Як почати вести блог – список з 9 рекомендованих заходів

Іноді буває так, що хтось веде блог кілька місяців, але не бачить результатів своїх зусиль. Потім він задається питанням, як створити блог, щоб зробити його більш популярним.

Ми не приховуємо, що на початку існування MobileTry у нас була схожа проблема. Однак ми вирішили послідовно вводити різні типи поліпшень або змінювати наші моделі дій, щоб, взагалі кажучи, це було краще.

Так, ефекти наступили – але не відразу.

Як почати вести блог
Young female blogger working at home.She sitting in her working room and typing something on laptop.

Це те, що вам потрібно мати на увазі, коли ви думаєте про те, як почати свій блог. При правильних діях статистика обов’язково збільшиться. Однак необхідно пам’ятати деякі правила.

Нижче ви знайдете список з 9 заходів, які ми зробили, і в нашому випадку кожне з них в тій чи іншій мірі принесло задовільні результати. Перевірте, які з цих методів лікування можна застосувати у вашому блозі.

Як почати вести блог? – список з 9 рекомендованих заходів

1. Відповідайте на електронні листи і коментарі читачів.
2. Майте постійний графік частих публікацій.
3. Поліпшити якість старих текстів.
4. Беріть участь в обговореннях на Facebook, розміщуючи посилання тут і там.
5. Розгляньте систему коментарів Disqus.
6. Згадуйте в своїх текстах інших людей або компанії.
7. Створюйте записи в блозі навколо певної фрази.
8. Встановіть плагін оцінки статей.
9. Переконайтеся, що попередній перегляд вашого повідомлення в соціальній мережі приємний для очей.

Публікація керівних текстів, навіть якщо вони містять докладні пояснення різних аспектів даної проблеми, викликає додаткові питання.

Це абсолютно нормально, оскільки не всі проблеми чорно-білі. Іноді зустрічаються різні відхилення, додаткові обставини або ситуації, настільки докладні, що їх неможливо включити в даний текст.

Читачі задають питання. Вони шукають різні способи зв’язку – від соціальних мереж, через коментарі до заданого тексту, закінчуючи повідомленнями електронної пошти.

Відповідайте на такі запити.

Це створює особливий зв’язок між автором і читачем. Одержувач цінує те, що ви допомагаєте йому додатково «в неробочий час».

Більш того, якщо питання з’являється в будь-якому публічному місці (наприклад, в розділі коментарів під текстом), інші користувачі можуть побачити вашу відповідь. Ви не тільки збільшуєте обсяг контенту на даній підсторінку, але і позитивно впливаєте на імідж.

2. Майте постійний графік частих публікацій.

Основа того, як почати блог. Відповідний графік роботи – необхідність.

Кілька років тому ми з командою домовилися, що будемо публікуватися кожні 2 дні. Просто так.

Якщо в якийсь день вихідний, текст просто готується заздалегідь. Важливо, щоб він публікувався вчасно.

Однак іноді стаття не виходить вчасно. У виняткових випадках, але іноді. Якщо так, то він виникає на день або два пізніше, але в правильну (більш ранню) дату. Таким чином, ми дотримуємося встановленого дводенного графіка.

Що дає нам ця схема дій?

Почавши досить рано, це окупається через багато років. Він надає надзвичайно широкий спектр текстів, до яких можна отримати доступ різними способами.

Більш того, наші читачі вже звикли до цього способу публікації, тому що «дні публікації» насправді припускають набагато більший трафік на сайті.
3. Поліпшити якість старих текстів.

Ще одна порада про те, як запустити свій блог, включає в себе деякі «зворотні дії».

Що ж, публікація статті не означає, що її життя закінчується через кілька днів після публікації. Незважаючи на те, що його поступово витісняють все нові записи, він продовжує жити.

Генерує трафік через пошукову систему Google. Протягом наступних кількох місяців користувачі можуть знайти його, ввівши відповідні ключові слова в поле пошуку.

Зверніть увагу, що я маю на увазі тільки один приклад тексту. Що робити, якщо у вас є 10 таких текстів? Або 100? Можливо – як у нас – більше 700?

Це збільшує тисячі додаткових шансів знайти записи в пошуковій системі.

Тому періодична перевірка архівних текстів і їх поліпшення має сенс.

Звичайно, їх занадто багато, щоб оновити всі. Прогресивний «ефект снігової кулі» і 24-годинний робочий день не хочуть ужитися.

Тим не менш:

оновлення статистики новими даними,

замінюючи будь-яку картинку на більш цікаву, красиву,

додавання кількох абзаців з новим змістом,

вони завжди включені.

Ви можете запитати: «Добре, але у цього є певні переваги з точки зору того, як запустити і запустити блог?»

Що ж, пошуковим роботам подобається, коли старий контент поліпшується. Ми часто спостерігали ситуацію, коли стаття з він жив за рахунок трафіку, що приходить з пошукової системи, завдяки її оновленню.
4. Беріть участь в обговореннях на Facebook, розміщуючи посилання тут і там.

У кожного з нас є певні інтереси і рухається за певними тематичними нішах.

Кожен блогер, який пише на певну тему, бачить контент, пов’язаний з його діяльністю, по-різному тут і там.

Я маю на увазі профілі, які я відстежую (як корпоративні, так і особисті), різні обговорення в групах facebook, коментарі, записи в інших блогах і т. Д.

Завдяки цьому ми часто стикаємося з ситуацією, коли користувачі обговорюють тему, яку ми вже обговорювали в нашому блозі раніше.

Це прекрасна можливість додати посилання на відповідний запис.

Якщо ви відчуєте момент і вміло підкинете таку посилання (як цінний внесок в обговорення, а не просто бажання «протягнути» посилання), ви збільшуєте шанси, що ваше дія не буде визнано спамом.

Тоді ви отримаєте більше визнання, асоціацію з даною темою і збільшите групу людей, які знають про вас, і, можливо, навіть перейдете по посиланню, яку ви розмістили.

У будь-якому випадку вам навіть не потрібно посилатися на свій контент. Це просто участь в різних обговореннях і додавання предметного контенту, завдяки якому згодом ви придбаєте особливий ярлик експерта в даній області.
5. Розгляньте систему коментарів Disqus.

Як би не хотілося пожартувати, що після Disqus на шпалерах, тема теж повинна бути дискусійною.

І це спірно – дуже багато.

Система коментарів Disqus призначена для зовнішньої завантаження через скрипти. Отже, він не є невід’ємною частиною веб-сайту, всі його дані зберігаються за межами сайту і тільки «поповнюються» з іншого джерела.

У безкоштовної версії також є реклама, зміст якої, на жаль, не виглядає професійно. Я говорю про рекламу, такий як скупчення неапетитних фотографій якоїсь дивної суміші і тексту типу: «Пий це кожен день, і ти схуднеш на 5 кг за 20 днів!».

Ми використовували Disqus з самого початку роботи нашого сайту до червня 2019 року, коли ми оновили наш сайт. Потім ми також перейшли на нативні коментарі.

Зміна було продиктовано двома вищезгаданими причинами. Перший був про небажання платити за видалення реклами, а другий – про SEO. Маючи коментарі, що зберігаються в базі даних WordPress, ми можемо бути впевнені, що у роботів Google немає абсолютно ніяких проблем з індексацією свого контенту.

Однак не для всіх ці два недоліки можуть бути так само важливі, як для нас, тому переваги Disqus (які, до речі, більше, ніж недоліки) можна розглядати як способи почати блог.

Як почати блог? – Зовнішній вигляд Disqus

Неможливо відмовити Disqus в красивому зовнішньому вигляді.

Про які переваги ми говоримо? Диск:

відмінно справляється зі спамом, відмінно запобігає коментування ботами і досить ефективно позначає потенційно спамовий контент, доданий коментаторами, як спам
це візуально приємно дозволяє додавати коментарі, використовуючи профілі в соціальних мережах (тобто перед додаванням коментаря ви можете авторизуватися, наприклад, на Facebook і коментувати як ви) має деякі дуже корисні функції в платній версії (наприклад, пряма і швидка підтримка, розширена аналітика коментарів і так званий тіньовий бан, т. е. фактично банити певної людини в коментарях і приховувати його коментарі для всіх інших, в той час як їх контент здається опубліковано) дозволяє оцінювати коментарі
повністю чуйний

Блокування тіней Disqus

Згадана функція тіньового бана.

Найголовніша перевага Disqus – особливо з точки зору того, як почати вести блог – я залишив наостанок.

Що ж, Disqus дозволяє вам створити співтовариство. Кожен користувач може зареєструватися в системі, зробити свій підпис, аватар і історію профілю доступними для всіх.

Блоги, в яких експлуатується Disqus, з’являються подекуди в рекомендаціях. Вони можуть прийти до людей, які ніколи про них не чули.

Таким чином, ви збільшуєте доступ до свого контенту і тільки до себе самого. Все це, безумовно, впливає на підвищення обізнаності про даний блозі.

В цілому Disqus не так вже й поганий. У нього багато переваг. Хоча ми відмовилися від нього з двох причин, сотням інших людей вагу переваг може здатися набагато більшим, ніж вага недоліків.

Якщо ви належите до цієї групи, спробуйте встановити Disqus в свій блог.

Якщо вам цікава ця тема і ви хочете вивчити її ще більш ретельно, я рекомендую один з моїх попередніх текстів: коментарі до веб-сайтам – як їх додавати і як ними управляти?
6. Згадуйте в своїх текстах інших людей або компанії.

Деякі люди і бренди відстежують свої спогади в Інтернеті.

Досить, щоб десь з’явилося ім’я і прізвище або ім’я, і ​​потрібні люди отримують повідомлення.

Найчастіше через це нічого не відбувається, але часто буває, що бренд повідомляє про це, наприклад, в своєму профілі в Facebook.

Я маю на увазі пост за принципом: «[назва бренду] зазначено в останньому списку [назва блогу], де ви знайдете кращі інструменти для соціальних мереж!»

Ймовірно: «Хвалимося! [Назва бренду] в перших рядах рейтингу [назва блогу] […] “і т. Д.

Звичайно, це першокласні приклади. Я просто хочу сказати, що ви помічаєте кого-то или что-то в надії, що вас помітять, і що цей факт, проте, буде задокументовано назавжди.

Очевидно, що це якесь уважне поведінка, яка не всім має подобатися, але воно, безсумнівно, має свою перевагу.

Це повідомлення, наприклад, зазначеного людини про те, що він був згаданий в запису. Таким чином, відбувається додаткове розкриття контенту – люди, які раніше не знали, що такий блог існує, з цього моменту вони можуть бачити його назву або можуть безпосередньо перевірити сторінку або профіль.

Отримання таких «спогадів» від кого-то з широкою аудиторією може бути надзвичайно корисним з точки зору того, як почати свій блог.

7. Створюйте записи в блозі навколо певної фрази.

Нижче наведені три наших прикладу записів разом з фразами, навколо яких вони були написані:

Закон Хіка про веб-сайтах – як його застосовувати на практиці? (Закон Хіка)
Панірувальні сухарі на сайті – як ними користуватися? (Панірувальні сухарі / крихти)
Гостьові пости – що це таке, для чого і як їх писати? (Гостьові записи)

Така дія дає їм більше шансів бути знайденими користувачами пошукових систем Інтернету при пошуку термінів, пов’язаних з цими фразами.

Зрештою, ведення блогу означає наявність певної мети.

Однак як зробити запис у блозі дійсно добре написаної навколо фрази?

Щоб переконатися, що це так, необхідні деякі знання SEO. Якщо ви не дуже переживаєте з цього приводу або мало що про нього знаєте, вам можуть допомогти готові плагіни. Якщо, звичайно, ваш блог заснований на WordPress.

Rank Math – це плагін, який я ціную набагато вище, ніж переоцінений плагін Yoast SEO.

Rank Math швидше, ефективніше, має набагато більше функцій і надзвичайно інтуїтивно зрозумілий у використанні.

Звичайно, це не «плагін SEO», як дехто називає цей тип доповнення. Він нічого чарівним чином зробить сам. Це плагін підтримки SEO – він дає поради тут і там про те, як вирішити дану проблему, щоб краще досягти певного аспекту SEO на веб-сайті.

Як запустити блог за допомогою Rank Math?

Приклад згаданих підказок по рангової математики.

Одна з основних функцій Rank Math – це можливість визначити ключове слово в запису блогу, тобто фразу, навколо якої ви хочете побудувати статтю. Більш того, Rank Math дозволяє визначити п’ять таких фраз для кожного з текстів.

І все це звичайно безкоштовно.

Якщо ваш блог заснований на WordPress, спробуйте Rank Math. Ми самі використовували Yoast SEO протягом багатьох років, і це зміна можна легко порівняти з якісним стрибком, який супроводжує перехід з HDD на SSD.

Я також рекомендую базу знань Rank Math Knowledge Base, надзвичайно велику базу знань, створену авторами цього плагіна.

Важливе зауваження: і база знань, і плагін на даний момент не мають польської мови.

8. Встановіть плагін оцінки статей.

Як почати блог за допомогою плагіна для оцінки статей?

За рахунок збільшення CTR, тобто рівня кліків по посиланнях в результатах пошуку.

Ви повинні якимось чином виділитися серед конкурентів, і цей тип плагіна – з прихильністю Google – може вплинути на це.

kk Star Ratings, оскільки ми говоримо про це плагін, після установки і правильного налаштування він дозволить користувачам оцінювати ваші тексти.

Їх рейтинги з’являться в результатах пошуку у вигляді помаранчевих зірочок.

Зірки в пошуковій видачі

Ось як це виглядає.

Погодьтеся, на тлі звичайних білих, а також синіх, зелених і чорних акцентів помаранчевий колір в результатах пошуку Google є дефіцитом і, безумовно, виділяється.

Чому я згадав кількома реченнями раніше, що все це може статися тільки «з прихильності Google»?

Що ж, пошуковій системі не обов’язково враховувати наявність на вашому сайті коду, що інформує про наявність відгуків. Або інакше – наявність коду, звичайно, буде записувати, але не обов’язково узгоджується з тим, що для вашого домену рейтинги повинні бути видні.

Однак, якщо це так, це буде відмінний спосіб почати ваш блог.

10 способів дізнатися, чи потрібен Вам ремонт ноутбука

Clubhouse — це голосовий додаток для соціальних мереж

Створення та ведення власного блогу

Чому обирають для створення сайту саме WordPress?

Коментарі 3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *