Як швидко набрати 1 000 000 підписників в Інстаграм

Сьогодні основним засобом отримання прибутку в Інстаграм є охоплення, розміри яких залежать від кількості активних підписників. Для залучення аудиторії недостатньо просто викладати корисні і красиві пости, потрібно ще правильно оформити сторінку, щоб читач не тільки переглядав публікації, а й захотів підписатися.

Для оформлення профілю потрібно:

• вибрати цікавий нік і встановити гарне фото;
• створити запам’ятовується опис;
• додати посилання і контакти;
• налаштувати швидку кнопку «Підписатися».

Статистика

Для того щоб розуміти, які пости більше привертають передплатників, необхідно регулярно відстежувати статистику профілю, доступ до якої можна отримати при зміні статусу аккаунта на «Профіль автора» або «Бізнес». Статус сторінки можна змінити безкоштовно.

Безкоштовні способи просування в Інстаграм

Коментарі

Коментування постів цільової аудиторії приверне нових читачів в профіль і збільшить довіру передплатників до бренду. Можна ділитися експертною думкою на інших каналах зі схожою тематикою.

Але, пошук передплатників і відповідних посад може сильно затягнутися. Крім того, вторгнення бренду в діалог блогера з читачами може викликати у читачів негативну реакцію.

Як-швидко-набрати-100-000-підписників-в-Інстаграм

Просування профілю за допомогою інших акаунтів

При наявності інших розкручених акаунтів (соцмережі , YouTube-канал) можна рекламувати Інстаграм-аккаунт і залишати посилання для переходу на станицю.

Тематичні хештеги і Челлендж

Завдяки хештег пост може потрапити в «топ »і допоможе залучити зацікавлених людей на сторінку.Для розширення кола читачів хештеги повинні поєднувати тематичні і трендові ключі. Крім того можна запустити цікавий челлендж з тематичним хештегом.

Але, пошук нових хештегів і ідей для челенджу займає багато часу, а приріст абонентів буде дуже малий.

Віральний контент

Такий вид подачі інформації підвищує інтерес читачів до блогу і приваблює аудиторію. Це пости, які будуть дивитися, коментувати та рекомендувати. Віральние публікації повинні бути розбиті на невеликі пости, які містять короткі відеоролики, новини, тематичні картки або вибірки.

Але, контент повинен регулярно оновлюватися, а для пошуку нових тем можливо доведеться вкласти кошти, що все одно не гарантує приросту нових передплатників.

Мотивуючий контент і хештеги

Для додаткової мотивації передплатників на прояв активності можна використовувати фото клієнтів з потрібною продукцією. Сенс в тому, щоб передплатники викладали

Селфі з продуктом, додаючи певний хештег.

Але, такий спосіб не підходить тим, хто надає комплекс послуг. Крім того хештег зі згадуванням бренда може залучити не тільки лояльну аудиторію, але і незадоволених покупців.

Взаімопіар

Як шукати рекламодавців блогеру ( новачку ) в Instagram

Як просувати свої послуги (товар) в Instagram

Як отримати підписників в Instagram

22 ідеї для публікаций в Instagram

Як зробити аккаунт в Instagram популярним?

Варіантів взаємної реклами дуже багато. Можна домовитися з блогером чи представником невеликої компанії про те, щоб на взаємовигідних умовах рекламувати продукцію компаньйона.

Наприклад, можна викласти пост з рекомендацією ознайомитися з товаром певного бренду, за що компаньйон зробить репост або залишить відгук експерта.

Такий спосіб допоможе залучити нових клієнтів.

Але, потрібно ретельно вибирати того, з ким доведеться співпрацювати, щоб не бути обдуреним або не зіпсувати репутацію свого блогу.

Платні способи залучення аудиторії

Накрутка

Спосіб не надто ефективний, але дуже простий. За допомогою певних сервісів можна набрати потрібну кількість передплатників, але оскільки накручені передплатники не такі активні, як справжні, то це може призвести до блокування аккаунта. Такий спосіб підходить для разових цілей, а не для довгострокового співробітництва.

Робота з блогерами

За допомогою рекомендації, отриманої від популярного блогера можна набрати необхідну кількість лояльних клієнтів , оскільки до кумира прислухаються багато і більшість піде його порадою. Таким чином, можна швидко отримати нових клієнтів або передплатників.

Але, завжди існує ризик отримати неякісне виконання зобов’язань, тобто блогер може просто взяти гроші за рекламу і не виконати домовленостей або зробити це невчасно, що призведе до зменшення охватов і втрати вкладених коштів.

Конкурси, ігри, акції

За допомогою розважальних заходів можна залучити безліч передплатників, крім того такий спосіб можна використовувати як вірусний контент, що спричинить додатковий приріст аудиторії.

Але, запропонувавши користувачам проявити активність, необхідно продумати умови отримання призу і варіанти нагород для переможця. Також слід продумати способи поширення інформації. Крім того, варто розуміти, що як тільки акція закінчиться, то більшість нових передплатників тут же втратять інтерес до блогу.

Таргетинг

Завдяки тому, що поширення таргетированной реклами виконується автоматично, достатньо 1 раз підібрати відповідні налаштування і регулярно відслідковувати показники статистики та аналітики. Вартість запуску таргетингу становить від 50 гривень / добу.

Але, необхідно мати певні знання для настройки якісної реклами та отримання бажаного ефекту, оскільки неправильно налаштована реклама приведе до марної витрати часу, сил і грошей.

Кожна ніша має свої особливості просування. Для того щоб дізнатися який із способів підходить конкретному блогу, необхідно спробувати кожен і знайти найбільш ефективний, не забуваючи про якість контенту, своєчасне оновлення постів і спілкуванні з передплатниками.

Як вибирати форекс-брокера

Процес розробки сайту — створення сайтів «під ключ»

Як набрати популярність в YouTube