Особливості вибору рекламного агентства

З огляду на різноманітність рекламних послуг і агентств, які їх надають перед рекламодавцями варто складне питання вибору. Адже часто успіх рекламної кампанії залежить від якості виконання зобов’язань рекламними агентствами. Що стосується розміщення реклами на / в транспорті, то існують деякі особливості, на які рекламодавці повинні звернути увагу.

Реклама усередині транспорту в Донецьку досить різноманітна. При цьому є можливість розміщення як всередині муніципального, тобто транспорту великої місткості пасажирів (тролейбуси, автобуси), так і усередині маршрутних таксі.

На даний момент для муніципального транспорту існують такі варіанти розміщення реклами, як банерні розтяжки і розміщення постерів в спеціальних рамках А2 формату.

Що ж стосується маршрутних таксі, то тут є можливість розмістити рекламу на підголівниках, а також листівки А4 формату.

При виборі рекламного агентства варто звертати увагу на те, як довго компанія надає дану послугу. Новачки в рекламній справі можуть просто розмістити не все заявлене кількість в гонитві за швидким заробітком.

Гарною гарантією факту розміщення буде повний фотозвіт, який покаже, на скільки якісно виконані зобов’язання агентства. При розміщенні реклами в конструкціях А2 формату важливим моментом є наявність і видимість порядкового номера конструкції, що мінімізує дубляж фотографій.

При розміщенні листівок і постерів є варіант того, що розміщення проходить без згоди власника транспорту, або ж міських контролерів. В такому випадку не варто сподіватися на тривалу збереження рекламної листівки. На лініях постійно діє контроль, і випадкові листівки відразу ж демонтують.

Особливості вибору рекламного агентства

Тому договірні відносини агентства і комунального підприємства пасажирських перевезень будуть істотним плюсом на користь агентства. Останнім часом більшою популярністю користується муніципальний транспорт, завдяки широкому обхвату і легкому контролю з боку рекламодавця.

Що стосується реклами на транспорті, то тут до вибору агентства варто підходити більш пильно, так як ця реклама часто розраховується на довгостроковий період розміщення.

Основними складовими вартості реклами на транспорті є витрати на брендування і оренду.

Брендування – це одноразовий платіж, який враховує всі витрати по друку, нанесення плівки на транспорт, подальшого обслуговування. Оренда транспорту – щомісячний платіж, який сплачує рекламодавець за користування транспортом, як рекламної площиною.

Для розрахунку вартості брендування необхідно розробити макет, щоб розуміти точну площу поклейки. Багато рекламних агентств готові запропонувати розробку макету безкоштовно, але, найчастіше, привабливість рекламного сюжету, запропонованого клієнту, прагне до нуля, помітна робота «на швидку руку». Саме тому важливим фактором є звернення уваги на портфоліо агентства.

Особливості вибору рекламного агентства

Що ж стосується розробки оригінального і креативного сюжету, то це цілком можливо, але для його реалізації буде потрібно більше часу і зусиль і, як правило, ця послуга платна. Тому якщо компанія приймає рішення про розміщення реклами на транспорті, варто серйозно підійти до визначення цілей, які вона хоче досягти і створити якісний сюжет, що підходить за всіма параметрами.

Звичайно ж, дизайн сюжету на транспорті річ важлива, але для того, щоб ваш гарний сюжет бачили, як можна більше людей і. якомога довше, необхідно окрему увагу приділити матеріалами, з яких виробляється поклейка, і рівню фахівців-монтажників.

Тому дуже вагомим критерієм при виборі агентства є їх гарантія якості поклейки, хоча б на шість місяців. Наприклад, якщо плівка буде неякісної (наприклад Китай) або розміщувати її будуть не досвідчені монтажники, то таку гарантію агентство звичайно не зможе дати або просто не виконати обіцяні гарантійні зобов’язання. Більш того при обриві плівки рекламодавцю потрібно буде заново оплачувати брендування.

Щоб більш-менш знизити ризики клієнта на початковому етапі в даних питаннях на допомогу прийде все той же портфоліо і список клієнтів, з якими агентство працює. Поінформованість менеджера і оперативність реагування на запити клієнта, оформлення всіх домовленостей документально, також говорять про професійний володінні питанням і дозволять в повній мірі на зрозумілій мові отримати консультацію по всім сторонам питання.

Також важливим фактором при розрахунку рекламної кампанії на транспорті є витрати на подальший демонтаж. Демонтаж – це обов’язкова умова при розрахунку брендування, так як власники транспорту до цього дуже серйозно ставляться.

Надалі у компанії яка розміщує рекламу можуть виникнути проблеми з повторним розміщенням, а й того гірше по місту буде їздити полуоблезлая реклама, яка може негативно вплинути на імідж компанії.

Ці моменти неодноразово спостерігаються при розміщенні агентствами, які проріентіруются на заробіток в дану хвилину, що не переживаючи за подальшу роботу. Агентство, яке не враховує спочатку демонтаж або враховує але не виробляє, однозначно заробляє собі негативний імідж на ринку і, як наслідок, великі труднощі з подальшою роботою з власниками маршруток або з ТТУ. Звернення в такі агентства – трата часу, грошей і нервів!

Надання щомісячного фотозвіту є однією з головних обов’язків по обслуговуванню рекламної кампанії клієнта. Фотозвіт є індикатором цілісності сюжету, а також знаходження транспорту на лінії і на заявленому маршруті. Про форс мажорному зміні маршруту агентство зобов’язана заявити клієнту завчасно.

Оптимальним співвідношенням «ціна – якість» є облік всіх цінових параметрів необхідних для тривалого терміну служби реклами.

Трапляється так, що агентства, при розрахунку вартості, враховують в повному обсязі особливості реклами на транспорті. Таким чином, надаючи клієнтові «кращу» (або «найнижчу») ціну, вони навряд чи розраховують на довгострокове співробітництво.

До нас досить часто звертаються клієнти, які встигли попрацювати з недобросовісними представниками ринку і зуміли обпектися в даному питанні.

Повільність при запуску рекламної кампанії, зрив термінів, невиконання зобов’язань по заявленим маршрутами, неякісна поклейка, невідповідність макета і реальної поклейки, неподання звітності, «недоступність» менеджера або керівника, нереагування на прохання часткової заміни поклейки (наприклад, при акційні пропозиції компанії) і багато іншого – ось ті основні проблеми, з якими клієнти зіткнулися, зробивши спочатку невдалий вибір.

Тому, крім цінового фактора, слід приділити увагу безлічі інших складових: якості попередніх робіт, гарантіям які може запропонувати агентство, клієнтського портфелю агентства, рівню фахівців і т.д. Не зайвим буде пошук в мережі інформації про агентство, публікації, рекомендації.

Таким чином, при виборі рекламного агентства варто враховувати нюанси, які можуть виникнути в ході роботи. Сумлінні агентства завжди розкажуть про можливі ризики, переваги того чи іншого виду реклами, і що потрібно для того, щоб реклама давала позитивний результат.

Як організувати успішну конференцію?

Як новачку заробити на покері в Інтернеті?

Розкішний відпочинок на Балі