Стаття розповість, що таке таргетована реклама, кому підійде таргет в ТікТок, як зареєструвати рекламний аккаунт і запустити рекламу.
За останній рік соціальна майданчик ТікТок стала ще одним популярним додатком користувачів. Його аудиторія вже більше 500 мільйона чоловік по всьому світу. А не так давно платформу не приймали всерйоз, зате зараз користувачі відкривають його близько семи разів на день і в середньому проводять там 40 хвилин часу.
Платформу ТікТок можна використовувати як власний блог, так і для введення бізнесу в Інтернеті.
Основний інструмент просування, як і в інших соціальних мережах – таргетована реклама. У ТікТок, як і на будь-який інший майданчику, вона має свої особливості.
Що таке таргетована реклама?
Серед користувачів просто «Таргет». Це оголошення, онлайн-реклама. При правильному налаштуванні є ефективним інструментом для пошуку певної цільової аудиторії.
У учасника мережі з’являється реклама товарів або послуг, які можуть його зацікавити. За посиланням він переходить на сайт з продукцією або послугами, де дізнається всю інформацію докладніше.
Кому підійде таргетирована реклама в ТікТок
У ТікТок треба вміти зацікавити аудиторію, бути незвичайним, цікавий, а головне не нудним. Користувачеві, запускающему таргет, потрібно обов’язково знайти таку фішку, яка відрізняла б його від інших.
ТікТок відноситься до додатків для молоді. Щоб реклама була вдалою, потрібно моніторити Інтернет і стежити за трендами і новинками.
Сфери, в яких таргетована реклама в ТікТок буде ефективна:
1. Популярні бренди великих магазинів.
2. Сайти і сервіси.
3. Онлайн-консультації різної спрямованості.
4. Навчальні онлайн-курси.
5. Нові мобільні додатки.
Перш ніж щось просувати в ТікТок визначитеся з аудиторією. На навряд чи послуги і товари для більш зрілої аудиторії привернуть увагу молоді.
Але судячи з останніми статистичними даними, до молоді все більше підтягується і більш зріле покоління, тому цільова аудиторія поступово розширюється.
Якщо судити з досвіду вже популярних майданчиків, це закономірність соціальної мережі.
Сфери, в яких таргетована реклама в ТікТок буде неефективна:
1. B2B продажу.
2. Магазини, які мало відомі і працюють тільки в режимі офлайн.
3. Дорогі продукти.
У будь-якому випадку, реклама повинна бути креативною. Варіанти варто тестувати, навіть якщо таргет не зайшов з першого разу, не варто відмовлятися від цього методу просування свого бізнесу або бренду.
Фахівці рекомендують тестувати креативи.
Підготовка реклами в ТікТок до запуску
Користувачі соціальних мереж люблять обговорювати одну й ту ж саму тему протягом тижнів або місяців. Такі теми потрапляють і задають тренд.
За трендами потрібно стежити, ніколи не знаєш, що зацікавить суспільство сьогодні.
Рекламу потрібно продумувати так, щоб вона була близька до нинішніх трендів в ТікТок.
Реклама повинна бути:
• креативної;
• спрямована на певну аудиторію;
• максимально простою і зрозумілою;
• показувати вигоду від придбання;
• яскравою, без використання негативу;
• картинка в рекламі не повинна залучати більше уваги, ніж текст;
Важливо! Реклама повинна викликати у споживача емоції. Якщо транслюється ролик виводить на емоції, це половина успіху.
Як створити рекламний аккаунт?
Рекомендується слідувати наступній інструкції:
Крок 1: Для створення рекламного аккаунта використовуємо TikTok Ads. Вказуємо електронну пошту, сайт, назва компанії і тематику оголошень.. Заходимо на сайт tiktok. com і реєструємося.
Крок 2: Знайомимося з правилами розміщення реклами. І якщо все влаштовує, відправляємо заявку. Через 4 години аккаунт в TikTok Ads буде активний. Оповіщення прийде на пошту.
Як створити рекламу?
Таргет оформляється за таким алгоритмом:
Крок 1: Для створення реклами потрібно увійти в обліковий запис TikTok Ads. Поки що там немає російської мови, тому вибираємо англійська.
Крок 2: Шукаємо вкладку «Campaigns» (компанія) і створюємо (Create).
Крок 3: Вибираємо мета компанії:
• Traffic – збільшує кількість переходів на продукт;
• App Install – кількість завантажень додатка;
• Conversions – залучення аудиторії.
Найчастіше рекламодавці вибирають останній варіант.
Крок 4: Вказуємо бюджет компанії і її назва. Суму потрібно вводити з розділовою точкою.
Крок 5: Найважливіший пункт – вибрати, як і де транслювати рекламу. Є два варіанти: розміщення автоматичне або розміщувати тільки на обраних майданчиках.
Другий варіант менш ефективний в роботі. Деякі користувачі Тік Ток не бачитимуть рекламу.
Крок 6: Додаємо інформацію про компанію, товари і послуги. Не забуваємо про тегах. Вони допоможуть знайти цільову аудиторію набагато швидше.
Крок 7: Далі потрібні параметри цільової аудиторії: їх вік, інтереси і т.д. так формується аудиторія, яка в подальшому буде бачити рекламу. Категорії інтересів представлені на сайті:
• освіту, навчання;
• подорож;
• автомобілі;
• краса і здоров’я;
• діти і материнство;
• одяг та аксесуари;
• нові додатки;
• домашні тварини;
• гри;
• новини;
• спорт;
• їжа та напої.
Крок 8: Вказуємо денний бюджет і ціну за відвідування сайту (конверсія). Таким чином вибудовує алгоритм.
Крок 9: Створюємо рекламне оголошення. Завантажуємо на сайт і додаємо опис.
Не потрібно забувати, що креатив – це 90% успіху. Реклама не повинна нести негатив, його і в реальному світі вистачає. Перед створенням реклами, заздалегідь продумайте аудиторію.
Без аналізу кінцевого споживача або користувача ніколи не знайти покупця конкретних товарів або послуг.
26 способів пасивного доходу в Інтернеті
Як розкрутити відео Тік Ток та потрапити в рекомендації
15 популярних способів залучення клієнтів через Інтернет
10 способів безкоштовного просування в Instagram