У чому переваги реклами в Google?

Google реклама – це система, яка дозволяє розміщувати платну рекламу в Google – не тільки в результатах пошуку, але і в пошуковій мережі Google, тобто на веб-сайтах, відвідуваних користувачами.

Суть платних кампаній Google полягає в оплаті за клік – власник сайту оплачує витрати тільки тоді, коли користувач натискає на оголошення, його показ безкоштовний.

Google пропонує кілька варіантів платної реклами, в тому числі:

  • реклама в результатах пошуку,
  • реклама товару в пошуковій видачі,
  • реклама, яка відображається на веб-сайтах, відвідуваних користувачами,
  • ремаркетинг (включаючи динамічний ремаркетинг і ремаркетинг в пошукових системах),
  • реклама на YouTube і Gmail,
  • реклама в додатку.

Реклама може відображатися в текстовому, графічному, відео або навіть динамічному форматі.

У чому переваги реклами в Google
Simferopol, Russia – July 9, 2014: Google biggest Internet search engine. Google.com domain was registered September 15, 1997.

Завдяки безлічі типів реклами рекламна система Google Ads являє собою велику форму реклами як для компаній, так і для інтернет-магазинів.

Як ним користуватися, що потрібно пам’ятати при підготовці кампанії і як працює Google Реклама?

Що змушує рекламу з’являтися в результатах пошуку?

як працює Google Реклама

Це комбінація відповідної оптимізації кампанії (для певного ключового слова) і введення користувачем аналогічного або того ж ключового слова.

Що таке Карти Google і для чого вони потрібні?

Як додати мою компанію на Карти Google?

Як створити обліковий запис в Google?

Які сайти любить Google

В процесі настройки кампанії необхідно вибрати ключові слова, на які націлена реклама.

Кожен раз, коли користувач вводить дане ключове слово в пошукову систему, існує тип аукціону, на основі якого Google відображає рекламу в певному порядку. Що впливає на позицію оголошення в платних результатах пошуку?

Є два фактори:

максимальна ставка, яку користувач готовий платити за клік по оголошенню,
показник якості реклами.

Показник якості реклами в Google

показник якості оголошення – один з факторів, що впливають на позицію реклами в пошуку. Він оцінює цінність оголошення і включає в себе кілька аспектів.

Актуальність оголошення – чи пов’язане воно з ключовим словом і чи відповідає воно на запит користувача?

Релевантність ключового слова.

кість цільової сторінки – чи містить цільова сторінка елементи, релевантні для користувача, або є елементи, які не відносяться до користувача?

Історичний CTR оголошення та групи оголошень, в якій воно знаходиться

Історична ефективність облікового запису Google .

Чим вище показник якості оголошення, тим нижче буду витрати. Якщо зберегти високий показник якості, Google знизить витрати на кліки по рекламі і допоможе підвищити рентабельність інвестицій.

реклама на пошуці гугл

Високий показник якості також може вплинути на кількість конверсій, оскільки оголошення буде показуватися частіше.

Відмінності між SEO та платними кампаніями Google

Що таке позиціонування? Це серія заходів, спрямованих на досягнення максимально можливої ​​позиції в органічних (органічних) результатах пошуку Google.

У випадку з SEO не потрібно платити Google за відображення в верхній частині результатів і витрачати свій бюджет на оптимізацію веб-сайту, найчастіше у співпраці з агентством SEO.

Видимість веб-сайту в процесі позиціонування не створюється відразу, і цей процес займає як мінімум кілька місяців.

Кампанія Google реклами приносить результати у вигляді видимості компанії в Google незабаром після її запуску.

Як відкрити комісійний магазин меблів

Сайт-візитка: замовити створення, розробку сайту візитки під ключ (приклад+ціна)

10 цікавих фактів про кредити і борги