Чому Instagram така популярна мережа для бізнесу

Хоча Facebook і YouTube, як і раніше, очолюють список найпопулярніших соціальних мереж, Instagram слід за ними і займає третє місце. Facebook залишається найбільш відвідуваною платформою, в основному жінками різного віку, а YouTube більше віддають перевагу чоловікам, тоді як Instagram використовують молоді користувачі обох статей (15-34 роки).

Платформа Instagram з’явилася деякий час тому просто як програма для обміну фотографіями, але за останні роки сильно змінилася і тепер є одним із улюблених місць як для користувачів, так і для рекламодавців.

Чому Instagram така популярна мережа для бізнесу

В даний час мережа пропонує не тільки широкий вибір фото- та відеоконтенту, але й можливість легко спілкуватися з улюбленими брендами та особистостями, робити покупки, стежити за актуальними тенденціями, дивитися інтерв’ю, лекції та живі демонстрації та отримувати задоволення. За словами маркетологів, для бренду більше не допустимо мати обліковий запис тільки у Facebook і бути відсутнім у Instagram, тому їхня активність в останній мережі зростає.

Instagram постійно розвивається та вдосконалює свої функції, додаючи нові. Storys, наприклад, — чудовий інструмент для обміну контентом, який дозволяє брендам багато розповідати, не нав’язуючись споживачам. Опитування відмінно підходять для збирання корисної інформації та вивчення думок та відносин людей.

Instagram Live швидко розвивався у 2020 році разом з ізоляцією та зарекомендував себе як відмінний інструмент для онлайн-зустріч та інтерв’ю, семінарів та тренінгів. Можна сказати, що він став мостом для людей, який не дозволяв відірватися від реальності, а навпаки: давав можливість для зв’язку та більшої взаємодії.

У міру зростання попиту на відеоконтент IGTV також набирав обертів. Програма дозволяє завантажувати більш довгий відеоконтент із порадами, демонстраціями, рецептами або просто для розваги. Цей інструмент є особливо корисним для впливових людей, які хочуть більше розповісти про себе або зробити огляд продуктів. Хоча IGTV поки що не може конкурувати з YouTube за кількістю користувачів, він швидко зростає і незабаром може отримати ще більші конкурентні переваги.

Завдяки магазинам в Instagram можна переглядати продукти, а також робити покупки, не виходячи з програми, що значно спрощує життя користувачів. Це робить сайт не просто соціальною мережею, а привабливим місцем для приємного пошуку та зручного вибору найкращих товарів. Згідно з очікуваннями в галузі, в 2022 році все більше брендів віддадуть перевагу цій платформі, щоб легко «достукатися» до своїх користувачів.

Якщо у вашого бізнесу досі немає облікового запису в Instagram, але ви відповіли хоча б на одне з наступних питань, то настав час його створити:

• Ви продаєте продукцію через інтернет?

• Ваша цільова аудиторія включає людей віком від 15 до 34 років?

• У ваших конкурентів є облікові записи в Instagram?

• У вас є якісний фото- та відеоконтент, яким легко залучити якомога більше людей?

• Бажаєте, щоб більше людей ділилися вашим контентом та відгуками про ваші продукти?

• Ви хочете легко спілкуватися зі своїми користувачами та вивчати їхнє ставлення та думку?

Якщо у вас вже є обліковий запис в Instagram, але ви хочете отримати з нього максимум користі, подивіться, на чому потрібно зробити акцент:

• розміщуйте більше відеоконтенту, який привертає увагу аудиторії;

• «частий» контент в історіях та використання опцій для опитувань, відкритих питань та прямих трансляцій;

• створюйте унікальні хештеги, пов’язані з брендом, його продуктом або певною темою, яку просуваєте;

• регулярна взаємодія з передплатниками: своєчасне реагування на запити, коментарі та відгуки;

• просіть передплатників ділитися створеним контентом;

• співпрацюйте із впливовими людьми;

• підтримуйте суспільно значущі справи, розповсюджуйте важливу актуальну інформацію.

Саме можливість легше спілкуватися зі своїми підписниками та обговорювати суспільно важливі питання є бонусом, здатним позитивно позначитися на іміджі бренду. Використання унікального хештегу полегшує користувачам пошук вашого контенту та розповсюдження його серед своїх підписників.

Чим більше підписники взаємодіють із контентом, тим частіше вони бачитимуть кожну нову публікацію чи історію. Будь-яка дія, така як відповідь на історію, збереження публікації, коментування, участь в опитуванні або відповідь на питання, добре впливає на ефективність вашого облікового запису. Так що час, який ви витрачаєте на створення контенту та спілкування з підписниками, винагороджується.

Звичайно, тільки час покаже, чи стане Instagram постійною соціальною мережею чи її місце незабаром займе нова, але поки що ясно, що можливості, які вона пропонує для реклами, не можна упускати.

Як скоротити витрати в компанії ( бізнесі )

Як вибрати платформу для інтернет-магазину

Вигідне інвестування в дорогоцінні метали