Хто такий контент менеджер ( Копірайтер )

Коли йдете на роботу, часто бачите білборди, що притягають погляд візуальним оформленням, і коротким, добре складеним слоганом. Йдучи міською вулицею, отримуєте кілька листівок про останні мовних курсах і підозрілих кредитах. Хто написав ці тексти таким чином, що одним поглядом можна зрозуміти всю їх суть.

Будинки після насиченого дня, переглядаючи веб-сайти, в кожному є тексти, як довгі, так і короткі, за кожним словом автор. Контент менеджер – сучасна професія, ознайомтеся з нею краще.

Слова мають силу

Копірайтинг можна описати, як написання текстів і рекламних слоганів, а копірайтер – автор текстів. Контент-менеджмент – це передача тексту привабливим чином, яка заснована на власній точці зору.

Хороший текст дає ряд переваг даного продукту, які на перший погляд зовсім не очевидні. Він є рекламою в письмовій формі, тому копірайтинг можна перевести як написання рекламних текстів.

На практиці копірайтер пише тексти, як документи. Вони не завжди мають маркетинговий тип. Технологічно вони бувають:
• довгі спеціалізовані;
• короткі рекламні;
• контент для веб-сайтів.

Основою будь-якого добре написаного тексту вважається:
• оригінальність, тобто свіжий погляд навіть на тему, яку раніше описували інші автори;
• проектування і визначення мети написання вихідного документа, який повинен бути вирішенням проблеми і містити практичні знання в застосуванні;
• фундаментальні дослідження, і збір наукової інформації;
• знання цільової групи;
• впевненість і відповідний тон тексту.

Назва, що привертає увагу

Короткі слогани, що чіпляють назви допомагають привернути увагу клієнтів. Вони довше тримаються в його голові. Добре створений слоган або заголовок повинен прямо або побічно посилатися на тему, яку копірайтер хоче розкрити, описати рекламний продукт.

Копірайтер, який пише рекламну листівку, яскраво представляє образ читача. Він подає йому відомості, які споживач хоче бачити, і проектує зміст так, що клієнт легко знаходить потрібну інформацію.

Контент-менеджеру не буває нудно

Коли потрібен контент, для розкриття потрібної теми, копірайтер повинен мати новий погляд на тему, яку вже описували інші фахівці копірайтингу.

Тому навіть в ситуації, коли даний продукт на перший погляд здається нецікавим, після глибокого дослідження можна знайти в ньому щось, чого ніхто раніше не помітив. Або поставити акценти на інші характеристиці.

Крок за кроком до мети

Корисний метод написання статті – це створити її поетапно. Скласти контур статті в текстовому редакторі або на аркушах паперу в зошиті (яку завжди варто мати з собою, тому що ніколи не знаєте, коли найкраща ідея прийде на розум).

Пишіть різні тексти. Не обмежуйтеся однією темою або цільовою групою і адаптуйте мову, на якому говорите. Більшість покупців, перш ніж вирішуються прочитати авторський витвір, спочатку тільки поглядають його, тому переконайтеся, що стаття впорядкована, коротка і прозора.

Відзначте окремі абзаци, пам’ятайте про заголовках, слоганах і жирних ключових фразах. Запам’ятайте просту, випробувану схему: вступ, основна частина і завершення, а при необхідності почніть з того, що найважливіше.

Зосередьтеся на роботі

Під час роботи – концентруйтеся. Коли вся інформацію і замітки готові складайте пропозиції, це позбавить від зайвих подразників. Під час робочої сесії залишайтеся зосередженими і не відволікайтеся на дрібниці.

Тільки коли повністю зосередитеся на темі, навколишнє середовище та обставини почнуть надихати і приносити цікаві рішення для наступних робочих сесій. Головне правило:

1.Чітайте вголос або слухайте власні тексти.
2.Подождіте один день, перш ніж опублікувати або відправити опус клієнту, і проаналізуйте статтю ще раз.
3.Стоіт скористатися онлайн-програмами, які покажуть стилістичні та орфографічні помилки.

Основою добре написаної статті є ідея, унікальний вид, творче бачення того, як має виглядати творіння. Приділіть час і зберіть інформацію, тоді ідеї прийдуть в голову.

Творчість і пов’язана з ним інтуїція є ключовими при написанні, тому читайте якомога більше, а іноді просто перервіться і вирушайте на прогулянку. Поставте собі досяжні цілі. Якщо у вас поганий день, і робите тільки те, що задумали, будете задоволені виконаною завданням. А, коли трапляється світла голова повна ідей і пальці самі постукують по клавіатурі – тоді задоволення буде ще більшим.

Творчий криза – що робити

Усвідомлення підсвідомої обробки інформації корисно уникнути відчуття творчої кризи. Чи не відволікайтеся, коли творча жилка покине, і кожне наступне речення буде здаватися нестерпним тягарем. Пишіть щодня, створюючи нову інформацію. Не зупиняйтеся і рухайтеся далі, вишукуючи ідеї. Кожне слово наближає до успіху. Чи не дотримуйтесь правил сліпо, майте на увазі власну мету і бачення.

КРЕДИТ (від лат. Creditum — позика, борг, credere — вірити)

Роздільний бюджет: в чому плюси для сім’ї?

Малий бізнес в сільській місцевості | Ідеї для Бізнеса в селі

Залишити відповідь