Хитрощі маркетинга при створенні цін (магія чисел)

Давайте уявимо, що у вас є попит і маркетинг. Ви вийшли на ринок і зациклилися тільки на одному – на ціноутворенні.

Є багато стратегій, які стосуються ціноутворення. Це не просто кидок в мішень.

Звичайно, вам потрібно турбуватися про свій прибуток. Але все зводиться до набагато більшого, ніж просто покриття ваших витрат і (сподіваюся) отримання прибутку.

При ціноутворенні на ваші продукти в гру вступає навіть людська психологія. Щоб максимізувати прибуток, існує ряд стратегій визначення ціни на ваші товари.

Психологія ценообразованія

Поговоримо про числах і психології. Деякі стратегії ціноутворення включають в себе деяку кількість психологічної магії, щоб зробити цю покупку більш імовірною.
Цифри прості і зрозумілі, але не підходять для збільшення продажів. Ось чому ви не бачите ціни в цілих числах. Введіть десяткову дріб і дві додаткові цифри.

Приготуйтеся бути зачарованими

Цю спеціальну стратегію припинення цін часто називають ціноутворенням з чарівністю. З цієї причини ваша упаковка жувальної гумки варто 1,99 долара, а не 2 долари.

Людський мозок бачить цю початкову одиницю і помиляється, вважаючи, що пачка жувальної гумки по суті всього лише долар, а не вдвічі більше. Ця різниця в один цент забезпечує величезне зростання конверсії.

магія чисел
A young latin woman standing and holding two jars in a zero waste store.

Хоча це зміна останньої цифри, справжнє перевага, здається, проявляється в зміні самої лівої цифри. Таким чином, зміна 20 доларів на 19,99 матиме набагато більш драматичний ефект, ніж зміна 19,99 долара на 19,95 долара.
парному-непарна ціна

Якщо копнути трохи глибше, ви зможете об’єднатися з одним з двох цінових таборів чарівності – шансами і равенствами. Зокрема, ми говоримо про якість останньої цифри в ціні вашого продукту.

Спочатку, як було сказано, мета зниження цін на продукти на кілька центів полягала в тому, щоб змусити касирів відкрити касу і, таким чином, зареєструвати продаж. В іншому випадку вони легко змогли б покласти всю цю суму в кишеню, не турбуючись про реєстр.

Багато роздрібні торговці в основному використовують непарні ціни, тоді як деякі використовують парні ціни. Різниця в конверсії між цими двома стратегіями – за винятком переходу від цілого числа – мінімальна.

Закінчення ціни в основному просто сигналізує про деяку внутрішню систему зниження цін роздрібного продавця. Компанія Rather Be Shopping детально описує коди деяких з цих роздрібних продавців.

Додаткові психологічні прийоми ціноутворення

Магія не зупиняється на зниженні вашої ціни на кілька центів. Маркетинг завжди ґрунтувався на знаннях людської психології. Ось ще кілька прийомів ціноутворення, які були виявлені і широко використовувалися протягом багатьох років.

Якщо ціна вище, видаліть кому, щоб вона здавалася нижче.

Дорогі продукти слід пропонувати в розстрочку, що прив’язує їх до більш низькою ціною.

Пропонуйте безкоштовну доставку для замовлень мінімального розміру, щоб збільшити середній розмір замовлення і зменшити кількість кинутих кошиків.
Використовуйте менший розмір шрифту для цін, щоб зменшити візуальну значимість (навпроти знижок).

Крім самих цифр, ви також можете підвищити терміновість продуктів, пропонуючи обмежені за часом пропозиції. Але насправді існує безліч вивертів, які спонукають клієнтів купувати більше ваших товарів. Очевидно, що ваш перший крок – створити відмінний бізнес і відмінний продукт. Звідти ви можете використовувати психологію для збільшення доходів і розвитку свого малого бізнесу.

Однак при встановленні ціни на ваші товари не обов’язково покладатися на психологічні прийоми. Є багато більш простих стратегій.

Стратегії ціноутворення електронної комерції. Мистецтво чисел

Ціноутворення на продукти – це не тільки наука , а й мистецтво. У той час як є стратегії, які використовують просту математику, інші вимагають більш глибокого читання ринку, щоб знайти правильні цифри, на які можна потрапити.

6 стратегій взлому маркетингу для стартапів в 2021 році

Як управляти своїм часом: кілька порад для фахівців інтернет-маркетингу

Типи платформ інтернет-магазинів

Методи ціноутворення, які ви виберете, будуть залежати від того, що ви продаєте, і від того, скільки ви хочете в це вкласти. Ось деякі з найбільш поширених стратегій ціноутворення:

Націнка (або ціна плюс)

Одна із самих основних стратегій ціноутворення – це ціноутворення з націнкою (або вартістю плюс) .Складіть все витрати на продукт, а потім збільште розмір прибутку – будь то 5% або навіть 20%.

Ця стратегія надзвичайно проста. Вам не потрібно проводити будь-які дослідження ринку або поглиблений аналіз. Просто невелика математика. Назва «витрати плюс» говорить сама за себе – ваші витрати плюс маржа.

Це не означає, що у цій стратегії немає мінусів. Завжди є мінуси. При ціноутворенні «витрати плюс» прибуток не завжди буде стабільною, оскільки витрати можуть змінитися.

Ви можете опинитися в скрутному становищі, не змінивши ціни, щоб врахувати зростання витрат. І підвищення цін не завжди влаштовує споживачів.