моніторингу соціальних мереж,

відмінне використання словом,

вища профільна освіта,

хороша організація роботи та вміння працювати в команді.

Робота менеджера з соціальних мереж може стати роботою мрії для людей, які відчувають себе в соціальних мережах як риба в воді.

Однак варто пам’ятати, що ця діяльність вимагає набагато більше зусиль, ніж просто створення облікового запису і додавання цікавих повідомлень в профіль.

Знання в області PR або інтернет-маркетингу, контактів з клієнтами і всіх можливостей соціальних мереж дуже важливі і повинні постійно оновлюватися.

Поради для ефективної реклами в Facebook в 2021 році?

Як підняти сайт в гуглі? Пошукова оптимізація (самостійно)

Як подорожувати по світу майже безкоштовно: 13 способів

Clubhouse – це голосовий додаток для соціальних мереж