У нього понад півмільярда користувачів, більше завантажень в 2019 році, ніж у YouTube, Twitter і Facebook, і його вартість перевищує 75 мільярдів доларів США. Чому все в захваті від новачка – TikTok?
Якщо ви старше 40 років, а не мілленіал, вам, ймовірно, знадобиться пояснення привабливості авокадо на тості. Точно так же, якщо вам більше 16 років, вам, ймовірно, знадобиться пояснення привабливості TikTok.
TikTok – це додаток для створення відео тривалістю не більше 15 секунд, в якому користувачі співають, танцюють, грають або створюють меми на тлі попередньо записаних звуками і пісень.
Він надає вам цілий ряд функцій редагування, що спрощує створення контенту.
Історія TikTok починається в 2014 році з додатка Musical.ly. Musical.ly – це додаток, запущене двома китайськими підприємцями, Алексом Чжу і білу Ян, воно було створено як проста Тб з синхронізацією губ.
Перенесемося в 2017 рік, і Musical.ly був придбаний пекінської технологічною компанією ByteDance приблизно за 1 мільярд доларів США. У той час ByteDance вже володів версією TikTok і після придбання об’єднав її з Musical.ly, створивши більш повну платформу для синхронізації губ.
За даними Bloomberg, за станом на 2019 рік ByteDance оцінюється в понад 75 мільярдів доларів.
Після закриття Vine в 2016 році, аналогічного додатка для створення коротких відеороликів, багато відомі імена, створені на Vine (одним з яких був Логан Пол), або перейшли на YouTube, або на TikTok в якості своєї останньої платформи.
З вимиранням Vine утворилася порожнеча для короткометражних відеороликів, яку TikTok зміг заповнити. Частка 18-24-річних, які використовують Vine, склала близько 28,1% з 200 мільйонів щомісячних користувачів.
У світі четирехсекундной концентрації уваги зручність використання TikTok неймовірно вітається. Великі бази даних аудіо і фільтрів в поєднанні з простотою редагування роблять завантаження комедійного контенту набагато простіше, ніж такі додатки, як Instagram або Snapchat, які вимагають більшої підготовки.
TikTok описує свою привабливість в такий спосіб: «захоплювати і представляти світ творчості, знань і дорогоцінних моментів життя прямо з мобільного телефону.
TikTok дозволяє кожному бути творцем і спонукає користувачів ділитися своєю пристрастю і творчим самовираженням через свої відео ».
TikTok в основному має набагато меншу кількість користувачів, 66% всіх його користувачів молодше 30 років, при цьому 60% щомісячних користувачів додатка складають від 16 до 24.
На відміну від Instagram, наприклад, у якого набагато менше концентрована вікова демографія. Для TikTok це означає, що його контент набагато більш цілеспрямований і сфокусований, люди, які використовують TikTok, також є людьми, що створюють його контент.
Комедійний стиль TikTok залишається знайомим, так як люди завжди створюють кліпи одного віку.
The New York Times похвалила TikTok як «єдину по-справжньому приємну існуючу соціальну мережу», завдяки його суворого дотримання вимог онлайн-безпеки, безпеки неповнолітніх та твердої позиції проти онлайн-знущань.
Контент переміщується за допомогою хештегов, як і в Instagram.
Якщо ви виконаєте пошук по хештегом «Yeehaw», який використовується майже 200 мільйонами людей, ви точно знаєте, що отримуєте (танцюючі ковбої на Old Town Road). Це обнадіює як користувача, так і, можливо, старшого опікуна або батька.
TikTok – це платформа для коротких і милих комедійних жанрів, але вона відмінно справляється з цим.
Це також дозволяє знаменитостям розширюватися для більш молодий і нової аудиторії. #TumbleweedChallege Джиммі Феллон створив 8000 відео з більш ніж 9 мільйонами переглядів за сім днів.
Це дозволяє Феллон і таким знаменитостям, як він, підключитися до нового резервуару з цих 500 мільйонів користувачів, багато з яких не знають Феллон і його світлового нічного ток-шоу.
Як створити акаунт в Тік Ток
Для того щоб створити акаунт в Тік Ток потрібно зайти в гугл плей маркет ( скачати додаток і діяти сгідно скриншотів – які розташовані нижче )
Як стати популярним в Тік Ток
Tik Tok – одна з найбільш відвідуваних соціальних мереж в світі. Тут блогери з усього світу знімають і викладають короткі відеоролики різного змісту. Тривалість таких роликів не більше 60 секунд. Кожен блогер прагне до розкручування своєї сторінки, залучення масової аудиторії, одним словом, до популярності.
Всі блогери різні, але основні шляхи до популярності однакові для всіх.
По-перше, потрібно бути активним і постійно знімати цікавий контент. Важливо, щоб ролики блогера були цікаві йому самому, і він не знімав їх «з-під палки».
Також потрібно подбати не тільки про зміст каналу, а й його оформленні.
Чіпляє аватарка, короткий і яскравий нікнейм, коротка і незвичайна інформація про себе – все це формує єдиний, неповторний стиль блогера, а оригінальність – це перше, що привертає інших користувачів.
В інформації про себе блогеру можна розмістити посилання на свої акаунти в інших соц-мережах. Це дозволить йому розширити свою аудиторію і своє творче простір.
По-друге, публіка цінує справжні почуття і емоції. Награність і ненатуральність відштовхує глядачів і може викликати хвилі негативи і «Хейта» на автора.
Найчастіше невдоволення аудиторії виливається в негативних коментарях і її анулювання від блогера. Тобто нещирий блогер ризикує втратити аудиторію.
По-третє, активність блогера має на увазі не тільки оновлення його сторінки і поповнення контенту цікавими роликами, а й його участь у творчості інших блогерів.
Він може залишати лайки і цікаві коментарі під чужими постами, що носять не тільки характер заохочення і похвали, але і запрошують на сторінку самого коментатора.
Також важливо відповідати на коментарі користувачів конкретно на власній сторінці.
По-четверте, користувачів Tik Tok привертають масові спільні ролики різних блогерів.
Якщо блогер ще тільки стоїть на шляху до популярності, він може знятися в колаборації з іншими знаменитими Тіктокери і прорекламуватися таким чином.
Також можна урізноманітнити свій контент цікавими хештегами і описами до роликів.
Можна знімати прямі ефіри, оживляти відео спец-ефектами, фантастичними масками, популярними або просто класними треками.
Крім цього аудиторію залучать конкурси та опитування, а ще – бонуси, наприклад, «кожен 15-ий передплатник отримує набір стікерів, можливість прорекламувать, якийсь презент і так далі». Такі соціальні моменти мають великий вплив на публіку.
Після оформлення свого профілю і контенту блогеру рекомендується звернути увагу і на залучення аудиторії прямими шляхами.
- Він може запросити своїх друзів, щоб вони в подальшому розповсюдили потрібний аккаунт серед своїх знайомих.
Також можна «накручувати підписників» аудиторію через спеціальні додатки. Установка таких додатків безкоштовна, на деяких з них можна навіть заробити, але десь гроші витратити все ж доведеться.
Адже накручування аудиторії в таких додатках може включати покупку живих підписників, лайків, переглядів і коментарів.
Висновок
Тут люди викладають власні короткі ролики, а інші користувачі дивляться їх, коментують і ставлять лайки. При цьому на найпопулярніших акаунтах вже мільярди лайків і трильйони переглядів. Тому багатьом цікаво, як стати популярним в TikTok.
Для того, щоб стати популярним тіктокером, необхідно дотримуватися цих простих кроків, які дозволять отримати перші перегляди і лояльних користувачів.
1. Використовувати тренди
Якщо у профілю в мережі немає конкретного напрямку, то можна стежити за трендами і записувати відео, які будуть схожі на ролики від популярних авторів.
В Тік Ток кожен день з’являються десятки трендів, за якими можна записувати власні відео.
2. Якісний контент
Найголовніший пункт, про який всі забувають – створювати якісний контент. Якщо записувати відео на погану камеру, а також викладати ролики, де незрозуміло, що відбувається, то таке ніхто не буде дивитися.
Скільки б відео автор не встиг викласти, з часом алгоритми Тік Тока будуть все менше і менше просувати його в рекомендаціях. В результаті, ролики такого Завтра будуть збирати нуль переглядів.
Щоб цього уникнути, потрібно створювати тільки якісний контент, на який буде приємно і цікаво дивитися. Можна створити розвиває канал на певну тему, що допоможе створити власну лояльну аудиторію, яким це буде цікаво.
3. Оформлення профілю
Якісне оформлення власного профілю слід почати з ника. Потрібно підібрати легкочитаємий і цікаву назву для свого каналу.
Також необхідно завантажити якісну і красиву картинку, якщо це блог, то можна завантажити власну фотографію.
Також необхідно зробити красиве опис профілю. У ньому необхідно коротко розповісти про що даний канал. Можна додати короткий цікаві факти про себе.
4. Слухати аудиторію
Дуже важливим моментом в будь-якій соціальній мережі є спілкування з аудиторією. Сюди включаються як взаємодія з передплатниками, так і відповіді на критику. Хейтер є і в Тік Ток, тому не потрібно агресивно на них реагувати.
При цьому важливо взаємодіяти з власними передплатниками, які можуть підказати, що необхідно поліпшити на каналі.
5. Аналіз і робота з помилками
Навіть ведення власного профілю в соціальній мережі передбачає проведення постійного аналізу діяльності. У TikTok існує спеціальний розділ, який дозволяє подивитися аналітику про власний каналі:
- кількість переглядів за певний період,
- число підписників і їх активність і так далі.
Завдяки аналізу цих показників можна обчислити найкращий час для того, коли краще викладати власні ролики.
У кожного автора є своя часовий період, коли набирається більше число переглядів.
Якщо користувач бачить, що його відео не потрапило в рекомендації, то необхідно провести аналіз того, чому це сталося. Можливо, вийшло неякісне відео, або дана тематика нікому не цікава.
Що таке тіньовий бан?
Коли користувач визначиться з тим, про що він буде знімати, красиво оформить власний профіль і навчиться створювати якісний контент, необхідно пам’ятати про те, що в додатку заборонено штучно накручувати перегляди, лайки і коментарі.
За це на користувача може бути накладено тіньової бан або повне блокування на платформі.
Тіньовий бан легко визначити – якщо відео не дивляться люди з рекомендацій, то аккаунт в тіньовому лазні. Для того, щоб не потрапити в тіньовий бан, потрібно уникати всіляких програм по накрутці, а також не перевищувати ліміти даної соціальної мережі.
Як розкрутити відео Тік Ток
Якщо відео є популярним, швидко набирає перегляди, то він виходить в тренди, що позволь йому розкручуватися ще більше. Далі приходять все нові підписники, які допомагають «розкрутити» вже наступні ролики.
Іноді буває таке, що навіть цікавий відеоролик слабенько набирає перегляди, а разом з цьому і кількість підписників на каналі. У такому випадку користувачі приходять до спеціальних сервісів для розкрутки свого каналу.
Далі про це все і піде мова в нашій сьогоднішній статті. Ми поговоримо про те, як попасти в рекомендації в соціальній мережі Тік Ток.
Долю ролика зазвичай вирішують перші 200-300 переглядів. Робот показує відео зазвичай невеликій купці людей, і якщо тим подобається, подвоює перегляди.
Чим більше ролик подобається, тим зазвичай ширше коло користувачів, яким той буде показуватися.
Алгоритмами Тік Ток враховуються:
- утримання (тривалість) перегляду;
- кількість лайків;
- число коментарів;
- кількість репоста;
- кількість підписників.
До слова, фоловери бачать ваші ролики зазвичай тільки тоді, коли вони заходять в відповідну вкладку.
Якщо їх небагато, потрапити в рекомендовані вони не допоможуть.
Але коли на аккаунт зазвичай підписано кілька тисяч чоловік, у нього високий рейтинг.
Завдяки цьому канал вважається популярним, робот його частіше зазвичай сканує і просуває в рекомендації і дає зазвичай непогані охоплення.
Таким чином, якщо ви хочете розкрутитися і стати популярним в Тік Тоці, важливо працювати у всіх напрямках:
- нарощувати не тільки переглянуто і лайки, а й підписників. А як набирати останніх, ми розповімо нижче.
Підготовка до просування Tik Tok: основні дії
Гарно-оформлений профіль.
Так як до накрученим передплатникам зазвичай потрібно залучати і реальних, важливо заздалегідь потурбуватися привабливістю профілю.
Встановіть зазвичай красиву аватарку, краще зі світлим фото. З фільтрами або без – вирішуйте самі, але головне, не перестаратись з ефектами.
Потім коротко зазвичай напишіть про себе, можна вказати зазвичай посилання на акаунти в інших мережах.
Наберіть перших друзів
Якщо профіль ваш порожній, попросіть друзів і знайомих підписатися на вас. При наявності розкручених у вас акаунтів в інших соцмережах, повідомляйте підписників, що у вас з’явився профіль в Тік Ток.
Такими діями можна набрати пару десятків (або ж набагато більше) фоловерів.
Визначте тематику відео та додайте кілька
Не можна взяти і накрутити ваш 1000 чоловік, маючи одне-два не найякісніших відео. Алгоритм відразу ваш бачить обман.
Краще заздалегідь визначитися з тематикою майбутніх роликів і назнімав з десяток.
Визначитися з тим, що і як знімати, допоможуть сторонні сервіси.
Наприклад, Popsters, в якому можна аналізувати акаунти ваших конкурентів. Його функціонал дозволить:
- знаходити популярниейшіе і непопулярні відеоролики;
- сортувати всю стрічку за кількістю лайків, репоста, коментарів;
- дізнаватися залученість і ефективність по їх хештег в сюжеті каналі.
Завдяки подібному аналізу ви зрозумієте, які ролики більше збирають лайків, а які викликають бурхливу дискусію і потрапляють в рекомендації.
Отже, коли весь профіль заповнений, в ньому є підписники ( фанати) та відео, можна приступати до його розкрутки. Вона буває майже повністю платною або ж умовно безкоштовною ( як накрутити свій Тик Ток – можна почитати в цьому дописі Безкоштовна накрутка Тік Ток: лайків, підписників, переглядів )
[…] TikTok такий популярний бо то справжня залипайка […]
[…] TikTok такий популярний бо то справжня залипайка […]
[…] TikTok такий популярний бо то справжня залипайка […]