Як збільшити продажі нерухомості! >> 5 супер порад

Консультанти з нерухомості вважають за краще спеціалізуватися в певних регіонах в містах, де вони працюють. Спеціаліст повинен знати все про нерухомість в своєму регіоні.

Також важливо відповідати очікуванням тих, хто хоче купити або орендувати будинок в найкоротші терміни, з правильними варіантами. У той же час, вміння відповідати на різні запитання покупців нерухомості грамотно підвищує впевненість і продажу.

Що допоможе прискорити продаж нерухомості консультантом з нерухомості? На що фахівець повинен звернути увагу, щоб досягти цілей продажів? Ось що потрібно знати, щоб здійснювати більше продажів в одиницю часу.

1) Стежити за країнами, що розвиваються регіонами

• Звернути увагу на райони, в яких нерухомість продається більш активно.

• Розширення смуг руху в районі є важливою ознакою того, що в цьому регіоні будуть нові інвестиції. Такі зміни можуть бути надзвичайно привабливими для потенційних інвесторів.

Як збільшити продажі нерухомості
real estate, buy house concept, choosing home with parameters of price, location, evergy efficiency rating and property value

У районах, де ростуть продажі землі, будуються нові проекти, споруди, школи і торговельні центри, закладаються основи нового житлового простору.

• Чи не відкладати відвідування місць, які обрані в якості альтернативи. Під час візиту можна обговорити потенційне співробітництво і отримати підтримку в даному районі.

2) Уважно стежити за міськими перетвореннями

• Райони міських перетворень, зазвичай побудовані на автомагістралях і поряд з основними артеріями міста, почали набувати все більшої цінності з кожним днем.

• Можна направляти своїх клієнтів, давши зрозуміти, що вони можуть зробити вигідні інвестиції в цих районах.

3) Познайомитися з забудовниками в районі

• Зустріч із забудовниками в районі – це неймовірна можливість отримати багато потенційних клієнтів. Особливо в міських районах, в яких реалізується житловий проект.

• Звернувшись в ріелторські компанії, що працюють за проектами в цих районах, можна розширити своє портфоліо і збільшити кількість нерухомості і потенціал продажів.

4) Звернути увагу на домінуючі місцеві ціни

• Вивчаючи середні ціни на житло в регіоні, можна встановити відповідну ціну для потенційних інвесторів. Знання оточуючих цін на нерухомість також дасть уявлення про попит.

• Порівнюючи різні ціни, можна виміряти, яка ціна вище, а яка більш «справедлива». Ця інформація може бути дуже цінною, тому що ті, хто хоче купити нерухомість, дивляться в основному за мінімальною ціною.

5) Показати свою пропозицію!

Економічні події минулого року показують, що ті, хто розглядає можливість покупки або продажу свого будинку, будуть діяти більш обережно в цьому році. Отже, в цьому році необхідно успішно продемонструвати свою пропозицію.

Так, наприклад, можна розповісти своїм клієнтам, яким важко прийняти рішення про купівлю або продаж, про зміни і заробітках в цінах на житло.

Використання соціальних мереж впливає на продажу нерухомості

Значення соціальних мереж в сфері нерухомості зростає з кожним днем. Консультанти, які використовують цей важливий маркетинговий інструмент, правильно збільшують свої доходи.

Корисно поглянути на те, що ви можете зробити в соціальних мережах. Ось пропозиції:

• хештегом дозволять виділитися в соціальних мережах. Додавши тег перед словом або фразою, можна зробити всі пости доступними для пошуку. Таким чином, можна звернути увагу користувачів соціальних мереж, зацікавлених у купівлі недвіжіммості.

• Консультанти з нерухомості зобов’язані активно і послідовно ділитися. Передплатники не хочуть переходити за адресою, який не використовується протягом тривалого часу і не відображається як активний.

• Соціальні мережі є хорошим засобом для демонстрації досвіду. Крім реклами в вашому портфоліо, можна поділитися подіями, які вплинуть на сектор нерухомості в регіоні, середні ціни на житло і історії щасливих клієнтів.

• Можна поліпшити свою взаємодію, відправляючи свої питання безпосередньо своїм передплатникам через історії в Instagram, опитування та інші подібні методи.

• Нещодавно відео в соціальних мережах залучили більше уваги. Відео також збільшують органічний трафік. Можна використовувати відео для створення історій на Facebook і Instagram.

• Потрібно завжди намагатися відповідати на коментарі та повідомлення і не залишати негативні коментарі без відповіді. Позитивна відповідь на негативний коментар буде мати кращий ефект, ніж взагалі не відповідати.

Секрети грамотного ведення бюджету із Вавилону

Секрети грамотного ведення бюджету із Вавилону

Що таке франчайзинг? Переваги та недоліки франшизи