Поради для ефективної реклами в Facebook

Реклама в Facebook – в цій статті ми робимо упор саме на не неї. Дізнайтеся, чому варто розміщувати рекламу на Facebook, що ви можете отримати і чи варта гра свічок.

В даний час у бренду в Інтернеті є чим похвалитися, щоб залучити клієнтів. Веб-сайт компанії можна позиціонувати, ви можете працювати в соціальних мережах, ви також можете використовувати маркетинг по електронній пошті або займатися контент-маркетингом.

Насправді найгірше, коли ви нічого не робите з сайтом своєї компанії.

Сам сайт не буде генерувати трафік або клієнтів, особливо на ранніх стадіях проекту. Тим більше, що спочатку про присутність бренду мало хто знає. Вам необхідно забезпечити адекватну видимість, охопити користувачів і знайти частинку себе в глибинах Інтернету.

Зміст

Отже, що вибрати зі списку можливостей інтернет-реклами?

Так чому варто розміщувати рекламу на Facebook?

Чому варто розміщувати рекламу в Facebook? – 9 причин використовувати цей вид реклами

Реклама в Facebook – це середовище з великою популярністю.

Цією соціальною мережею варто зацікавитися, бо це найпопулярніший сайт такого типу в світі. Вже одне це говорить нам про наявність потенціалу.

Щоб проілюструвати масштаб популярності цього порталу, наведемо інформацію про те, що кожну хвилину користувачі натискають кнопку «Подобається»

понад 4 мільйони разів (джерело з цікавою інфографіки з цифрами в соціальних мережах).

У будь-якому випадку, навіть у вашому оточенні ви можете бачити, що деякі люди зараз працюють без Facebook. Тому варто переконатися, що ваша реклама з’являється тут і привертає до вашого бренду нових клієнтів.

Користувачі можуть взаємодіяти з рекламою.

Перевага великої кількості користувачів на Facebook полягає також в тому, що спільнота може допомогти вашій рекламі.

Справа в тому, що користувач може лайкнути рекламу, поділитися нею або прокоментувати її. Кожна така реакція викликає цілу павутину людей, яких ви можете досягти. Щось на зразок снігової кулі, що котиться з гори.

Звичайно, щоб це відбулося, контент повинен бути привабливим і привабливим для взаємодії. Можливо, наш пост про популярність в соціальних мережах надихне вас в цьому плані.

Є можливість визначити список одержувачів.

Це варто того, щоб розміщувати рекламу на Facebook, тому що ви дійсно впливаєте на те, кого ви залучаєте за допомогою реклами.

Подумайте, якби ви були продавцем кросівок, ви б запросили місцеву групу літніх людей на збори з продажу? Напевно, немає, тому що шанс, що хтось купить взуття, буде незначним. Шансів було б набагато більше, якби в цю групу входили люди у віці 25-29 років.

Тому в Facebook можна точно відповідати цільовій групі і встановити такі параметри, щоб реклама доходила до максимально вузької групи.

Можливо повторне звернення до тих же одержувачам.

Крім того, реклама в цьому носії має можливість ремаркетингу. Це означає, що ваша реклама може повторно з’явитися у тій же аудиторії.

Це дуже важливо, тому що, як правило, в маркетингової діяльності він постійно намагається знайти кого-то нового. Проблема в тому, що при першому контакті не кожен користувач настільки знайомий з брендом, що зможе зробити покупку.

Все вимагає часу і знань, які можна отримати завдяки можливості ремаркетингу. З кожним наступним взаємодією з рекламою користувач дізнається бренд все більше і більше переконуючись в цьому. Отже, є ближчий шлях до того, щоб стати клієнтом.

Ефекти повністю вимірні.

Ще один факт про цю форму онлайн-реклами полягає в тому, що ви документували всі свої дії. Кількість реакцій, кліків, відвідувань веб-сайту або охоплення реклами можна перевіряти на постійній основі.

Це плюс, тому що ви знаєте, чи працюють дії. У вас є попередній перегляд того, яка форма реклами працює краще.

Це просто все вимірюється, і ви можете побачити ефекти, які, наприклад, не можна сказати про рекламу у вигляді банера, що висить на паркані, з якого невідомо, скільки клієнтів зателефонували – немає можливості виміряти це.

Всі можна запустити за досить низькою ціною.

Спочатку я писав, що найгірше, що можна зробити з веб-сайтом компанії, – це нічого з ним не робити. Відомо, що кожен підприємець хотів би працювати у багатьох напрямках і залучати клієнтів з різних джерел.

На жаль, витрати, які вам необхідно враховувати, є перешкодою.

Тому рекламу в Facebook коштує рекламувати навіть в рамках бюджетного рішення. Ви можете припустити, що суми, які виділяються на це засіб масової інформації, не такі великі, як у випадку інших форм реклами. Можливо, все це хороший шанс для компаній з сектора МСБ.

Реклама в Facebook – гнучка форма дії.

З приводу бюджетного рішення варто додати, що ви можете гнучко розміщувати рекламу в Facebook – якщо є кошти на кампанію, вона запускається, якщо немає – діяльність припиняється.

Таким чином, тут немає ніякої прив’язки, як у випадку з позиціонуванням, де контракт полягає, наприклад, на 24 місяці з фіксованою щомісячною платою (хоча тут є переваги, яких немає в рекламі в Facebook).

Крім того, реклама на цьому сайті може бути націлена в будь-який час з різними бюджетами, які активуються в міру необхідності.

Спосіб залучити трафік на сайт і підвищити поінформованість.

Розміщувати рекламу на Facebook – хороша ідея, оскільки ваша бізнес-сторінка зазвичай приносить користь. На ньому більше трафіку за рахунок реклами. Крім того, користувачі дізнаються ваш бренд і дізнаються про його існування. Ви перестаєте бути анонімним, так повільно і скрупульозно ви будуєте свою репутацію.

Кожен новий відвідувач – це шанс перетворитися з постійного відвідувача в покупця.

Заохочення до повторної купівлі або використання пропозиції.

Реклама в Facebook – також відмінний спосіб підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами. Зазвичай, роблячи покупку, ви перериваєте контакт з інтернет-магазином. Ви купили товар і залишилися задоволені. Вам не потрібно переглядати їх пропозиції на наступний день, тому що ви вже зробили покупку.

Однак час летить і потребує повернення.

Тому варто підтримувати контакт з клієнтом, щоб він в якійсь мірі тримав ваш бренд «потилицю» і при необхідності знову використав пропозицію. Саме через Facebook ви можете підтримувати такий контакт.

У зв’язку з тим, що профілі брендів інформують про те, що відбувається в цій компанії – є акція, новий продукт і т. Д. Отже, підписавшись на Facebook, користувач все ще має можливість залишатися на зв’язку.

Так чому варто розміщувати реклама на Facebook?

Як бачите, плюсів дуже багато.

Досить дешево і гнучко. Ви знаєте, що працює, а що ні. Ви можете легко виміряти ефект від кампанії, налаштувати рекламу для конкретних одержувачів і т. Д.

Все це зводиться до того, що цю форму реклами безперечно варто розглянути для власного бізнесу.

В Україні Facebook – це соціальна мережа, яка входить до трійки лідерів з величезним рекламним потенціалом. Якщо ви керуєте власним бізнесом і вже трохи знаєте про просування себе в соціальних мережах, вам, мабуть, цікаво, як створити ефективну в Facebook в 2021 році.

Ми постараємося відповісти на це питання.

Порада №1: створюйте короткострокові кампанії, засновані на конкретних цілях.

Платформа Facebook дозволяє вам вибрати одну з п’яти цілей нашої маркетингової кампанії:

1. генерування продажів;
2. збільшення цільової бази;
3. створення переходів на зовнішній сайт;
4. відображення фото або відео продукту / послуги;
5. пошук кадрів.

Вибір правильної мети особливо важливий для рекламних заходів, тому що він впливає на те, як працюють алгоритми Facebook, що відповідають за діапазон реклами і спосіб її відображення.

рекламу в Facebook

Перехід за посиланням – одна з найважливіших цілей кампанії. Створивши хорошу і ефектну кампанію, можна розраховувати на те, що алгоритми Facebook покажуть рекламу людям, які, ймовірно, натиснуть на неї.

Це призведе до високого рейтингу кліків і низькою ефективної ціною за клік.

Ця мета призначена для людей, зацікавлених у збільшенні відвідуваності сайту.

Конверсія – мета, яка встановлює алгоритм для залучення потенційних клієнтів. Щоб відстежувати таку кампанію, вам необхідно встановити так званий піксель моніторингу конверсії.

Одна з найважливіших цілей реклами – залучення користувачів в контекст публікації.

Здається, що ця мета неизмерима, але дослідження показують велику кореляцію між залученням клієнтів в співтовариства, зосереджені навколо даного продукту або послуги, і кількістю грошей, витрачених на це. Тому варто інвестувати в такий вид кампанії.

Порада № 2: автоматична оптимізація – не найкращий вибір

Багато експертів по інтернет-маркетингу згодні з тим, що має сенс автоматично оптимізувати вашу кампанію в Facebook, однак це варто робити в тому випадку, якщо кількість запитів і хітів перевищує 20 000.

Альтернатива автоматики – ручна оптимізація кампанії.

Хороше рішення створити кампанію для невеликої групи одержувачів (наприклад, близько тисячі). Встановіть високі ставки CPM або CPC, так як це дозволить вам перевершити своїх конкурентів і досягти хорошого охоплення.

Завдяки таким процедурам ви будете перевіряти, як поводяться ваші одержувачі. Продовжуйте робити це, поки не відчуєте, що кампанія правильно орієнтована на вашу аудиторію і рекламний креатив. Тоді почніть повноцінну кампанію з великим бюджетом.

Порада № 3: вивчіть розмір цільової групи.

розмір цільової групи

Щоб домогтися високого рівня взаємодії з вашим контентом, вам потрібно дуже точно вказати свою цільову демографію.

Створюйте кампанії таким чином, щоб розмір цільової групи дозволяв досягти раніше поставлених цілей.

Немає сенсу створювати кампанію, орієнтовану на десятки тисяч чоловік, якщо ви можете точно описати свою мету і створити набагато більш дешеву кампанію для кількох сотень людей.

В кінцевому підсумку виявиться, що останній викликав більше інтересу і цільових конверсій.

Порада №4. Географічний і демографічний таргетинг – ваш союзник.

Хороша аналогія – приказка «хороший у всьому, великий ні в чому», тобто: хороший у всьому, але сильний ні в чому. Реклама в Facebook не буде працювати, якщо ми будемо адресувати її всім.

Набагато краще ретельно відбирати потенційних клієнтів на основі географічних і демографічних даних. Кому адресована реклама нового модуля IT-системи обліку податків? Дітям і підліткам?

Це для людей у ​​віці 30-50 років з великих міст? Вибір, напевно, очевидний. Щоб продати свій продукт, знайте, на кого він націлений, і рекламуйте його тільки цим людям.

Порада № 5: кожне місце, де ви розміщуєте рекламу, має запускатися в окремій рекламної кампанії.

Реклама в Facebook може з’являтися в чотирьох місцях, а саме:

1. у верхньому меню сайту (версії для ПК),
2. між новинних стрічок в мобільній версії сайту,
3. в правій частина екрану сайту на комп’ютері,
4. мережа аудиторії (додатки, пов’язані з Facebook і під патронатом).

Рекомендується розміщувати індивідуальний контент в одному з чотирьох місць. Завдяки такому підходу легше відстежувати ефективність кампанії та оптимізувати її.

Варто пам’ятати, що кампанія в Facebook регулюється тими ж правилами, що і будь-яка інша форма реклами.

Однак сила соціальних мереж зростає з кожним роком, а значить – зростає конкурентоспроможність продукту, що просувається контенту.
Таким чином, ваша творчість відіграє велику роль в рекламі і процесі розробки бренду або продукту.

Якщо він підкріплений хорошим планом, в якому ви чітко визначаєте свою цільову групу, у вас є хороші шанси на успіх.

Facebook відхилив рекламу – можливі причини

Ви новачок в рекламі в Facebook, але твердо впевнені, що керівництва, які ви прочитали раніше, допоможуть вам досягти успіху. Однак буквально через кілька хвилин з’ясовується, що Facebook відхилив рекламу.

Facebook

Наслідуючи приклад старої серії Top Gear, тепер ви можете запитати:

Що могло піти не так?

Якщо ваша реклама відхилили, швидше за все, воно порушувало одну з багатьох рекламних політик Facebook. Деякі правила очевидні, наприклад, реклама алкоголю для неповнолітніх, а деякі збивають з пантелику і неясні, наприклад, занадто багато тексту на фотографії.

Що ще гірше, перевірка реклами може зайняти більше 24 годин, і це призведе до втрати часу, якщо ви не можете точно визначити проблему.

Ось 8 найбільш ймовірних причин, за якими Facebook відхилив вашу рекламу.

1. Ваше оголошення містить слово «Facebook».
2. У рекламному фото занадто багато тексту.
3. Фотографія вашого оголошення показує ефект «до і після».
4. Фотографія вашого оголошення неоднозначна або зображує наготу.
5. На фотографії вашого оголошення зображена фальшива кнопка.
6. Ваша реклама для дорослих призначена для неповнолітніх.
7. Ваше оголошення націлено на цільову сторінку з помилкою 404.
8. Ваше оголошення спрямовує на заражену цільову сторінку.

1. Ваше оголошення містить слово «Facebook».

Якщо ваше оголошення містить слово «Facebook» в будь-якій формі, воно буде відхилено.

Чому?

Facebook не хоче, щоб реклама асоціювалася з їх брендом, тим самим помилково маючи на увазі партнерство, підтримку або спонсорство.
Facebook не хоче, щоб хто-небудь використав їх логотип або інші товарні знаки в своїй рекламі.

Facebook не хоче, щоб такий випадок, коли їх компанія може бути пов’язана з порнографією або насильством.

Щоб уникнути подібних ситуацій, не використовуйте слово «Facebook» в тексті оголошення та на фото. Якщо вам необхідно їх використовувати, замініть їх альтернативними назвами, такими як найбільша соціальна мережа або гігант в соціальних мережах.

2. У рекламному фото занадто багато тексту.

Це найбільш часта причина, по якій Facebook відхилив рекламу. Їх рекламна політика говорить:

Зображення оголошення не може містити більше 20% тексту (включаючи логотип і будь-які слогани).

На жаль, Facebook прямо не пояснює, чому він забороняє такі фотографії, але ми можемо припустити:

Через естетики? Ваша реклама в Facebook повинна бути високої якості, тому фотографія, захаращена текстом, що не дуже естетична.
Через погану роботу? Фотографії з великою кількістю тексту конвертуються гірше. Можливо, з цієї причини Facebook ввів таке правило.

На щастя, з правила 20% є кілька виключень:

Обкладинки книг і компакт-дисків.
Фото товарів з етикеткою.
Скріншоти ігор, додатків або програм.
Афіші заходів, фільмів і т. Д.
Інфографіка фото.

Безумовно, Facebook пропонує простий інструмент, який допоможе вам визначити, чи не порушує фотографія вашої реклами будь-яка з правил.

3. Фотографія вашого оголошення показує ефект «до і після».

Ще одна причина, по якій Facebook відхилив рекламу, – фотографії до і після.

Хоча в Польщі така реклама не заборонена, в США вона вже є. На жаль, Facebook нічого не робить і застосовує одні й ті ж закони у всіх країнах.

Отже:

У рекламі не повинно бути зображень до і після, а також зображень, які припускають, що ви досягнете приголомшливого результату або ефектів, що насправді дуже складно.

Чому Facebook відхилить рекламу, що містить цю фотографію?

Напевно, тому, що такі фото можуть бути просто фальшивими і вводять в оману. Якщо зображення обіцяє несподівані або важкодоступні ефекти, такі як швидке схуднення, ошукані клієнти можуть подати в суд через невиконаної обіцянки.

4. Фотографія вашого оголошення неоднозначна або зображує наготу.

Якщо заглибитися в політику Facebook, ви можете прочитати, що всі фотографії, на яких зображена надмірна нагота або неоднозначні в сексуальному відношенні, будуть видалені. Це стосується і реклами.

Що робити, якщо ваша компанія хоче рекламувати нижню білизну?

Ось в чому проблема. Тому що як ви показуєте свою нижню білизну? Ми повинні показати оголену частину тіла, наприклад, з бюстгальтером.

З досвіду ми знаємо, що навіть після того, як реклама прийнята алгоритмами Facebook, достатньо кількох повідомлень від користувачів, і така реклама може бути заблокована.

Тому заздалегідь переконаєтеся, що фото вашої рекламі теперь не фокусується на частинах тіла, які вважаються інтимними. Крім того, фотографія не повинна бути двозначною або припускати сексуальну поведінку.

Поки у нас немає доступу до будь-якого інструменту Facebook, який на 100% може визначити Якщо фото буде доречним в цьому відношенні, варто спочатку скористатися іншим сервісом під назвою #isitnude. Вам просто потрібно зробити посилання на фотографію або завантажити її зі свого комп’ютера, і алгоритм визначить, чи є фотографія вже оголеною чи ні.

5. На фотографії вашого оголошення зображена фальшива кнопка.

Напевно ви асоціюєте фотографії, які нагадують ескізи відео на YouTube, і не обов’язково переносите їх туди, куди хочете.

Facebook відхилить вашу рекламу за видачу себе за відео або показ підроблених кнопок.

Отже, згідно з правилом, яке свідчить:

Чи не дозволяється використовувати фотографії або зображення, на яких показані функції, яких не існує.

Ваша реклама не повинна бути схожа на фільм. Так що нерухоме фото не може бути фільмом.

Чому?

Тому що це відвертий обман користувачів Facebook. Вони натискають на вашу рекламу, думаючи, що це відео, але виявляється, що це звичайна фотографія.

6. Ваша реклама для дорослих призначена для неповнолітніх.

Наприклад, ви рекламуєте пиво з ресторанної пивоварні. Вам необхідно переконатися, що ваше оголошення націлено на релевантних людей старше 18 років.

Якщо ви хочете рекламувати алкоголь за межами нашої країни, переконайтеся, в якому віці дозволено вживання алкоголю. Пам’ятайте, що іноді пиво і вино дозволено з 16 років, а горілка – з 21 року.

Тому перед включенням реклами варто перевірити закон в даній країні.

7. Ваше оголошення націлено на цільову сторінку з помилкою 404.

Вибираючи оголошення, яке посилається на певний веб-сайт, переконайтеся, що воно існує.

Facebook відхилить ваше оголошення для цільової сторінки, яку ви ще не створили або не опубліковані. Це пов’язано з тим, що Facebook заздалегідь перевіряє URL-адресу, щоб переконатися, що посилання працює і що вміст сторінки відповідає змісту в оголошенні.

Ви не можете рекламувати веб-сайт, якщо рекламний контент повністю відрізняється від його характеру.

8. Ваше оголошення спрямовує на заражену вірусом цільову сторінку.

Одна з речей, які Facebook перевіряє при прийомі реклами, – це безпека.

Якщо Facebook відхилив рекламу, це могло бути викликано шкідливим ПЗ, виявленим на вашому сайті.

Facebook завжди розглядає 3 ситуації:

  1. Ви намагаєтеся навмисно перенаправити користувачів або впровадити шкідливий код в рекламу Facebook.
  2. Ви показуєте повторювану рекламу на своїй цільовій сторінці, і одна з них контрабандою передає шкідливий код.
  3. Швидше за все, ваш сайт був зламаний і розсилає спам без вашого відома або був доданий в багато чорні списки.

Якщо ви не знаєте про це, Facebook надав вам послугу і продемонстрував, що ваш веб-сайт заражений. Якщо ви не виправите це, Facebook не прийме рекламу, яка буде посилатися на ваш домен.
Чому так сталося, що Facebook відхилив рекламу?

Є багато інших причин, за якими Facebook може відхилити вашу рекламу.

Найбільш вірогідні перераховані вище.

Якщо жодна з перерахованих вище причин не відповідає вашому оголошенню, то рекомендується безпосередньо запитати Facebook або відвідати сторінку з правилами та політиками компанії, які ми тут не згадали.

Facebook pixel – що це таке і як він використовується?

Піксель Фейзбука (Facebook pixel) являє собою фрагмент коду, який розміщується на сайті в порядку запису, коли всі відвідують сайт, поки він був авторизований в соціальній мережі.

Піксель – це не створення 21-го століття, але насправді він сходить до самих витоків Інтернету в 1990-х роках, коли деякі користувачі хотіли знати, скільки разів їх електронна пошта була прочитана.

А саме, щоб перевірити це, вони помістили мініатюру розміром 1 x 1 піксель в початок повідомлення, відправили її на певну кількість адрес і чекали, щоб побачити в аналітиці, скільки разів мініатюра відображалася, що було рівнозначне читання цього повідомлення. повідомлення.

Однак сьогодні піксель Facebook можна використовувати більш розумно. Він не тільки надає інформацію про те, скільки людей переглядає певні сторінки вашого веб-сайту, але також допомагає вам здійснювати ремаркетинг для них усіх.

Важливо відзначити, що пікселі корисні тільки в поєднанні з рекламою в соціальній мережі Facebook, і їх необхідно прив’язати до своєї бізнес-облікового запису (бізнес-менеджер Facebook).

Якщо у вас все ще немає бізнес -сторінки в соціальній мережі Facebook, зараз саме час створити її для свого сайту!

Звичайно, в пікселях Facebook немає нічого революційно нового; Фактично, він дуже схожий на Google Analytics, оскільки збирає дані практично ідентичним способом. Що відрізняє його від Google Analytics, так це те, що замість пошукової системи реклама може бути представлена ​​користувачам там, де вони проводять найбільше часу – в соціальній мережі.

ПЕРЕВАГИ ПІКСЕЛІВ

Ви можете використовувати дані, зібрані за допомогою пікселів, по-різному:

Охопите свою цільову аудиторію – якщо ви хочете охопити людей, які вже відвідували ваш сайт і не встигають зв’язатися з вами, піксель приведе вас до них!

  • Ця цільова аудиторія може бути сформована на основі даних, зібраних за допомогою файлів cookie, і ви можете повернутися до неї в майбутніх маркетингових кампаніях.

Більш того, Facebook також пропонує можливість сформувати цільову аудиторію, аналогічну тій, яка відвідувала ваш сайт, щоб ви могли ще більше розширити це коло!

Поліпшення продажів – налаштуйте автоматичне встановлення ставок для кліків від людей, які хочуть купити ваш продукт або послугу, і збільште продажу.

Facebook pixel

Аналізуйте результати своєї реклами. Аналіз успіху вашої реклами в Facebook може допомогти вам зрозуміти, про що ваша реклама і чому вони були успішними чи невдалими.

ЯК ЦЕ НАЛАШТУВАТИ

Хоча згадані терміни можуть здатися незнайомими рядовому неспеціалісту, тому що він нічого не знає про кодування, рекламі, цільових групах і т. Д., насправді все дуже просто.

У бізнес-налаштуваннях натисніть «Пікселі», створіть новий піксель і зв’яжіть його з рекламним аккаунтом. Потім відкрийте цей новий піксель і зв’яжіть його з сайтом, вставивши фрагмент коду у вихідний код свого сайту. Код активний, якщо горить зелене світло, що ви можете перевірити в будь-який момент.

ОСКІЛЬКИ ПІКСЕЛЬ ЗБІЛЬШУЄ ПРОДАЖУ

Після запуску пікселя дайте йому деякий час зібрати дані. Чим більше часу пройде, тим більше корисної інформації ви зможете дізнатися.

Таким чином, наприклад, в аналітиці ви можете побачити статистику про те, коли користувачі заходили на ваш сайт, в які дні було найбільше , якої статі, з якої країни вони прийшли, знайшли вони вас через Google, соціальні мережі або безпосередньо через сайт, і навіть через який пристрій і з якою операційною системою вони його відвідали (Windows, iOS, Android, настільний комп’ютер).

Всю цю інформацію ви можете знайти в огляді, а для більш серйозного аналізу необхідно скласти послідовність кроків, за якими користувачі заходили на сайт і відвідували потрібну сторінку.

Для користувача дані, витягнуті по пікселям

Коли ви робите нове просування (рекламу), вам потрібно всього лише використовувати аудиторію, яка відвідала певну сторінку (наприклад, у випадку з іноземної мовною школою – курс німецької або англійської мови) і почати кампанію. Все інше просто йде.

Ще один відмінний варіантом є аналогічними аудиторіями (Двійник аудиторія), які можна використовувати для нового продажу, а також відстеження конверсії – або в той момент, коли звичайний відвідувач сайту стає клієнтом – і, таким чином, економічна ефективність всього цим спосіб реклами.

Звичайно, вся інформація, яку ви отримуєте, носить загальний характер, і ви ніколи не отримаєте інформацію профілю людини з ім’ям і прізвищем, але ви можете розраховувати тільки на те, що ваше оголошення буде показано вашої цільової аудиторії, яка відповідає заданим критеріям в заданий період часу.

ПОМІЧНИК з виявлення ПІКСЕЛІВ САЙТУ

Якщо ви хочете йти в ногу з конкурентами і перевіряти, як вони залучають клієнтів, ви можете встановити плагін для веб-браузера Chrome Pixel Detector. З його допомогою ви можете легко визначити, чи використовує його веб-сайт і для яких цілей.

Крім того, якщо з якоїсь причини на вашому сайті перестає працювати піксель, ви можете легко визначити це шляхом регулярної перевірки.

Інструмент Facebook Insights

Цифровий маркетинг і SEO стали тісно пов’язані за останні кілька років, настільки, що навряд чи можна провести чітку межу між ними і SMM (маркетинг в соціальних мережах), який дехто вважає особливою сферою бізнесу.

Те , що роблять фахівці з маркетингу в соціальних мережах, – це цілком логічно – соціальні мережі і просування бренду в них. Одна з найважливіших соціальних мереж, якщо не найвпливовіша за останні кілька років, – це Facebook.

З моменту свого створення Facebook також домігся великих успіхів з точки зору аналітики, яку він пропонує своїм бізнес- користувачам. І це легко побачити за допомогою інструменту Facebook Page Insights.

facebook insights

Інструмент Insights – це спеціальний інструмент, за допомогою якого власники сайтів (не професійний, а бізнес-сторінки) отримують загальну інформацію про відвідувачів і користувачів сайту – демографічні дані, пристрій, за допомогою якого можна отримати доступ до сторінки, час, проведений на сторінці, кількість лайків / репоста / коментарів / згадок, рекламних кампаній, перегляду відео і т. д.

Відповідь на це питання в першу чергу залежить від власника сайту, адміністратора соціальної мережі або будь-якого іншого члена команди контент-стратегії.

на підставі всіх цих даних можуть бути складені звіти про успішність, відвідуваність, зміни в роботі і т. Д.

Ви можете отримати дані в бажаному форматі, натиснувши кнопку «Експорт», розташовану в правому верхньому куті вкладки «Обзор»

Цей інструмент може дати компаніям уявлення про тому, як витрачаються кошти, вкладені в просування в Facebook, і яка рентабельність інвестицій (ROI).

Грунтуючись на всій цій інформації, ви також можете зберегти контент-стратегію або навіть персонажа для цільової групи (ви можете дізнатися більше про це на Mozu).

Виходячи з досвіду, ми рекомендуємо вам не дивитися цей інструмент занадто часто – замість того, щоб зосередитися на утриманні, ви будете зачаровані числами, які легко відвернуть вас. Цей інструмент повинен робити прямо протилежне: допомагати вам створювати контент і покращувати діловий імідж компанії. Тому ми пропонуємо помірний огляд і звітність на щомісячній (або навіть щоквартальної) основі.

error: Вміст захищений!!