Поради для ефективної реклами в Facebook в 2021 році?

В Україні Facebook – це соціальна мережа, яка входить до трійки лідерів з величезним рекламним потенціалом. Якщо ви керуєте власним бізнесом і вже трохи знаєте про просування себе в соціальних мережах, вам, мабуть, цікаво, як створити ефективну в Facebook в 2021 році.

Ми постараємося відповісти на це питання.

Порада №1: створюйте короткострокові кампанії, засновані на конкретних цілях.

Платформа Facebook дозволяє вам вибрати одну з п’яти цілей нашої маркетингової кампанії:

1. генерування продажів;
2. збільшення цільової бази;
3. створення переходів на зовнішній сайт;
4. відображення фото або відео продукту / послуги;
5. пошук кадрів.

Вибір правильної мети особливо важливий для рекламних заходів, тому що він впливає на те, як працюють алгоритми Facebook, що відповідають за діапазон реклами і спосіб її відображення.

рекламу в Facebook
Shot of a beautiful young woman receives notifications on smart phone. Social media and digital online concept. Social media and people network technology concept.

Перехід за посиланням – одна з найважливіших цілей кампанії. Створивши хорошу і ефектну кампанію, можна розраховувати на те, що алгоритми Facebook покажуть рекламу людям, які, ймовірно, натиснуть на неї.

Це призведе до високого рейтингу кліків і низькою ефективної ціною за клік.

Ця мета призначена для людей, зацікавлених у збільшенні відвідуваності сайту.

Конверсія – мета, яка встановлює алгоритм для залучення потенційних клієнтів. Щоб відстежувати таку кампанію, вам необхідно встановити так званий піксель моніторингу конверсії.

Одна з найважливіших цілей реклами – залучення користувачів в контекст публікації.

Здається, що ця мета неизмерима, але дослідження показують велику кореляцію між залученням клієнтів в співтовариства, зосереджені навколо даного продукту або послуги, і кількістю грошей, витрачених на це. Тому варто інвестувати в такий вид кампанії.

Порада № 2: автоматична оптимізація – не найкращий вибір

Багато експертів по інтернет-маркетингу згодні з тим, що має сенс автоматично оптимізувати вашу кампанію в Facebook, однак це варто робити в тому випадку, якщо кількість запитів і хітів перевищує 20 000.

Альтернатива автоматики – ручна оптимізація кампанії.

Хороше рішення створити кампанію для невеликої групи одержувачів (наприклад, близько тисячі). Встановіть високі ставки CPM або CPC, так як це дозволить вам перевершити своїх конкурентів і досягти хорошого охоплення.

Завдяки таким процедурам ви будете перевіряти, як поводяться ваші одержувачі. Продовжуйте робити це, поки не відчуєте, що кампанія правильно орієнтована на вашу аудиторію і рекламний креатив. Тоді почніть повноцінну кампанію з великим бюджетом.

Порада № 3: вивчіть розмір цільової групи.

розмір цільової групи
Abstract depiction of a group of connected people. Perfectly usable for a wide range of different topics like social media, business relationships and networking, the global spread of the coronavirus in 2020 or epidemiology in general.

Щоб домогтися високого рівня взаємодії з вашим контентом, вам потрібно дуже точно вказати свою цільову демографію.

Створюйте кампанії таким чином, щоб розмір цільової групи дозволяв досягти раніше поставлених цілей.

Немає сенсу створювати кампанію, орієнтовану на десятки тисяч чоловік, якщо ви можете точно описати свою мету і створити набагато більш дешеву кампанію для кількох сотень людей.

В кінцевому підсумку виявиться, що останній викликав більше інтересу і цільових конверсій.

Порада №4. Географічний і демографічний таргетинг – ваш союзник.

Хороша аналогія – приказка «хороший у всьому, великий ні в чому», тобто: хороший у всьому, але сильний ні в чому. Реклама в Facebook не буде працювати, якщо ми будемо адресувати її всім.

Набагато краще ретельно відбирати потенційних клієнтів на основі географічних і демографічних даних. Кому адресована реклама нового модуля IT-системи обліку податків? Дітям і підліткам?

Це для людей у ​​віці 30-50 років з великих міст? Вибір, напевно, очевидний. Щоб продати свій продукт, знайте, на кого він націлений, і рекламуйте його тільки цим людям.

Порада № 5: кожне місце, де ви розміщуєте рекламу, має запускатися в окремій рекламної кампанії.

Реклама в Facebook може з’являтися в чотирьох місцях, а саме:

1. у верхньому меню сайту (версії для ПК),
2. між новинних стрічок в мобільній версії сайту,
3. в правій частина екрану сайту на комп’ютері,
4. мережа аудиторії (додатки, пов’язані з Facebook і під патронатом).

Рекомендується розміщувати індивідуальний контент в одному з чотирьох місць. Завдяки такому підходу легше відстежувати ефективність кампанії та оптимізувати її.

Варто пам’ятати, що кампанія в Facebook регулюється тими ж правилами, що і будь-яка інша форма реклами.

Однак сила соціальних мереж зростає з кожним роком, а значить – зростає конкурентоспроможність продукту, що просувається контенту.
Таким чином, ваша творчість відіграє велику роль в рекламі і процесі розробки бренду або продукту.

Якщо він підкріплений хорошим планом, в якому ви чітко визначаєте свою цільову групу, у вас є хороші шанси на успіх.

Facebook відхилив рекламу? ось 8 можливих причин

Чому варто розміщувати рекламу в Facebook? 9 причин

Як підняти сайт в гуглі? Пошукова оптимізація (самостійно)

Як подорожувати по світу майже безкоштовно: 13 способів

23 сайти для заробітку грошей без вкладень | Заробіток в Інтернеті для новачків

Створення сайтів: Візитка > Корпоративний > Магазин

Як запустити рекламу в Тік Ток — покрокова інструкція

Як розблокувати рекламний кабінет Facebook