Як шукати клієнтів в Інтернеті ( способи та площадки )

Якщо ви блогер або онлайн-маркетолог, ви знаєте, як важливо охопити правильну цільову аудиторію. Ось деякі з кращих способів залучення цільового трафіку на ваш сайт або блог.

Ваш сайт, ймовірно, буде найважливішим активом в вашому онлайн-маркетингу, тому ви повинні переконатися, що він дуже простий у використанні. Добре продуманий веб-сайт зробить відвідувачів більш схильними залишатися довше на вашому веб-сайті, і вони будуть більш схильні вводити запит або робити продаж.

Крім гарного зовнішнього вигляду, ваш сайт повинен швидко завантажуватися і коректно відображатися на всіх пристроях.

Як шукати клієнтів в Інтернеті
Businesswoman on blurred background rating with hand drawn stars

Якщо ваш сайт добре спроектований і швидко завантажується на всіх пристроях, вам необхідно переконатися, що він зручний для пошуку. Це означає, що пошукові системи можуть читати всі сторінки вашого сайту, і вони добре структуровані.

Оптимізація пошукової системи (SEO)

Пошукова оптимізація – це коли ви намагаєтеся отримати релевантний трафік на свій сайт, високо оцінюючи його в основних пошукових системах за ключовими словами, відповідним вмісту вашого сайту.

Пошукова оптимізація – це спосіб підвищити рейтинг вашого сайту в органічному або безкоштовному списку пошукових систем. SEO може бути зроблено в домашніх умовах, але для виконання його на конкурентних умовах ви можете використовувати SEO-агентство, таке як Pinnacle Internet Marketing, щоб допомогти вам.

SEO можна розділити на 2 основні області.

Внутрішня оптимізація

Це включає в себе переконавшись, що весь контент на сайті структурована в правильному шляху, і що теги заголовків мають відношення до змісту сторінки і що добре написані, мета-опису використовуються і що правильна структура сторінки для різних теги заголовків, такі як H1, H2 і H3 і т. д.

Зовнішня оптимізація

Саме тут ви поширюєте контент на інші сайти і блоги, які можуть посилатися на ваш сайт, який оцінюється пошуковими системами, такими як Google і Bing, і може вплинути на рейтинг вашого сайту, оскільки він розглядається як голосування за ваш сайт.

Однак не всі веб-сайти вважаються рівними, і щоб бути ефективними, ви повинні гарантувати, що контент, який ви поширюєте, має найвищу якість, а сайти, які ви просите опублікувати ваш веб-сайт, мають високий авторитет і мають відношення до вашого веб-сайту.

Пошукова оптимізація не є швидким процесом і може зайняти місяці або роки для дуже конкурентоспроможних ключових слів.

Якщо вам потрібен миттєвий трафік, то платна реклама може бути для вас.

Платні рекламні майданчики

Реклама Google

Google Ads – найбільша в світі мережа медійної реклами. Є майже 2 мільйони рекламодавців і мільярди потенційних клієнтів. Крім того, він досить ефективний для залучення трафіку на ваш сайт.

Будучи провідною рекламної мережею, вона притримує своїх рекламодавців строгих стандартів. Ці стандарти можуть здатися необгрунтованими, але вони існують для забезпечення того, щоб глядачам показувалася тільки якісна реклама.

Google не показує рекламу на сайтах, вони також показують рекламу в додатках та інших мобільних програмах. Це дозволить вам охопити якомога більшу аудиторію.

Щоб використовувати Google Ads, вам потрібно відвідати їх сайт і прочитати рекомендації. Дотримуючись їх кращих практик, він гарантує, що ваша реклама досягне більшості людей.

Реклама в мережі аудиторії Facebook

Маючи понад мільярд користувачів по всьому світу і мільйони рекламодавців, Facebook має відмінну рекламну мережу. Мережа дотримується високих стандартів якості і легітимності рекламодавців.

Вони не дозволяють дорослому або явного контенту і, як відомо, допомагають деяким з найбільших компаній досягти своїх цілей. Facebook також надає свої оголошення через додатки та інші засоби масової інформації.

В цілому, це відмінна мережа для досягнення ваших потенційних клієнтів через величезний кеш призначених для користувача даних. Facebook простий і зрозумілий у використанні. Це також дозволяє легко побачити результати

Bing Ads

Коли ви використовуєте Bing Ads, ваші оголошення будуть з’являтися в Yahoo і Bing плюс безлічі невеликих пошукових систем. У СНГ Реклама Bing несе близько 15% всього пошукового інтернет-трафіку.

Ще одна перевага полягає в тому, що КПК набагато нижче, ніж у Google Ads. Це відмінний спосіб провести прибуткову кампанію. Крім того, повідомлення, які ви відправляєте, трохи довше, що може допомогти вам бути більш переконливим.

В Google Ads у вас є обмеження на 25 символів, в той час як Bing Ads пропонує вам обмеження на 40 символів. Щоб отримати максимальну віддачу від Bing, розділіть кампанії на настільні і мобільні.

Проаналізуйте отримані дані і змініть кампанію на свій розсуд. Використовуйте цей метод проб і помилок до тих пір, поки не знайдете стратегію, яка дасть вам хорошу рентабельність інвестицій.

Реклама в ВКонтакті

ВК-це платформа, на якій збираються професійні люди. Зв’язки, робочі місця, групи і багато інших переваг роблять цю мережу відмінним місцем для орієнтування професіоналів.

Причина його використання полягає в тому, що він орієнтований на людей, відданих своїй справі і кваліфікованих у своїй області. Як і реклама в Facebook, ця мережа заснована на демографічних даних.

Це може бути здорово для вдосконалення вашої кампанії, щоб охопити лише потрібних людей. Наприклад, якщо ви хочете зв’язатися з СЕО, HR або менеджерами, це те місце, де ви повинні бути.

Реклама В Instagram

Instagram-це частина сімейства Facebook. Instagram ads можна управляти своїми оголошеннями з допомогою менеджера оголошень Facebook Ads Manager for Instagram ads.

Він має ті ж показники, які ви знайдете при використанні реклами Facebook для доларів, які ви витрачаєте. Однак майте на увазі, що аудиторія Instagram це трохи відрізняється від того, що є в Facebook. Користувачі молодше і більше орієнтовані на споживчу рекламу.

Крім того, вона візуальна. Наприклад, якщо ви займаєтеся харчовим бізнесом, ви хочете створити рекламу, яка передає емоційні продажу. Коротше кажучи, ви фокусуєтеся на націлення людей, створюючи образ того, ким би хотіла бути цільова аудиторія.

Щоб отримати найкращі результати, працюйте з кимось, хто має досвід маркетингу, використовуючи цю платформу. Крім того, вам потрібно витратити багато часу на A / B тестування.

Реклама Pinterest

Pinterest-це відмінна платформа для соціальних мереж для рекламодавців, орієнтованих на імідж. Це також досить ефективно; близько 87% користувачів на платформі зробили покупку через рекламу, яку вони побачили.

Крім того, 93% його користувачів використовували його для планування майбутньої покупки. Оголошення Pinterest можна використовувати в якості просуваються пинов, відео, просуваються одним натисканням пинов, що просуваються пинов додатків і кінематографічних пинов.

Незалежно від того, чи хочете ви підвищити впізнаваність бренду, збільшити трафік, збільшити залученість або генерувати продажу, використання соціальних мереж дуже важливо.

Щоб домогтися успіху, потрібно бути досить креативним. Піннер дивляться сотні пинов, і ваша реклама повинна привернути їх увагу. Залучайте передплатників за допомогою довгих і докладних описів, які допомагають підвищити видимість.

Реклама В Твіттері

Щомісяця в Twitter налічується близько 330 мільйонів активних користувачів. Недавнє дослідження показало, що користувачі Twitter люблять ходити по магазинах і витрачають приблизно на 162 долара більше, ніж користувачі без twitter.

Якщо ви керуєте інтернет-магазином, Twitter-відмінний спосіб залучити потенційних клієнтів. Більше половини жінок-користувачів Twitter кажуть, що вони використовують його при ухваленні рішення про покупку, наприклад, коли шукають вигідні пропозиції.

Twitter-це відмінне місце для залучення конверсій і підвищення впізнаваності бренду. Сайт може підвищити свою цінність, коли він запускає рекламу, так як ви не платите за передплатників. Щоб бути ефективним в Twitter, ви повинні використовувати зображення, які привертають увагу і відповідають бренду. Використовуйте CTA, який спонукає користувачів повертатися на ваш сайт.

Реклама Reddit

Reddit-відмінний, але недостатньо використовуваний джерело трафіку. Це прекрасне місце, особливо для творчих типів. Від картини до картини Reddit використовує безліч художніх елементів.

Ви можете орієнтуватися на свою аудиторію, ґрунтуючись на інтересах, а не на ключових словах або демографічних даних. Ви зможете отримувати зворотний зв’язок в режимі реального часу за допомогою цієї корисної функції.

Коли оголошення відображається, є опція коментарів, яка дозволить користувачам залишати відповіді або короткий відгук. Ставки також цілком доступні, і добре структурована кампанія може привести до величезних прибутків.

Реклама в Тік Ток

Основний інструмент просування, як і в інших соціальних мережах – таргетована реклама. У ТікТок, як і на будь-який інший майданчику, вона має свої особливості.

Короткі відомості

Інтернет-реклама працює відмінно, але це повинно бути зроблено правильно. Крім того, ви повинні зробити моніторинг конверсії і A / B тестування. Це допоможе вам дізнатися, чи проводить кампанія продажу або запити, які вам потрібні за кращою можливою ціною.

Картка Юніора від Приватбанку ( безкоштовно )

Як ефективно працювати з дому? 10 корисних порад

Готовий чи збірний ігровий комп’ютер? на що звернути увагу

Чому продукція Apple така популярна і дорога?