Що таке Маркетинг і хто такий Маркетолог

Маркетинг – це те, що забезпечує ідеальну сумісність вашого товару або послуги з клієнтом таким чином, що клієнт залишається задоволений і захоче ще раз повторити отриманий досвід.

Що вам потрібно знати про маркетолога?

1. Маркетолог не є шаманом, який щось, десь підкрутить, “почаклує” і буде “Щастя” – він дослідник і критик, який перебуваючи в позиції покупця повинен промацати і пронюхати бізнес з ніг до голови, виявляючи і виправляючи по ходу все, що може доставити клієнту дискомфорт.

Як тільки маркетолог завершив обзорини бізнесу, він повертається в початок і повторює процедуру заново – даний процес поліпшень є постійним.

2. Маркетолог постійно досліджує те, яким чином споживачі можуть ще задовольнити свою потребу, виявляючи альтернативні продукти і послуги, які не є прямими конкурентами, а знаходяться в суміжних або альтернативних галузях.

Що таке Маркетинг

Таким чином він здатний якісно поліпшити продукти і послуги компанії, і зміцнити позиції компанії на ринку.

3. Маркетолог постійно виявляє нові інструменти і методи:

  • комунікації зі споживачем,
  • відстеження поведінки споживача,
  • оптимізації процесів підприємства.

Всі дії маркетолога є нічим іншим, як експериментальним методом проб і помилок, тому що йому доводиться весь час пробувати щось нове, комбінувати, запускати, відстежувати, аналізувати, робити висновки, зіставляти і вибирати найкраще з виявленого.

А це як Ви розумієте витрати, як часу, так і грошей, які йдуть на пошук найбільш оптимальних стратегічних і тактичних кроків для компанії, а так само, на підвищення кваліфікації вашого дослідницького центру під назвою “Відділ маркетингу”.

Скільки потрібно виділяти ресурсів на маркетинг?

А) Вам забезпечено місце в трійці лідерів, якщо ви інвестуєте в маркетинг 7-8% від валового доходу.

В) Ваша компанія буде непогано себе почувати, але в гонці ви навряд чи виграєте, якщо ваші інвестиції в маркетинг становлять 3-5% від валового доходу – тільки якщо ви зможете розробити долає серця продукт, який в рівній мірі представляє функціональну і емоційну цінність і є єдиним у своєму роді.

С) Маркетинг буде для вас тупою статтею витрат, якщо ви “витрачаєте” на нього не більше 2% – не чекайте результатів, їх не буде.

Краще закотити круту вечеруху з салютом, рядженими дівками і самоваром з вискаря! Як мінімум буде весело і вийдуть прикольні фотки!)

Поділіться цією публікацією, якщо вважаєте її корисною або поставте лайк якщо вона вам просто сподобалася.

Як збільшити ефективність email-розсилок

Де взяти гроші ( без кредиту ) щоб погасити кредит

Реальний заробіток на коментарях, репостах і лайках