Як пройти верифікацію (синя галочка) Instagram

У Instagram нараховується близько 1 мільярда активних користувачів. Так що навіть якщо у вас рідкісне ім’я, є хороший шанс, що хтось ще з таким ім’ям теж є в Instagram. Якщо у вас є сторінка для вашого бізнесу, то у кого-то другого може бути схоже або ідентичне ім’я користувача.

Так як же ви відрізняєтесь від самозванців? Як ви дасте людям знати, що вони знайшли правильний аккаунт? Перевірений значок Instagram – це відповідь. Це крихітна синя галочка, яка доводить, що ви “законні.”

Але це не означає, що хтось може отримати його. (І якби вони могли, це зробило б його безглуздим.) Є багато обручів, через які потрібно перестрибнути, перш ніж ви зможете навіть сподіватися отримати підтвердження.

Це керівництво навчить вас точно проходити верифікацію в Instagram, включаючи 5 додаткових рад, щоб переконатися, що ви отримаєте цей синій чек поруч з вашим ім’ям.

Скільки підписників вам потрібно, щоб пройти верифікацію в Instagram?

Немає ніяких жорстких і швидких правил про те, скільки саме передплатників вам потрібно мати в Instagram. Звичайно, якщо ви доберетеся до рівня слави Селени Гомес, це буде нескладно.

синя галочка Instagram

Чи не верифікувати її аккаунт означало б надати комусь іншому доступ до бази шанувальників майже в 200 мільйонів передплатників Instagram.

Але вам не потрібні мільйони або навіть сотні тисяч шанувальників, щоб пройти перевірку. Якщо ви активні на платформі і маєте впізнаваний бренд (особистий чи іншої), ви можете потрапити туди з набагато меншою базою послідовників.

Боєць ММА Брайан Келлехер має верифікований акаунт з “всього лише” 17 000 передплатників.

Деякі акаунти потрапляють туди з менш ніж 10 000 передплатників. На сторінці Shopify налічується 6000 підписників (і вперше він був верифікований на рівні 1000).

На іншій стороні спектра у вас є Банг муай тай, відомий тренер і школа бойових мистецтв. У аккаунта більше 60 000 підписників, а верифікаційного значка немає і в помині. Так що послідовники, очевидно, – це ще не все. Багато інших чинників впливають на те, чи прийме Instagram ваш запит на верифікацію чи ні.

Чи може нормальна людина (або бізнесмен) пройти верифікацію в Instagram? Коротка відповідь-так. Це не так складно, як ви думаєте. Звичайна людина чи малий бізнес може пройти верифікацію в Instagram. Але це не означає, що кожен може просто згорнутися калачиком і зажадати синій значок, не доклавши при цьому ніякої роботи.

Перш ніж подати заявку, вам знадобиться значна кількість передплатників в Instagram. Подумайте хоча б про кілька тисяч передплатників. Але ви вже встановили, що послідовники самі по собі-це ще не вся загадка.

Отже, якщо передплатники-це ще не все, то хто саме має право пройти верифікацію в Instagram? Які характеристики потрібні вам чи вашій аккаунту? Офіційні вимоги досить прості.

  1. Реальний: профіль в Instagram повинен представляти реальну людину або бізнес.
  2. Унікальний: він повинен бути єдиним (законним) аккаунтом Instagram, що представляє особистість або бізнес (за винятком мовних акаунтів).
  3. Заповнений профіль: вам потрібна повна біографія, фотографія профілю та хоча б один пост в Instagram.
  4. Примітно: У вас або у вашого бізнесу повинні бути відомі бренди, які часто шукають або згадують вас в декількох новинних джерелах.

Перші три пункти прості і точні. Практично кожен користувач Instagram коли-небудь задовольняв цим вимогам.

Але остання вимога, щоб бути гідним уваги, трохи складніше. Грунтуючись на аналізі багатьох невеликих перевірених акаунтів Instagram, було помічено декілька тенденцій.

  1. Онлайн-згадки: вам не потрібно бути відомим актором: освітлення в галузевих виданнях або навіть блогах і подкастах також
  2. має значення.
  3. Встановлений бренд: ваш сайт є найкращим результатом Google і т. Д.
    Пристойні розміри соціальних мереж слідують: навіть якщо Instagram спеціально все ще малий.
  4. Уразливі для уособлення: чи існують підроблені акаунти, хто вдає вами або вашим бізнесом?

Вам не потрібно ставати справжньою знаменитістю. Вам просто потрібно довести, що ваш онлайн-бренд повинен чогось вартувати.

Як відправити заявку на верифікацію в Instagram

Верифікація вашого профілю раніше була процесом, наповненим димом і дзеркалами. Нічого офіційного не було, і багато хто звертався до тіньових дилерам, які обіцяли, що впораються. Але з 2018 року це був публічний процес, вбудований прямо в сам додаток Instagram. Подати заявку може будь-хто.

Що потрібно зробити перед тим як подати заяву

Подати заявку може кожен, але далеко не кожен буде прийнятий і перевірений. Щоб підвищити свої шанси, є кілька речей, які ви повинні зробити, перш ніж відправити свою заяву.

У вас вже є добре зарекомендував себе цифровий бренд за допомогою органічного SEO та інших каналів соціальних мереж? Якщо немає, то спочатку зосередьтеся на створенні свого бренду, перш ніж відправляти заявку.

Чи активно ви використовуєте Instagram в повній мірі? Якщо ви не публікуєте пости щодня, не використовуєте stories і всі інші загальнодоступні функції, почніть це робити. Доказ того, що ви інвестуєте в платформу, – відмінний спосіб завоювати додаткову добру волю.

Це не єдині фактори, які впливають на те, візьмуть вас чи ні, але вони дійсно мають значення. Прочитайте розділ рад нижче для отримання більш докладної інформації.

Крок 1: Увійдіть до свого облікового запису та відкрийте Налаштування

Увійдіть до свого облікового запису, відвідайте сторінку свого профілю і відкрийте спадне меню.

Звідти ви повинні побачити посилання на налаштування в нижній частині екрана вашого телефону.

Натисніть на меню налаштувань, щоб перейти до наступного кроку.

Крок 2: Перейдіть до програми перевірки

Після того як ви відкрили Налаштування, перейдіть, поки не побачите посилання “обліковий запис”, і натисніть на неї.

Звідти ви повинні побачити посилання “запросити підтвердження” в меню. Клацніть його, щоб перейти на сторінку програми.

Крок 3: Заповніть заявку

Нарешті, все, що залишилося, це заповнити заявку та надіслати її.

Примітка. Брехня про особисті дані або фальсифікація доказів може привести до втрати вашого значка або навіть видалення вашого облікового запису. Будьте чесними.

Переконайтеся, що ви також враховуєте ці речі при заповненні кожного поля:

  • Повне ім’я: якщо ви використовуєте своє оригінальне ім’я для свого облікового запису Instagram, вашого повного імені буде досить.
  • Якщо це бізнес-рахунок, вам потрібно повне ім’я власника або співробітника, ім’я якого з’являється в ваших офіційних ділових документах.
  • Це повинно бути їх повне ім’я, як зазначено в офіційному посвідченні.
  • Відомий як: для особистих акаунтів ви повинні використовувати загальний псевдонім або нік.
  • Ваші послідовники можуть знати вас за ініціалами, а не по повній прізвища.
  • Для бізнес-рахунків просто введіть назву своєї компанії.
  • Категорія: виберіть категорію, яка має найбільший сенс для вашого облікового запису.
  • Якщо це бізнес-аккаунт і ніякі інші категорії не підходять, виберіть бізнес / бренд, а не інше.

Після того, як ви заповнили всі і вибрали свою категорію, вам потрібно завантажити копію свого посвідчення особи.

Виберіть файл, завантажте його, і ваше додаток готове до відправки. Натисніть кнопку Надіслати, щоб завершити роботу з додатком. Все, що нам залишається, – це чекати.

5 порад, щоб підвищити свої шанси для проходження верифікації на Instagram

Якщо ви маєте справу з людьми, які намагаються відмовитися від вашого визнання бренду, не бути перевіреним-це жахливе відчуття.

Тому ось 5 додаткових рад, які допоможуть вам підвищити свої шанси на отримання цього знака перевірки.

1. Не подавайте заявку до того, як будете готові (спочатку оптимізуйте свій аккаунт)

Не просто подавайте заявку на перевірку, коли у вас є 30 підписників і п’ять кинутих разом повідомлень на ваш обліковий запис. Сам значок автоматично не перетворить вас в успішну людину, впливає на Instagram.

Просто тому, що технічно ви можете подати заявку (вам потрібна тільки одна посада), це не означає, що ви повинні.

Безумовно, значок перевірки Instagram допомагає узаконити ваш бізнес або особистий бренд. Ви хочете отримати його якомога швидше. Але перш ніж подати заявку, ви повинні зробити все можливе, щоб довести, що ваш аккаунт гідний.

Створіть своїх підписників в Instagram.

Напишіть ідеальну біографію Instagram. Переконайтеся, що ви добре уявляєте себе або свою компанію.

Використовуйте професійну фотографію або легко ідентифікований логотип компанії.

Дайте Instagram всі підстави, щоб серйозно ставитися до вашого додатком. В процес верифікації залучені реальні люди. Ви повинні переконати їх, що ви щось значите. Мова йде не про контрольному списку або обмані автоматизованої системи.

2. Створіть своїх підписників і на інших платформах

Звичайно, не тільки ваші передплатники в Instagram можуть вплинути на те, пройшли б ви верифікацію чи ні. Ви повинні створити своїх послідовників на кожній платформі соціальних мереж, де живе ваша аудиторія.

Брайан Келлехер, учасник ММА, – гарний тому приклад. Він також активний в Твіттері під тим же ім’ям користувача. У нього така ж кількість передплатників, 18 000, і він також верифицирован на цій платформі.

Якщо у вас є сотні тисяч передплатників в Instagram, вам можуть не знадобитися жодні інші платформи. Але якщо ви цього не зробите, вам слід урізноманітнити свою присутність.

Заходьте в Twitter, YouTube, Facebook, TikTok-всюди, де це має для вас значення.

Більш широка присутність допоможе Instagram і всім іншим побачити потенціал вашого бренду. Це не тільки підвищить ваші шанси отримати значок, а й приверне нову аудиторію.

3. Створіть і захистіть свій бренд за допомогою SEO

Неважливо, чи є ви компанією або особистим брендом, ви повинні контролювати результати пошуку.

Наприклад, давайте подивимося на компанію Ryan Homes. Це відома компанія з нерухомості з перевіреним аккаунтом в Instagram. Пошук в Google миттєво узаконить компанію і покаже, що вона “володіє” цим брендом або фразою. Це те, що ви хочете для своєї компанії або особистого бренду.

4. Заробляйте освітлення в блогах і журналах

Ще один фактор, який команда Instagram враховує, – це те, про що йдеться ви в новинних публікаціях. І знову Брайан Келлехер-прекрасний тому приклад. Він щосили намагається коментувати спірні новини, щоб заслужити висвітлення в пресі.

Коли співробітник Instagram, який би розглядав його верифікацію, перевірив його, вони знайшли історії з декількох джерел новин. Неможливо помилитися в його особистості. Просто подивіться на результати Google news.

Зверніться до блогів і журналам у вашій галузі. Влаштовуйте інтерв’ю на подкастах і шоу. Дійте як впливова людина і робіть кроки, щоб вплинути на вашу галузь.

Робіть все можливе, щоб привернути увагу і створити свій бренд в інтернеті. Переконайтеся, що у вас немає права на помилку, коли хтось перевіряє вашу репутацію в інтернеті. Що ваше ім’я-це синонім вас, а не когось іншого. Навіть якщо це не принесе вам підтверджений значок, це все одно відмінний спосіб підвищити впізнаваність вашого бренду.

5. Залишайтеся активними і використовуйте Instagram в повній мірі свій потенціал

Нарешті, ви повинні залишатися активними і використовувати Instagram в повній мірі. Кожен день публікуйте новий, унікальний контент, адаптований для Instagram.

Використовуйте Instagram Stories для взаємодії з вашою аудиторією. (Бренди в середньому мають колосальний відсоток завершення своїх історій-85%.)

Скористайтеся новим форматом каруселі, який є найбільш залученим типом контенту Instagram.

Якщо ви хочете отримати підтверджений значок, вам доведеться його заробити. Майстерно використовуючи Instagram для просування себе або свого бізнесу, ви доводите, що інвестуєте.

Чому Instagram повинен віддавати пріоритет перевірці неактивного аккаунта?

Залишаючись активним, ви можете діяти тільки в свою користь.

Скільки часу потрібно, щоб пройти верифікацію в Instagram?

Хоча офіційної тимчасової шкали немає, більшість користувачів, що відправили запит, проходять перевірку протягом 30 днів.

Існує широкий спектр таймфреймів, про які повідомляють різні користувачі в інтернеті. Для деяких це зайняло всього кілька годин або хвилин. Інші повідомляють, що чекали тижні або навіть місяці, перш ніж отримали свої перевірочні позначки.

У будь-якому випадку, ви не повинні просто пасивно чекати після подачі заяви. Залишайтеся активними в Instagram і працюйте над своїм онлайн-брендом в цілому, щоб підвищити свої шанси.

Висновок

Нарощуючи свою присутність на декількох платформах соціальних мереж, інвестуючи в SEO, щоб переконатися, що ви займаєте місце за своєю пошуковій фразі, і залишаючись активним в Instagram, ви підвищуєте свої шанси на верифікацію. Але врешті-решт, отримаєте ви його чи ні, залежить від рішення співробітника Facebook за частки секунди.

Якщо ви не отримаєте його в своєму першому додатку, зосередьтеся на створенні і розширенні своєї присутності на платформі. Вам не потрібен синій значок, щоб домогтися успіху в Instagram.

Створення сайтів: Візитка > Корпоративний > Магазин

ТОП-10 кращих професій для віддаленої роботи (Фріланс)

100 підписників +50 лайків в Інстаграм і TikTok безкоштовно

Безкоштовне просування інтернет-магазину в Інстаграм

Як заробляти в Інстаграмі на лайках та підписниках

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *