Як підібрати колір для свого бренду

Як відомо, щоб виділитися на ринку, потрібна не тільки цікава бізнес-ідея, але і ефективна маркетингова стратегія. Його елементарна частина – візуальна ідентифікація. Саме завдяки візуальній складовій споживачі запам’ятовують, звідки беруться їхні улюблені товари або де варто шукати ту чи іншу послугу. Навіть якщо вони не пам’ятають конкретне ім’я, після введення характерних рис в пошуковій системі вони знайдуть марку, яку шукають.

Психологія кольору – важливість для компанії

Психологія кольору вивчає вплив певних кольорів на емоції і поведінку людей. Можливості таких експериментів і, перш за все, їх результати були швидко помічені в світі маркетингу та реклами. Кожна упаковка, плакат, обкладинка книги або інша форма візуальної комунікації розробляються з урахуванням потенційних покупців продукту або послуги.

Прийом того чи іншого кольору часто дуже індивідуальне питання. На нього можуть впливати, крім іншого, культура або життєві події. У одних жовтий асоціюється з сонячним відпочинком на березі моря, у інших – з невдалим побаченням у всесвітньо відомої мережі ресторанів швидкого харчування.

Ось чому так важливо перевірити, які варіанти найкраще підходять цільовій групі, перш ніж приймати остаточне рішення щодо візуальної ідентифікації вашого бренду.

Правильно підібраний колір вплине на те, якими будуть перші асоціації споживача з вашою пропозицією, і чи будуть вони позитивними чи негативними. А це може означати, що він прийме рішення про покупку або відмовиться від вашого бізнесу на невизначений час.

Як візуальна ідентифікація допомагає досягти цільової групи?

Як згадувалося раніше, то, як ви повинні спілкуватися, багато в чому залежить від того, з ким ви «розмовляєте». Один і той же колір може викликати різні почуття в залежності від того, з якої частини світу відбувається покупець. Наприклад, червоний колір в країнах ПАР асоціюється з трауром, а в Китаї символізує щастя.

Як підібрати колір для свого бренду

Також можна враховувати гендерні відмінності. І що не менш важливо, не піддаватися стереотипам. Згідно з дослідженням, проведеним kissmetrics.com, улюблений колір переважної більшості жінок – це синій! Цей колір також є фаворитом серед чоловіків. Таким чином, автоматичний вибір рожевого кольору в спілкуванні, орієнтованому на жінок, не обов’язково буде асоціюватися з успіхом.

Проте на додаток до онлайн-досліджень, які можуть дати вам загальне уявлення про те, які кольори краще всього представляють ваш бренд, обов’язково проведіть власні тести. Після визначення персонажів, на яких ви хочете націлити свою пропозицію, вам варто провести серед них дослідження, які з представлених візуальних варіантів їм подобаються найбільше. A / B-тести дозволять зробити більш точний вибір і тим самим збільшать шанси домогтися визнання в галузі.

Що можуть означати кольору в психології квітів?

Роки досліджень і щоденний досвід допомагають точно визначити, які кольори викликають певні емоції та реакції. Володіючи цією інформацією, ви можете планувати більш ефективні маркетингові заходи, які призведуть до бажаної транзакції.

синій

Синій – колір заспокоєння, довіри і спокою. Хоча в деяких культурах у нього також є конотації, пов’язані з сумом і жалем. Синій часто можна зустріти в освітніх галузях, автомобілебудуванні, і, перш за все, в соціальних мережах і технологічних галузях, таких як Facebook, Twitter, LinkedIn, Samsung або HP.

червоний

Червоний – колір пристрасті, агресії, емоційності, енергії, пристрасті і любові. Завдяки своїй виразності часто використовується для інформування про акції, розпродажі та кнопках CTA (Call To Action). Він може стимулювати апетит, тому його варто вибрати при визначенні візуальної ідентичності для індустрії громадського харчування. Прикладами брендів, які обрали червоний колір, є H & M, Coca-Cola, Netflix і Pinterest.

зелений

Зелений – це колір природи. Він створює заспокійливу настрій і асоціюється з балансом і гармонією. Він не втомлює людські очі, що може спонукати краще розглянути дане повідомлення або зображення.

Жовтий і помаранчевий колір

Жовтий і помаранчевий – кольори радості, енергії, безпосередності, молодості і позитиву. Як і у випадку з червоним, вони «кидаються в очі», тому вони використовуються в CTA, що попереджають знаки або інші повідомлення, які повинні якомога швидше зацікавити їх одержувача.

Чорний колір

Чорний – це колір таємничості та елітарності, а також простоти і функціональності. Дуже часто використовуються такі люксові бренди, як Gucci, Chanel, Louis Vuitton, Ralph Lauren і Prada, а також компанії, що виробляють якісне взуття і одяг, такі як Adidas, Nike і Puma. Якщо ви хочете, щоб ваші потенційні покупці бачили в вас бренд, доступний тільки обраної групі, чорний допоможе вам досягти такого ефекту. Чорний елегантно виглядає в поєднанні з білим, сріблястим або золотим.

Криза з’їдає бізнес? Ось декілька важливих порад

Як відкрити бізнес в Інтернеті?

Як знайти людину за номером телефону (безкоштовно)

Як знайти людину за номером телефону (безкоштовно)