Відкриваєм свій магазин текстилю

Багато хто помилково вважає, що сфера текстильного бізнесу вже зайнята або старомодна. Реальна ситуація інакша. Точок текстилю чимало, але виглядають вони найчастіше непрезентабельно. У текстильному бізнесі можна заробляти гідні гроші з мінімальними вкладеннями. Головне – це підійти до справи з розумом.

Крок 1. Розробляємо стратегію.

Щоб вибудувати стратегію, необхідно розуміти, який текстиль і якій ціновій категорії ви бажаєте продавати. З’ясувати, хто ваші конкуренти. Подумайте, чим ваш магазин буде вигідно відрізнятися від магазинів ваших конкурентів. Багато хто вважає цю інформацію зайвою і не приділяють їй належної уваги, а в підсумку прогорають або працюють з низькими доходами. Почніть детальні дослідження, проаналізуйте сферу, в якій ви починаєте працювати. Присвятіть цьому мінімум кілька днів.

Ви повинні обійти всі роздрібні магазини, що торгують текстилем, в районі, де ви плануєте відкривати бізнес. Поспілкуйтеся з продавцями під виглядом клієнта. Відзначте на карті розташування потенційних конкурентів. Це дозволить визначити, де на даний момент затребуваність у вашому майбутньому бізнесі вище. Відзначте всі плюси і мінуси конкурентів, які виявите в процесі дослідження.

Продукцію яких виробників продавати? Найчастіше цей товар не маркований. Люди купують даний товар, тому що у нього недорога ціна. Не йдіть цим шляхом. Продавати товар, за який не соромно. Знайдіть гідного постачальника, який дорожить своїм ім’ям і пропонує такий товар, яким ви самі будете пишатися.

Крок 2. Складаємо матрицю товарів, щоб зрозуміти, текстиль яких брендів і якій ціновій категорії виставити на продаж.

У цьому вам допоможе аналітика. Ви повинні розуміти, що на вибір цінової категорії впливає місце розташування магазину. В історичному центрі міста буде доречніше виглядати бутик з преміальними товарами, а в спальному кварталі перевага надаватиметься категорії середньої або нижче середнього. У будь-якому випадку асортимент товару повинен представляти із себе матрицю. Це означає, що повинен бути сформований перелік товарів, наявність яких буде підтримуватися постійно.

Наприклад, в наявності завжди повинні бути ковдри та постільна білизна в розмірах: півтораспальних, двоспальні і євро, а також подушки в розмірах 50 на 70 і 70 на 70.

Також в матриці повинні бути товари з різними наповнювачами і тканинами. При виборі ковдри одним з основних критеріїв є теплота або теплопровідність. В цьому випадку наповнювачі товщиною від 150 грам на метр будуть корисні влітку, а наповнювачі товщиною від 320 грам зігріють холодною зимою. Покупцем потрібен магазин, в якому вони можуть придбати повний комплект необхідного текстилю.

свій магазин тканин та текстилю

Коли до вас прийде покупець за постільною білизною певного розміру, ви зможете запропонувати йому в комплекті відповідний наматрацник або нову подушку. Якщо ви візьмете за правило такий підхід, ваші доходи відчутно зростуть.

Ось лише частина основних товарів, які повинні бути в асортименті:

  • ковдри,
  • подушки,
  • постільна білизна,
  • покривала і пледи,
  • рушники,
  • прихватки і фартухи,
  • халати та домашній одяг,
  • скатертини і килимки,
  • подарункова текстильна продукція.

При виборі товару необхідно дотримуватися принципу монобренду, тоді ваша торгова точка буде мати цілісний і закінчений вигляд.

Крок 3. Вибір торгового майданчика.

Якщо ви дійсно хочете заробляти гроші, а не просто відкрити точку для галочки, то варто відмовитися від принципу “найдешевше”. При виборі місця для майбутнього бізнесу можна заощадити на оренді, але програти в трафіку.

Чим більше людей буде проходити повз дверей вашого магазину, тим більша ймовірність, що вони зайдуть і щось придбають.

Потік людей на центральних вулицях набагато більше, ніж в дворах або на околиці. Особливо це актуально для текстилю.

Текстиль – товар не ексклюзивний. Людина звикла купувати його заодно з іншими товарами, наприклад, в торговому центрі.

Формат розташування невеликих магазинів в нових житлових комплексах зараз швидко набирає обертів. Перевага очевидно – це наявність гарантованого попиту на вашу продукцію.

Будинки будуються, квартири продаються, люди роблять ремонт, купують меблі. Також вони захочуть придбати текстиль. Середній вік жителів новобудов – 25-40 років. Ці люди не люблять витрачати час на ходіння по ринках або віддаленим торговим центрам.

Вони бажають вийти з дому і в радіусі 200 метрів купити все, що їм необхідно. Крім того, не забувайте, що текстиль – це дуже хороший подарунок.

Покупець, який вже повністю облаштував власну оселю, може приїхати до своїх родичів або друзів і побачити у них текстиль радянського зразка. Тоді він задумається про приємне подарунок для близьких людей у ​​вигляді комплекту хорошого якісного текстилю. Пам’ятайте, якщо людина хоч раз поспав в ліжку з хорошим постільною білизною, він зрозуміє наскільки це приємно.

Крок 4. Підбір персоналу.

Слід зрозуміти, чи потрібні вам на першому етапі наймані продавці. Якщо все-таки потрібні, то треба постаратися і самим проводити в магазині якомога більше часу. Потрібно зрозуміти, чого хочуть покупці, і як вам вибудовувати роботу з продавцями.

український текстиль
Well groomed woman hands holding the cotton branch with pile of neatly folded bed sheets, blankets and towels. Production of natural textile fibers. Manufacture. Organic product.

Для продавців найважливішим стимулюючим фактором є заробітна плата. Але це лише стимул. Великий оклад або відсоток від продажу не навчить співробітника вижимати з кожної ситуації максимум. Рівень професійних навичок продавців необхідно постійно піднімати.

Потрібно відзначити, що рівень націнки на товари з текстилю – від 5 до 100 відсотків. Наприклад, на постільну білизну націнка становить близько 50 відсотків, на трикотаж – 70-120. Виходячи з цього, ви можете порахувати, скільки потрібно продавати товарів, щоб заробити ту чи іншу суму грошей.

Бізнес з продажу текстилю – це вельми вигідна справа, якщо підійти до нього з головою.

Супер спосіб заробітку на Ютуб-каналі

Топ-10 кращих ідей для написання статей

Інвестування в золото — що потрібно знати?