Як запустити рекламу в Тік Ток – покрокова інструкція

Стаття розповість, що таке таргетована реклама, кому підійде таргет в ТікТок, як зареєструвати рекламний аккаунт і запустити рекламу.

За останній рік соціальна майданчик ТікТок стала ще одним популярним додатком користувачів. Його аудиторія вже більше 500 мільйона чоловік по всьому світу. А не так давно платформу не приймали всерйоз, зате зараз користувачі відкривають його близько семи разів на день і в середньому проводять там 40 хвилин часу.

Платформу ТікТок можна використовувати як власний блог, так і для введення бізнесу в Інтернеті.

Основний інструмент просування, як і в інших соціальних мережах – таргетована реклама. У ТікТок, як і на будь-який інший майданчику, вона має свої особливості.

Що таке таргетована реклама?

Серед користувачів просто «Таргет». Це оголошення, онлайн-реклама. При правильному налаштуванні є ефективним інструментом для пошуку певної цільової аудиторії.

У учасника мережі з’являється реклама товарів або послуг, які можуть його зацікавити. За посиланням він переходить на сайт з продукцією або послугами, де дізнається всю інформацію докладніше.

Кому підійде таргетирована реклама в ТікТок

У ТікТок треба вміти зацікавити аудиторію, бути незвичайним, цікавий, а головне не нудним. Користувачеві, запускающему таргет, потрібно обов’язково знайти таку фішку, яка відрізняла б його від інших.

таргетирована реклама в ТікТок

ТікТок відноситься до додатків для молоді. Щоб реклама була вдалою, потрібно моніторити Інтернет і стежити за трендами і новинками.

Сфери, в яких таргетована реклама в ТікТок буде ефективна:

1. Популярні бренди великих магазинів.
2. Сайти і сервіси.
3. Онлайн-консультації різної спрямованості.
4. Навчальні онлайн-курси.
5. Нові мобільні додатки.

Перш ніж щось просувати в ТікТок визначитеся з аудиторією. На навряд чи послуги і товари для більш зрілої аудиторії привернуть увагу молоді.

Але судячи з останніми статистичними даними, до молоді все більше підтягується і більш зріле покоління, тому цільова аудиторія поступово розширюється.

Якщо судити з досвіду вже популярних майданчиків, це закономірність соціальної мережі.

Сфери, в яких таргетована реклама в ТікТок буде неефективна:

1. B2B продажу.
2. Магазини, які мало відомі і працюють тільки в режимі офлайн.
3. Дорогі продукти.

У будь-якому випадку, реклама повинна бути креативною. Варіанти варто тестувати, навіть якщо таргет не зайшов з першого разу, не варто відмовлятися від цього методу просування свого бізнесу або бренду.

Фахівці рекомендують тестувати креативи.

Підготовка реклами в ТікТок до запуску

Користувачі соціальних мереж люблять обговорювати одну й ту ж саму тему протягом тижнів або місяців. Такі теми потрапляють і задають тренд.

За трендами потрібно стежити, ніколи не знаєш, що зацікавить суспільство сьогодні.

Рекламу потрібно продумувати так, щоб вона була близька до нинішніх трендів в ТікТок.

Реклама повинна бути:

• креативної;
• спрямована на певну аудиторію;
• максимально простою і зрозумілою;
• показувати вигоду від придбання;
• яскравою, без використання негативу;
• картинка в рекламі не повинна залучати більше уваги, ніж текст;

Важливо! Реклама повинна викликати у споживача емоції. Якщо транслюється ролик виводить на емоції, це половина успіху.

Як створити рекламний аккаунт?

TikTok Ads

Рекомендується слідувати наступній інструкції:

Крок 1: Для створення рекламного аккаунта використовуємо TikTok Ads. Вказуємо електронну пошту, сайт, назва компанії і тематику оголошень.. Заходимо на сайт tiktok. com і реєструємося.

Крок 2: Знайомимося з правилами розміщення реклами. І якщо все влаштовує, відправляємо заявку. Через 4 години аккаунт в TikTok Ads буде активний. Оповіщення прийде на пошту.

Як створити рекламу?

Таргет оформляється за таким алгоритмом:

Крок 1: Для створення реклами потрібно увійти в обліковий запис TikTok Ads. Поки що там немає російської мови, тому вибираємо англійська.

Крок 2: Шукаємо вкладку «Campaigns» (компанія) і створюємо (Create).

Крок 3: Вибираємо мета компанії:

• Traffic – збільшує кількість переходів на продукт;
• App Install – кількість завантажень додатка;
• Conversions – залучення аудиторії.

Найчастіше рекламодавці вибирають останній варіант.

Крок 4: Вказуємо бюджет компанії і її назва. Суму потрібно вводити з розділовою точкою.

Крок 5: Найважливіший пункт – вибрати, як і де транслювати рекламу. Є два варіанти: розміщення автоматичне або розміщувати тільки на обраних майданчиках.

Другий варіант менш ефективний в роботі. Деякі користувачі Тік Ток не бачитимуть рекламу.

Крок 6: Додаємо інформацію про компанію, товари і послуги. Не забуваємо про тегах. Вони допоможуть знайти цільову аудиторію набагато швидше.

Крок 7: Далі потрібні параметри цільової аудиторії: їх вік, інтереси і т.д. так формується аудиторія, яка в подальшому буде бачити рекламу. Категорії інтересів представлені на сайті:

• освіту, навчання;
• подорож;
• автомобілі;
• краса і здоров’я;
• діти і материнство;
• одяг та аксесуари;
• нові додатки;
• домашні тварини;
• гри;
• новини;
• спорт;
• їжа та напої.

Крок 8: Вказуємо денний бюджет і ціну за відвідування сайту (конверсія). Таким чином вибудовує алгоритм.

Крок 9: Створюємо рекламне оголошення. Завантажуємо на сайт і додаємо опис.

Не потрібно забувати, що креатив – це 90% успіху. Реклама не повинна нести негатив, його і в реальному світі вистачає. Перед створенням реклами, заздалегідь продумайте аудиторію.

Без аналізу кінцевого споживача або користувача ніколи не знайти покупця конкретних товарів або послуг.

26 способів пасивного доходу в Інтернеті

Як розкрутити відео Тік Ток та потрапити в рекомендації

15 популярних способів залучення клієнтів через Інтернет

10 способів безкоштовного просування в Instagram

Популярні хештеги для Тік Ток ( актуальні на 2021 рік )

Залишити відповідь