Маркетинг – це те, що забезпечує ідеальну сумісність вашого товару або послуги з клієнтом таким чином, що клієнт залишається задоволений і захоче ще раз повторити отриманий досвід.
Що вам потрібно знати про маркетолога?
1. Маркетолог не є шаманом, який щось, десь підкрутить, “почаклує” і буде “Щастя” – він дослідник і критик, який перебуваючи в позиції покупця повинен промацати і пронюхати бізнес з ніг до голови, виявляючи і виправляючи по ходу все, що може доставити клієнту дискомфорт.
Як тільки маркетолог завершив обзорини бізнесу, він повертається в початок і повторює процедуру заново – даний процес поліпшень є постійним.
2. Маркетолог постійно досліджує те, яким чином споживачі можуть ще задовольнити свою потребу, виявляючи альтернативні продукти і послуги, які не є прямими конкурентами, а знаходяться в суміжних або альтернативних галузях.
Таким чином він здатний якісно поліпшити продукти і послуги компанії, і зміцнити позиції компанії на ринку.
3. Маркетолог постійно виявляє нові інструменти і методи:
- комунікації зі споживачем,
- відстеження поведінки споживача,
- оптимізації процесів підприємства.
Всі дії маркетолога є нічим іншим, як експериментальним методом проб і помилок, тому що йому доводиться весь час пробувати щось нове, комбінувати, запускати, відстежувати, аналізувати, робити висновки, зіставляти і вибирати найкраще з виявленого.
А це як Ви розумієте витрати, як часу, так і грошей, які йдуть на пошук найбільш оптимальних стратегічних і тактичних кроків для компанії, а так само, на підвищення кваліфікації вашого дослідницького центру під назвою “Відділ маркетингу”.
Скільки потрібно виділяти ресурсів на маркетинг?
А) Вам забезпечено місце в трійці лідерів, якщо ви інвестуєте в маркетинг 7-8% від валового доходу.
В) Ваша компанія буде непогано себе почувати, але в гонці ви навряд чи виграєте, якщо ваші інвестиції в маркетинг становлять 3-5% від валового доходу – тільки якщо ви зможете розробити долає серця продукт, який в рівній мірі представляє функціональну і емоційну цінність і є єдиним у своєму роді.
С) Маркетинг буде для вас тупою статтею витрат, якщо ви “витрачаєте” на нього не більше 2% – не чекайте результатів, їх не буде.
Краще закотити круту вечеруху з салютом, рядженими дівками і самоваром з вискаря! Як мінімум буде весело і вийдуть прикольні фотки!)
Поділіться цією публікацією, якщо вважаєте її корисною або поставте лайк якщо вона вам просто сподобалася.
Як збільшити ефективність email-розсилок
Де взяти гроші ( без кредиту ) щоб погасити кредит