Як створити гарне ім’я для інтернет-магазину

Перше, із чим контактує потенційний покупець онлайн-товарів, – це назви інтернет-магазинів. Ці помітні, легко запам’ятовуються, гарантують успіх і визнання серед покупців.

Вибір правильної назви для інтернет-магазину – одне з найважливіших маркетингових рішень, які має прийняти власник веб-сайту.

Як створити гарне ім'я для інтернет-магазину

Правильно обраний бренд – це торгова марка, яку покупці, напевно, запам’ятають на довгі роки.

Назви та функції магазинів

Назви інтернет-магазинів виконують багато функцій, важливих з погляду маркетингу. Головна з них – привернути увагу потенційного клієнта. Тому все більше і більше веб-сайтів покладаються на ті забавні імена, що легко асоціюються і легко запам’ятовуються. Якщо покупцеві вдасться запам’ятати ім’я, він обов’язково відвідає веб-сайт і здійснить покупки.

Назва також є слоганом, що веде до діяльності, що визначає конкурентоспроможність. Особливо це важливо для інтернет-магазинів. Багато хто з них містить схожу пропозицію товарів, а назви магазинів дозволяють відрізнити їх один від одного.

Вибір назви магазину та думка третіх осіб

При розгляді назви інтернет-магазину ми можемо мати багато концепцій потенційної номенклатури. Повний список пропозицій щодо того, що ми називатимемо своїм магазином, ймовірно, стане результатом інтенсивних роздумів. Варто з чого вибирати, але остаточне рішення приймати не потрібно самотужки. Перш ніж вибрати офіційну назву, найголовніше – поділитися своїми ідеями та перевірити їхню обґрунтованість. Перевірте, як він звучить в устах інших людей, бажано потенційних клієнтів, які будуть контактувати з ним під час наступних покупок.

Консультації з третіми сторонами дозволять вам по-іншому поглянути на власні ідеї та допоможуть вибрати найбільш оптимальну номенклатуру.

Як створити привабливі імена для інтернет-магазинів?

Як ми вже знаємо, назви інтернет-магазинів не повинні бути випадковими, адже їхнє завдання в першу чергу відрізняти сайт від багатьох інших схожих. Тому до процесу вигадування назви потрібно підходити уважно. Тут слід пам’ятати, що це не тільки елемент мозкового штурму між кросвордом та чашкою кави, а й ефект добре продуманої багатосторонньої стратегії.

Перший крок – це ретельний аналіз ринку, на якому ви збираєтесь працювати. Насамперед, необхідно зібрати максимально точну інформацію про її специфіку, враховуючи також дані щодо цільової групи та галузі, в якій ми маємо намір працювати. На цьому етапі добре було б уважно придивитися до учасників та їх імен. Це дозволить вам дізнатися, які терміни здаються найбільш популярними серед споживачів.

При дослідженні та зборі даних варто зібрати якнайбільше інформації про потенційних покупців продукції. Справа не тільки в їх купівельних звичках та запасах найпопулярніших товарів, а й у тому, як вони проводять вільний час, що їм подобається та які їх інтереси. Це дозволить нам познайомитись із ними. Таке дослідження особливо важливе для тих власників інтернет-магазинів, які мають намір пропонувати товари для хобі, де відсутність відповідних знань може призвести до катастрофи.

Знання своєї майбутньої аудиторії також допоможе уникнути невдач при виборі неправильного імені, особливо того, яке мовою групи може означати щось недоречне чи образливе. У свою чергу, знайомство з назвами магазинів конкурентів дозволить уникнути проблем із використанням того ж чи аналогічного бренду, що й на інших веб-сайтах.

Після дослідження у вас може виникнути спокуса зібрати ідеї для кращої назви для вашого інтернет-магазину. На цьому рівні не можна відкидати навіть найдивніші, тому що поєднання декількох з них може призвести до дуже цікавих комбінацій, що запам’ятовуються. Наприкінці етапу перевірки ви можете вибрати одну пропозицію за назвою, яка, на нашу думку, найкраще підходить для вашого бізнес-профілю і, ймовірно, служитиме йому довгий час.

Назви магазинів – на що звернути увагу?

Назви магазинів повинні бути простими та незабутніми. У той же час чудова процедура – ​​створити бренд, який швидко запам’ятовується. Це дозволить вам закодувати його у свідомості потенційних покупців без додаткових рекламних витрат.

Назва також має відображати характер компанії. Перш ніж вибрати відповідний, варто кілька разів повторити його, щоб дізнатися його звучання. Якщо те, що ми чуємо, добре і нам личить, це правильно. Чому це так важливо? Назва компанії, ймовірно, згадуватиметься власником або його співробітниками кілька десятків разів на день, якщо вже на етапі вибору є дисонанс між її звучанням та характером діяльності, це не найкращий варіант. Компанія буде пов’язана під брендом, обраним власником. Якщо він через якийсь час передумає, то знадобиться час, щоб це змінити, особливо у свідомості споживачів.

Назва інтернет-магазину – виправлення за конкурсу

Обмірковуючи відповідну назву для вашого інтернет-магазину, ви не можете залишитися байдужими до дій конкурентів. Аналізуючи діяльність компаній-конкурентів, звертайте увагу не тільки на те, що працює, а й на те, чого слід уникати. Помилки суперництва можуть стати безкоштовним уроком, який ви повинні вивчити під час створення власної назви магазину. А успіхи можуть стати натяком на очікування клієнтів.

Однак не варто сприймати успіхи ваших конкурентів занадто буквально, оригінальність вашої ідеї, ймовірно, буде першим, що приверне увагу до вашого бізнесу та запам’ятається вашим клієнтам.

Що слід враховувати під час вибору назви магазину?

Насамперед бренд повинен асоціюватися з компанією, яку він представляє, бути коротким, легко запам’ятовуватися і вимовлятися. Крім того, він також повинен викликати позитивні асоціації, виділяти магазин та запам’ятовуватися. Його корисність також підтверджується його універсальністю, оскільки таке ім’я має бути привабливим на початку бізнесу, але також через десять або двадцять років.

Дуже хороша ідея для назви – об’єднати бренд із сферою діяльності компанії. Вони досить позитивно сприймаються потенційними покупцями, оскільки асоціюються як з міцним фундаментом, а й дружнім підходом.

Цікавий вихід – вибрати гумористичне ім’я. Те, яке буде коротким, але теж оригінальним, але водночас містить інформацію про те, чим займається компанія. Покупців залучають назви магазинів, що виділяються. Саме тому останнім часом із таким успіхом створюються бренди, що ґрунтуються на каламбурах. Якщо вони є образливими чи поширеними, вони можуть зацікавити потенційних покупців.

Так само ви можете дозволити собі створити назву компанії на основі асоціацій або словесних ігор. Достатньо перерахувати всі слова, пов’язані з галуззю, у якій працює компанія, навіть у довільній формі. Тих, хто недостатньо цікавий, буде відсіяно. На завершальному етапі має бути кілька звуків, що найбільш запам’ятовуються.

Використовуючи їх ми обов’язково створимо ім’я, яке приверне увагу потенційних покупців.

Дуже важливо, щоб назви магазинів відповідали інтернет-домену. У випадку з інтернет-магазином це одне з найважливіших питань. Інтернет-домен стає одночасно іміджем та візитною карткою інтернет-магазину. Тому не забудьте перевірити доступність домену, перш ніж вигадувати назву магазину.

Гроші на халяву — секретні способи отримати халявні гроші

Як і куди інвестувати без особливого ризику

Чому Instagram така популярна мережа для бізнесу